Cevap: Konuşmalarınızı "kalite standartları gereği" kaydettirmeyin, karşı çıkın. Neden mi?
senoleker rumuzlu üyeden alıntı
Üzgünüm ama ben tam olarak böyle anlarım.
Ülkedeki ticaret ahlakı üzerine ironi yapmıyorsanız eğer algı probleminiz var demektir. Zira herkes benim anladığım gibi anladı. Firmaya göre 2 ay sonunda telefon açıp ben bunu istemiyorum demek gerekiyor herhalde. Bu arada şikayetvar.com da aynı firma ile ilgili şikayetlerin hepsinin altında "x tarihinde y kişisi ile görüşüldü" diye firma temsilcisinin mesajı var. Buda doğru değil, benimde şikayetim var orda ama ordaki isimle üyelik isimi farklı. Orda yazan ismin (benim adım) üzerine kayıt yok. Aramalarına imkan yok zaten ama otomasyona bağlamışlar gibi herkese benzer kalıp mesaj. Bu arada firma adı vermek yasak mı?
Cevap: Konuşmalarınızı "kalite standartları gereği" kaydettirmeyin, karşı çıkın. Neden mi?
İlk konuya istinaden yazıyorum. Böyle bi saçmalık bence olamaz. Çünkü eğer sizin konuşmanızdan sadece bir evet kısmını alıp sizin evet dediğiniz iddia ediliyorsa bu dolandırıcılıktır. Savcılığa suç duyurusunda bulunursunuz ve savcılıkda o konuşmayı baştan sona dinler ve gerçekler ortaya çıkar. Bunu yapanlarda ceza alır.
Cevap: Konuşmalarınızı "kalite standartları gereği" kaydettirmeyin, karşı çıkın. Neden mi?
Paxmahnhob rumuzlu üyeden alıntı
... ve bişeyden şüphelendim; olası mahkeme durumlarında büyük ihtimal bu ses kayıtlarının sadece sonundaki evetleri falan delil olarak sunuyor bunlar. Mesela size, ilk 4 ay ücretsiz film paketi, sonra memnun kalırsanız üye olup kullanabileceğiniz bir teklif sunuyorlar. Siz buna evet diyorsunuz. O dediğiniz eveti istediği şekilde kullanabilirler, o kadar laf kalabalığı içinde, ve uzun kayıtta, neyin ne olduğu bile anlaşılmaz tam olarak.
Sadece bir şüphe üzerine geliştirilen bir teoriden ibaret bir durum.
Telefonda gerek banka gerek başka bir müşteri temsilcisi ile bir ürün hizmet satın alma işlemi yapıyorsanız, arada yapılan laf kalabalığının sonunda ,
'' işleminizi yapıyorum, onaylıyormusunuz'' diye sorarlar, o soruya verdiğiniz evet yanıtıyla da işlem yapılır.
Aradaki laf kalabalığının içeriğini, geçen zaman içinde net hatırlamayıp, büyük ihtimal böyle yapıyorlar düşüncesiyle yapılan bir paylaşım sadece.
En başta denmiş sonrasında ücretli olarak isterseniz devam edebilirsiniz diye,
ücretsiz kullanım süresi bitmiş, 1 ay daha kullanılmış sonra kullanılmak istenmemiş, iptal edilmesi istenmiş-iptal edilmiş. Bütün bunlarda , aradaki, bence-büyük ihtimal- olsa olsa böyle yapıyorlardır... şeklindeki '' teorilerden'' başka açık olmayan ne var?Hiç.
Başlıkta verilen mesaj hakkında ise,
en başta X yerden arıyorum, falanca filanca hizmetimiz ürünümüz hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum dediklerinde, teşekkür ediyorum, ilgilenmiyorum dediğinizde de aynı işi yapmış olursunuz, konuşmayı dinleyemeceksem istemiyorum a kadar uzatmanın gereği de yok ki.
Cevap: Konuşmalarınızı "kalite standartları gereği" kaydettirmeyin, karşı çıkın. Neden mi?
Erdoğan Kırcalı rumuzlu üyeden alıntı
Sadece bir şüphe üzerine geliştirilen bir teoriden ibaret bir durum.
Telefonda gerek banka gerek başka bir müşteri temsilcisi ile bir ürün hizmet satın alma işlemi yapıyorsanız, arada yapılan laf kalabalığının sonunda ,
'' işleminizi yapıyorum, onaylıyormusunuz'' diye sorarlar, o soruya verdiğiniz evet yanıtıyla da işlem yapılır.
