+ Konuyu Yanıtla
3 / 3 Sayfa İlkİlk 123
21 den 27´e kadar toplam 27 ileti bulundu.
  1. #21
    Kayıt Tarihi
    Jul 2015
    Nerede
    Artvin
    İletiler
    1.233
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Alıntı dseam13 rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    ..........
    .............
    DİYEREK cevap aramak doğru olmaz !!!
    Maddeler halinde sorularınızı izah ediniz sonra konu günceldir diyerek cevap talep etmenizi RİCA ederim.



    Hukuki NET Güncel Haber

    Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması konulu yargıtay kararı ara
    Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #22
    Kayıt Tarihi
    Sep 2015
    Nerede
    İzmir
    İletiler
    22
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Boyle bir dava var mi?

    Telefonun yedek parcasi yok, su kadar iskonto ile yeni telefon verecegiz. Sizi cok saf gormusler.

    Size tavsiyem kararliliginizi ve istifinizi bozmadan 20 is gununu bekleyin.

    Tabi ki oncesinde ekranin yedek parca fiyatını talep edip ogrenin ve ödeyin. Ozellikle yedek parca listesini isteyiniz. Bu listeyi vermek yükümlülükleri.

    Odemeyi yaptiktan sonraki 20 iş gununde telefon kapiniza gelmez ise kosulsuz degisim/iade raporu isteyiniz. Ve bu 20 is gunu icinde bir kere dahi arayip muhattap olmayiniz. Kimse size niye aramadin diye sorma luksune giremez. Onlarin yükümlülüklerini siz sirtlamayiniz.

    Keza bu konuda kanun sinirlari net sekilde belirlemistir. Bilmedigim, iade/degisim raporundan sonra islem gormemis urun icin vermis oldugunuz parayi geri alip alamadiginiz.

    Sükunetle bekleyiniz.

  4. #23
    Kayıt Tarihi
    Oct 2008
    İletiler
    9
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Alıntı HErtanKSK1912 rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Boyle bir dava var mi?

    Telefonun yedek parcasi yok, su kadar iskonto ile yeni telefon verecegiz. Sizi cok saf gormusler.

    Size tavsiyem kararliliginizi ve istifinizi bozmadan 20 is gununu bekleyin.

    Tabi ki oncesinde ekranin yedek parca fiyatını talep edip ogrenin ve ödeyin. Ozellikle yedek parca listesini isteyiniz. Bu listeyi vermek yükümlülükleri.

    Odemeyi yaptiktan sonraki 20 iş gununde telefon kapiniza gelmez ise kosulsuz degisim/iade raporu isteyiniz. Ve bu 20 is gunu icinde bir kere dahi arayip muhattap olmayiniz. Kimse size niye aramadin diye sorma luksune giremez. Onlarin yükümlülüklerini siz sirtlamayiniz.

    Keza bu konuda kanun sinirlari net sekilde belirlemistir. Bilmedigim, iade/degisim raporundan sonra islem gormemis urun icin vermis oldugunuz parayi geri alip alamadiginiz.

    Sükunetle bekleyiniz.
    20 iş günü bekleme şansım yok ki adam 1200 TL sıfır telefon ya ok ver yada gönderirim diyor bugün aldım telefonu hem vatan bilgisayara hemde KVK ya ihtarname çekeceğim yalnız 4077 de yedek parça bulundurma süresine dair birşey bulamadım bildiğim kadarıyla böyle bir tablo vardı sanayi bakanlığı sitesinde görmüştüm sanırsam bilginiz var mı

