21.05.2007 tarihinde Casper Laptop aldım ancak 10 ay gibi bir süre kullandıktan sonra arızalandı ve yapılması için servise verdim sorunun anakart yandığı için oluştuğunu belirttiler 45 gün kadar anakart gelmesini bekledim ve anakartın gümrükten geçemediğini söyleyip 45 günün sonunda farklı bir modelle değiştirerek bilgisayarımı gönderdiler.
Temmuz 2009 tarihinde bilgisayarım yeniden arızalandı ve 13.07.2009 tarihinde yeniden yapılması için servise gönderdim.Arızanın yine anakart yanmasından kaynaklandığını belirttiler.Aslında tarih olarak garanti süresi dolmuş olmasına rağmen daha önceki arızadan dolayı 45 gün bilgisayarımın serviste kalması sebebiyle o 45 günlük süreyi garantiye dahil edip ürünümü yapıldığını söylerek 24.07.2009 tarihinde bana gönderdiler.
Açıkçası buraya kadar sürekli anakart sorunu yaşamama rağmen bunu problem haline getirmemeye çalıştım.
Ancak 12.09.2009 tarihinde yani 2. anakart hatasından yaklaşık 2 ay sonra bilgisayarım yeniden arızalandı ve servise gönderdim.29.07.2009 tarihine kadar ürünüm onlardaydı. 29.07.2009 tarihinde beni arayarak ürünün anakart yanması sebebiyle arızalandığını belirttiler. Haklı olarak çok öfkelendim. Çünkü henüz 2 ay bile olmadan aynı hatadan bilgisayarımın arıza vermesi kabul edilebilir bir durum değil.Üstelik garanti süresinin dolmuş olması sebebiyle bu sefer masrafların tarafımca karşılanması gerektiğini belirttiler. Ve yanlış bilmiyorsam bir laptop anakartı 450 - 500 tl civarında.. Ayrıca garanti süresi dolduğundan dolayı kanuni bir hakkım olmadığını da belirterek aslında mağdur durumda olmama rağmen sanki sorun üründen değil de benden kaynaklanıyormuş gibi masrafları kabul ediyorsanız yapalım yada iade edelim şeklinde konuştular.
Bu konuda kanuni yollardan yapmam gerekenler konusunda destek olursanız çok sevinir.
Teşekkürler.
Hukuki NET Güncel Haber
Konu emosh tarafından (30-09-2009 Saat 19:49:52 ) de değiştirilmiştir.
Görünüşe göre hukuki olarak yapılacak pek bir şey yok. Pek hoşunuza gitmese de belki yeni bir laptop almayı planlayabilirsiniz.
Ancak markası ne olursa olsun 3 defa anakart yanmasında başka bir sebep ararım ben olsam.
Acaba sizin normal sandığınız ama anakartın yanmasına sebep olan bir kullanım hatanız mı var?
Çünkü 2 sene ,çinde 3 defa anakart yanmasını kesinlikle olağan karşılamıyorum. Mal ne kadar kalitesiz olursa olsun.
21.05.2007 tarihinde Casper Laptop aldım ancak 10 ay gibi bir süre kullandıktan sonra arızalandı ve yapılması için servise verdim sorunun anakart yandığı için oluştuğunu belirttiler 45 gün kadar anakart gelmesini bekledim ve anakartın gümrükten geçemediğini söyleyip 45 günün sonunda farklı bir modelle değiştirerek bilgisayarımı gönderdiler.
Temmuz 2009 tarihinde bilgisayarım yeniden arızalandı ve 13.07.2009 tarihinde yeniden yapılması için servise gönderdim.Arızanın yine anakart yanmasından kaynaklandığını belirttiler.Aslında tarih olarak garanti süresi dolmuş olmasına rağmen daha önceki arızadan dolayı 45 gün bilgisayarımın serviste kalması sebebiyle o 45 günlük süreyi garantiye dahil edip ürünümü yapıldığını söylerek 24.07.2009 tarihinde bana gönderdiler.
Açıkçası buraya kadar sürekli anakart sorunu yaşamama rağmen bunu problem haline getirmemeye çalıştım.
Ancak 12.09.2009 tarihinde yani 2. anakart hatasından yaklaşık 2 ay sonra bilgisayarım yeniden arızalandı ve servise gönderdim.29.07.2009 tarihine kadar ürünüm onlardaydı. 29.07.2009 tarihinde beni arayarak ürünün anakart yanması sebebiyle arızalandığını belirttiler. Haklı olarak çok öfkelendim. Çünkü henüz 2 ay bile olmadan aynı hatadan bilgisayarımın arıza vermesi kabul edilebilir bir durum değil.Üstelik garanti süresinin dolmuş olması sebebiyle bu sefer masrafların tarafımca karşılanması gerektiğini belirttiler. Ve yanlış bilmiyorsam bir laptop anakartı 450 - 500 tl civarında.. Ayrıca garanti süresi dolduğundan dolayı kanuni bir hakkım olmadığını da belirterek aslında mağdur durumda olmama rağmen sanki sorun üründen değil de benden kaynaklanıyormuş gibi masrafları kabul ediyorsanız yapalım yada iade edelim şeklinde konuştular.