Aradaki laf kalabalığının içeriğini, geçen zaman içinde net hatırlamayıp, büyük ihtimal böyle yapıyorlar düşüncesiyle yapılan bir paylaşım sadece.
En başta denmiş sonrasında ücretli olarak isterseniz devam edebilirsiniz diye,
ücretsiz kullanım süresi bitmiş, 1 ay daha kullanılmış sonra kullanılmak istenmemiş, iptal edilmesi istenmiş-iptal edilmiş. Bütün bunlarda , aradaki, bence-büyük ihtimal- olsa olsa böyle yapıyorlardır... şeklindeki '' teorilerden'' başka açık olmayan ne var?Hiç.
Başlıkta verilen mesaj hakkında ise,
en başta X yerden arıyorum, falanca filanca hizmetimiz ürünümüz hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum dediklerinde, teşekkür ediyorum, ilgilenmiyorum dediğinizde de aynı işi yapmış olursunuz, konuşmayı dinleyemeceksem istemiyorum a kadar uzatmanın gereği de yok ki.
Konunun özü konuşmaların kaydedilip, size dinletilmemesi olayıdır. Diğerleri düşüncedir evet. Bireysel düşünce değildir ama şikayet sitelerinden okuduklarımdan yola çıkarak herkesin düştüğü durum üzerine olan düşüncelerdir. Birkaç mesaj sonra kendi sesimi dinlemek istememden dolayı ben suçlanacam herhalde hatta firmaların kayıtları dinletmiyip, bizim yerimize çalışanlarına dinletmesini de haklı bulacaksınız.. Neyse bu kadar koyun halk bunu hakediyor sanırım, benim 3-5 kişinin karşı çıkması yetmiyor, diğerleri her önüne konulanı kabul ettiği müddetçe zor.. Yarın öbür gün kanal değil bankada daha önemli bir işlem hatanız olduğunda, karşıdakinin pişkin pişkin "biz dinledik kayıtları sen haksızsın " diyip, sizde dinlemek istediğinizde, gidin savcılığa verin dediğinde sinirden sakın telefondakine küfür etmeyin. "Kalite standartları gereği" kayıt ediliyor zira
Cevap: Konuşmalarınızı "kalite standartları gereği" kaydettirmeyin, karşı çıkın. Neden mi?
Paxmahnhob rumuzlu üyeden alıntı
Konunun özü konuşmaların kaydedilip, size dinletilmemesi olayıdır. Diğerleri düşüncedir evet. Bireysel düşünce değildir ama şikayet sitelerinden okuduklarımdan yola çıkarak herkesin düştüğü durum üzerine olan düşüncelerdir. Birkaç mesaj sonra kendi sesimi dinlemek istememden dolayı ben suçlanacam herhalde hatta firmaların kayıtları dinletmiyip, bizim yerimize çalışanlarına dinletmesini de haklı bulacaksınız.. Neyse bu kadar koyun halk bunu hakediyor sanırım, benim 3-5 kişinin karşı çıkması yetmiyor, diğerleri her önüne konulanı kabul ettiği müddetçe zor.. Yarın öbür gün kanal değil bankada daha önemli bir işlem hatanız olduğunda, karşıdakinin pişkin pişkin "biz dinledik kayıtları sen haksızsın " diyip, sizde dinlemek istediğinizde, gidin savcılığa verin dediğinde sinirden sakın telefondakine küfür etmeyin. "Kalite standartları gereği" kayıt ediliyor zira
Sizdeki problem şu siz karşı tarafın kayıtları nasıl kullanacağını kendi kafanıza göre kurgulayarak varsayımlar üzerine hareket ediyorsunuz.
Size siz haksızsınız denmiş, sizde haklı olduğunuzdan emin olduğunuz halde teslim olmuşsunuz. daha önceki tavsiyelerimi uygularsanız Tshh heyetine başvurursanız, evetmi hayırmı dediğinizi anlayacaksınız ses kaydına falan gerek kalmayacak.