  5. #24
    Kayıt Tarihi
    Aug 2010
    Nerede
    ANKARA
    İletiler
    487
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Alıntı ceceli341 rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Ses sorunu 6 ay içinde çıktığından ayrıca Tamirde geçen süre 20 iş gününü geçtiğinden dolayı bedel iadesi yada birebir aynı ile değişim yapabilirdiniz.
    sayın ceceli341 ben gerekebilecek her işlemi yaptım fakat ürünün ne para iadesi nede ürünün yenisini vermek için bir işlem yaptılar sony müşteri hattını aradım kvk yı aradım hatta kvk yaptığım görüşme ilede aylık faturama kvk yüzünden 80 tl fazla para ödedim ben kvk ile görüşmenin dakikası 2.50 tl
    o yüzden vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim ama sony artık hiçbirşeye el sürmemekle beraber müşterilerini de hiç umursamıyor.. ayrıca tüketici hakem heyetinede gittim telefon hediye olarak akraba tarafından alındığı için bizim başvurumuzu kabul etmemekle beraber hakem heyetinin yapamayacağını tüketici mahkemesine başvurulması gerekli olduğu söylenmişti... bu yüzden yapamadık...

  6. #25
    Kayıt Tarihi
    Mar 2013
    Nerede
    ........
    İletiler
    4.959
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Sonuçta 20 iş günü tamir edilemeyen ürün için başvuru yapabilirsiniz. Bunu siz değilde faturası üsütüne olan kişi yapsın kaybedeceğiniz birşey yok. Tshh aleyhte karar verirse tüketici mahkemesine gidersiniz.

  7. #26
    Kayıt Tarihi
    Sep 2015
    Nerede
    İzmir
    İletiler
    22
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Alıntı ihsan.endustri rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    20 iş günü bekleme şansım yok ki adam 1200 TL sıfır telefon ya ok ver yada gönderirim diyor bugün aldım telefonu hem vatan bilgisayara hemde KVK ya ihtarname çekeceğim yalnız 4077 de yedek parça bulundurma süresine dair birşey bulamadım bildiğim kadarıyla böyle bir tablo vardı sanayi bakanlığı sitesinde görmüştüm sanırsam bilginiz var mı
    İhsan bey, benzeri bir durum başımdan geçti ve geçiyor. Kısaca özetleyip konuya gelmek istiyorum.

    Asus Zenfone 5 cihazımı aldıktan sonra düşürüp ekranını kırdım. Çalışmasında sorun olmadığından kullanmaya devam ettim. 3 hafta sonra Mobil ağ haası vererek operatör ile iletişimi kesti, mecburen servise gönderdim. Ekran garanti harici - mobil ağ hatası garanti dahili olarak bildirdiler. Garanti haricini bırakın, garanti haricini halledip gönderin dememe rağmen garanti haricini halletmeden telefonu açıp bakamayız tarzında bir ibare kullandılar. Hata bende olduğu için amenna diyerek meblâyı hesaplarına geçirdim.

    Bundan sonra ki 2-3 hafta MH ile uğraşarak geçti. Vermiş oldukları yanlış bilgiler neticesinde cihazım 2 kere servisten tarafıma gitti geldi. En nihayetinde doğruy bilgiyi aldım ve gerekli merciye ulaştırdım. Sonra ki 20 iş günü sonunda firmayı aradım ( ki bu süreç içerisinde aradıklarımı saymıyorum ). Yedek parçayı temin edemediklerini bildirdiler. Gelince tamir edip göndereceğiz diyerek bildirimde bulundular.

    Bu noktaya kadar hep iyi niyet ile geldim. Fakat 2 aya yakındır cihazımın olmaması, bu 2 aylık sürede sorumsuz firma yönetimi, bilgisiz-cahil MH görevlileri, lakayt konuşmalar. Kısa bir araştırmadan sonra bir E posta gönderdim ve bir de telefon ettim. Açık, net ve kararlı olarak bildirimde yasal koşulları hatırlattım. Ertesi gün iade/değişim raporu elime geçti.

    Gaflete düşüp değiştirdiğim cihaz yine mobil ağ hatası verdi ve yine Tek. Serv. gönderdim. Garanti harici olduğunu bildirdiler. Kaskosu olduğundan telefonu geri istedim. Telefon geldiğinde ekranda çizik vardı, dolayısı le kabul etmedim.