Bu konuda kanuni yollardan yapmam gerekenler konusunda destek olursanız çok sevinir.
Teşekkürler.
Size verilen yeni cihaz dan dolayı garanti süreniz sıfırdan ve yeniden başlar.(yeniverilen 2ci pc nin garantisi)Verilen pc den de randıman alamadığınızı düşünüyorsanız ilk etap sözlü olarak malı aldığınız firma ile görüşün paranızın en yüksek yasal faizi ile iadesini talep edin kabul etmezler ise size en yakın tüketici hakem heyetine gidin orada sizi daha sağlıklı yönlendirirler.İş dava açmaya kalırsa durumu izah eden bir dilekçeye fatura,yetkili servis fişi vs lerinide ekleyerek size en yakın tüketici mahkemesine dava açıp ürünün bedelini en yüksek yasal faizi ile geri isteyebilirsiniz.
Size verilen yeni cihaz dan dolayı garanti süreniz sıfırdan ve yeniden başlar
Bunun dayanağı nedir?
Benim bilgim garanti süresinin bitimine 1 gün kala yeni ürün verilse, yeni ürünün garanti süresinin 1 gün olacağı yönünde: https://www.hukuki.net/forum/showthread.php?t=6157 madde 16
İyi geceler.. ben bir konuda bilgi isteyecektim. İnternet üzerinden bir firmadan bir markaya ait navigasyon cihazı aldım. Ürün 15.09.2014 günü elime...
™ Hukuki NET 2002-2022 - Ulusal ve uluslararası Hukuk Sitesi ⚖️ olma özelliği ile gerek avukat, gerek diğer hukukçu arkadaş ve gerekse vatandaşlara ev sahipliği yapan, eğitim ve bilimsel alışveriş yapma amaçlı bir "Hukuk Rehberi" dir.
Davalar
Hukuki Net; sürekli yenilenen faydalı güncel içeriği ile zamanın hukuk dallarına göre kategorize edilmiş çeşitli mevzuat (Ceza kanunu, İş kanunu, Borçlar yasası gibi), emsal mahkeme kararları, yargıtay kararları, emsal danıştay ve anayasa mahkemesi kararları ile hukuksal makale, kanun, hukuki forum, hukuk sözlüğü, hukuk programları, meslektaş ilanları, avukatlar için kolay hesaplama araçları, Anayasa Mahkemesi, Danıştay, benzer Yargıtay kararı ve Mahkemeler tarafından örnek davalar ile ilgili gerekçeli kararlar, * davası dilekçe örnekleri yasal haberler ve hukuk siteleri dizini 🕸 bulunan bir hukuk bilgi bankası sistemidir.
Avukatlar
Yararı nedir?
📝 Hukukçular için mesleki danışma (Üstad ve meslektaşlar arası paylaşım), dayanışma ve bakalorya fonksiyonu olan site; "Önleyici hukuk" veya "Dava hukuku" nedeni ile doğan veya yeni doğacak anlaşmazlıklar ile içtihat hukuku kaynağı olan Yargı ve Yargılamayı tartışmak, davalar ve ihtilaflar için yararlı çözüm yolları üretmek ve hukuksal konularda özellikle nerede, nasıl, neden soruları üzerinde soru cevap yorumlar, tartışma paylaşma yorumlama yöntemi ile sebep sonuç ilişkisi kurarak 💬, Mahkemelerin dava yükünü hafifletmeyi de amaçlayan suigeneris (kendine özgü) hukuk laboratuarı özellikleri bulunan bir hukuki kalkınma hedefli bilgi dağarcığıdır.
® Hukuki Net internette ve Türk hukukunda bir marka olmakla birlikte ticaret veya iş amaçlı bir site olmayıp, herhangi bir ticari kurum, kuruluş, bilgisayar programı firması, banka vb. kişi veya herhangi politik veyahut siyasi bir kuruluş tarafından desteklenmemekte, finans kaynağı reklam ve ekseriyetle site yönetimi olan Adalet sistemine adanmış bir servistir.
🆓 Hukuki.net halk için ücretsiz ve açık kaynak nitelikli bir hukuk sitesi olup, gayri resmi vatandaş bilgilendirme portalı işlevi görmektedir. Genel muhteviyat olarak kanun, yönetmelik, Emsal Anayasa mahkemesi, Danıştay ve Yargıtay kararı gibi hukuki mevzuat içermekle birlikte avukat ve uzman kişilere özel yorumlar da içeren sitenin tüm hakları saklı olup, 🕲 telif hakkı içeren içeriği izinsiz yayınlanamaz, kopyalanamaz. (Herhangi bir hususu sitene alıntı kuralları çerçevesinde kopyalamak için sitene ekle için izin bağlantısı.)
™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Terör Örgütü Propagandası Suçu...
14-08-2025, 20:01:53 in Ceza Hukuku