Her yıl bir banka benim kredi kartı ekstreme aidat bedeli yansıtıyor. iptal ettirmek için aradığımda, önce bana bunu yasal olarak ödemelisiniz bunu kabül ediyormusunuz diye soruyor bende etmiyorum diyorum. hemen 2. öneriye geçiyor belirli harcama karşılığında hesanınıza bonus yükleyelim diyor. Bunuda kabül etmeyince aidatı iptal ediyor. Banka çağrı merkezi görevliside bende biliyoruzki daha önceden 10 yıllık aidatlarımı Tshh kararı ile geri aldım. Bankayı icraya verdim vs vs. hani yasal olarak ödemem gerekiyordu? Teslimiyetçi olmazsanız.cesur olursanız hakkınızı alabilirsiniz. Bu kadar koyun halk bunu hakediyor demişsiniz; Peki siz ne oluyorsunuz bu durumda?
Ev eşyasının haczedilemeyeceğine dair madde 82 de yapılan değişikliklere göre sanırım maddenin 3.fıkrasında yer alan "pek lüzumlu ev eşyası" ve "aile...
Günümüzde bir çok kurumsal firma, gazete ve TV kanalları, hatta kamu kurumları günlük şehir içi işlerini halletmek için şöförlü olarak kiraladıkları...
Yazan: Mustafa L.Aydın Forum: Diğer Hukuki Sorular
™ Hukuki NET 2002-2022 - Ulusal ve uluslararası Hukuk Sitesi ⚖️ olma özelliği ile gerek avukat, gerek diğer hukukçu arkadaş ve gerekse vatandaşlara ev sahipliği yapan, eğitim ve bilimsel alışveriş yapma amaçlı bir "Hukuk Rehberi" dir.
Davalar
Hukuki Net; sürekli yenilenen faydalı güncel içeriği ile zamanın hukuk dallarına göre kategorize edilmiş çeşitli mevzuat (Ceza kanunu, İş kanunu, Borçlar yasası gibi), emsal mahkeme kararları, yargıtay kararları, emsal danıştay ve anayasa mahkemesi kararları ile hukuksal makale, kanun, hukuki forum, hukuk sözlüğü, hukuk programları, meslektaş ilanları, avukatlar için kolay hesaplama araçları, Anayasa Mahkemesi, Danıştay, benzer Yargıtay kararı ve Mahkemeler tarafından örnek davalar ile ilgili gerekçeli kararlar, * davası dilekçe örnekleri yasal haberler ve hukuk siteleri dizini 🕸 bulunan bir hukuk bilgi bankası sistemidir.
Avukatlar
Yararı nedir?
📝 Hukukçular için mesleki danışma (Üstad ve meslektaşlar arası paylaşım), dayanışma ve bakalorya fonksiyonu olan site; "Önleyici hukuk" veya "Dava hukuku" nedeni ile doğan veya yeni doğacak anlaşmazlıklar ile içtihat hukuku kaynağı olan Yargı ve Yargılamayı tartışmak, davalar ve ihtilaflar için yararlı çözüm yolları üretmek ve hukuksal konularda özellikle nerede, nasıl, neden soruları üzerinde soru cevap yorumlar, tartışma paylaşma yorumlama yöntemi ile sebep sonuç ilişkisi kurarak 💬, Mahkemelerin dava yükünü hafifletmeyi de amaçlayan suigeneris (kendine özgü) hukuk laboratuarı özellikleri bulunan bir hukuki kalkınma hedefli bilgi dağarcığıdır.
® Hukuki Net internette ve Türk hukukunda bir marka olmakla birlikte ticaret veya iş amaçlı bir site olmayıp, herhangi bir ticari kurum, kuruluş, bilgisayar programı firması, banka vb. kişi veya herhangi politik veyahut siyasi bir kuruluş tarafından desteklenmemekte, finans kaynağı reklam ve ekseriyetle site yönetimi olan Adalet sistemine adanmış bir servistir.
🆓 Hukuki.net halk için ücretsiz ve açık kaynak nitelikli bir hukuk sitesi olup, gayri resmi vatandaş bilgilendirme portalı işlevi görmektedir. Genel muhteviyat olarak kanun, yönetmelik, Emsal Anayasa mahkemesi, Danıştay ve Yargıtay kararı gibi hukuki mevzuat içermekle birlikte avukat ve uzman kişilere özel yorumlar da içeren sitenin tüm hakları saklı olup, 🕲 telif hakkı içeren içeriği izinsiz yayınlanamaz, kopyalanamaz. (Herhangi bir hususu sitene alıntı kuralları çerçevesinde kopyalamak için sitene ekle için izin bağlantısı.)
™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Òğèïñêàí âõîä ñàéò
16-08-2025, 22:45:25 in Kredi Kartları ve Bankacılık Hukuku