    Geçmişten aldığım dersler neticesinde hal-hareketlerimi ona göre belirleyerek muhattap oluyorum. Cihaz tarafıma iki defa gönderildi. Çizik sorunu giderilmediği için teslim almadan iade ediyorum. Sadece E posta ile muhattap oluyorum ve her defasında aynı olumlu cevabı alıyorum.

    Netice; yorumum kişisel görüşlerimden ibarettir.

    Kesinlikle servisi denk görmeyiniz. Sözler aldatmadan öteye geçmemekte. Cihaza ne kadar ihtiyacınız var bilemiyorum. Koşullar belli yasanın sizi ne derece koruduğunuda biliyoruz. Dolayısı ile gönderilen ürünü kargodan teslim almamak sizin lehinize olurdu. Cevaben telefonumu tamir etmemişsiniz deme lüksünüz var. Servis size dayatma yapıyor. İmkanlarınız söz konusu iken siz dayatma yapmalısınız. Şu koşullar altında Servis Ak' a ak dese dahi siz siyah diyebilirsiniz ve "Gık" deme lüksleri yok. Siz sinerseniz eğer onlarda bal-kaymak işlerine devam eder. Sorumluluklarını sizlere yüklemeye devam eder.

    Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. Umarım sözlerim size yardımcı olmaya yeterlidir.

  8. #27
    Kayıt Tarihi
    Oct 2008
    İletiler
    9
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Garanti kapsamındaki malzemenin yedek parçasının olmaması

    Ertan bey,

    Paylaşımınız için çok teşekkürler, garantiye almak için hem kvk hem de vatan bilgisayara ptt aracılığıyla ihtarname çektim, 10 iş günü süre verdim gelecek hafta cuma dolacak, cevap gelmezse tüketici hakem heyetine gideceğim bakalım elektronik aletlerde hiç şansım yaver gitmedi bakalım hayırlısı sonucu yine buradan paylasacağım

+ Konuyu Yanıtla
3 / 3 Sayfa İlkİlk 123

Bu sayfada bulunan kavramlar:

https:www.hukuki.netshowthread.php124287-Garanti-kapsamindaki-malzemenin-yedek-parcasinin-olmamasi

Forum

Benzer Konular :

  1. Arızalı ürünün garanti kapsamındaki son günü hakkında
    iyi günler , 9/9/16 senesinde istanbul merkezli bir firmanın internet sitesinden akıllı telefon almıştım. Sorun şu ki son 10 gündür cihaz kendi...
    Yazan: Mehmet89 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 10-09-2018, 22:54:51
  2. [Tüketici hakem heyetleri] garanti kapsamındaki cihazın tamiri garanti dışı
    tuketıcı hakem heyetıne başvursam ; 15.01 2017 tarıhınde garantı kapsamndakı turkeyforumda emfatih uyeden almış oldugum dreambox900 uhd cıhaz...
    Yazan: BARETTA 1 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 01-07-2017, 19:29:42
  3. Aracımın değişen parçasının garanti kapsamındaki muamma
    Merhabalar,böyle bir siteden hukuki bilgiler edinebildiğimiz için herkese teşekkürler. Konuma gelecek olursak,aracımı 2.el satın aldım,2010 model...
    Yazan: skygo Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 01-10-2014, 23:45:54
  4. Garanti Kapsamındaki Ürün
    Selamlar, Öncelikle siteyi ilk ziyaret edişim, Ancak sitenin üye olma bölümündeki soru cevaplar çok hoşuma gitti. şahsi fikrim biraz bu soru ve...
    Yazan: ArresT Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 4
    Son İleti: 19-08-2008, 17:16:46
  5. Garanti kapsamındaki bilgisayara daha düşük parça
    Merhaba, Ben sitede yeni bir üyeyim ve sizlere bir sorum olacak, Bir arkadaşımın 1 sene önce almış olduğu garantili ve faturalı bilgisayarı...
    Yazan: akcanumut Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 09-11-2005, 03:26:11

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.