"SIKAYET BILGILERI
Sikayet No : 394433
Sikayet Tarihi : 21/02/2013
Markası : Kocamanlar Mobilya
Fatura No : 0
Fatura Tarihi :
Uyusmazlık Bedeli : 2200.00 TL
Sonuç SMS Atılsın : Hayır
Tüketici Talebi : BEDEL IADESINI IÇEREN SÖZLESMEDEN DÖNME
Sikayet Konusu : 11/11/2012 tarihinde siparisini vermis oldugumuz
koltuk köse takimi aralık ayının ortasında ve belirttigimiz ölçülerden
büyük gelmistir. Koltuklardan bir tanesini götürerek kısaltip geri
getirmislerdir. Gelen koltuk diger parçalardan oturma yeri alçak yapilmis
olup, tekrar geri gonderilmistir. Bu sefer geldiginde sirt yaslama kismi
diger parcalardan alcak olarak geri gelmistir. Birkac kere satici bayiye
telefon ederek ve bizzat giderek durumu belirttigim halde sorunumla uzunca
bir zaman ilgilenilmemistir.koltuklarin acilir iki parcasinda da makas
cikintisi bulunmaktadir. Bir sefer bu makas cikintilarina ben dizimi
carptim, üç kerede oglum dizini carparak yaralanmistir. Bu problemi birkac
kere telefonla ve yuzyuze olmak kosulu ile yetkili kisilere belirtmeme
ragmen buna cozum bulunamayacagini belirttiler. Ayrica 20/02/2013 tarihinde
koltugun butun parcalarini(yastiklar ve puf haric) tamir icin 4. Sefer
goturmuslerdir. Makaslarda da israrla yapilmasini ve sagligimiz icin
tehlikeli oldugunu belirttigim halde makaslara herhangi bir islem
yapilamayacagini belirterek parcalari alarak gitmislerdir. Sifir olarak
aldigimiz koltuk takimi deney tahtasi gibi kullanilmistir. Ayrica
sagligimiz icin tehlike olusturmaktadir. 450 TL ucretini odeyip diger
taksitler icin sorunum cozulmeden odeme yapmayacagimi belirtmeme ragmen,
esimi telefonda tehdit ederek icraya verilecegi belirtilmis, ben
yetkilileri arayarak ucretin elimde hazir oldugunu urunum ne zaman saglam
teslim edilirse derhal ucretini odemeye hazir oldugumu belirttim.
Koltuklarim her tamire gittiginde en az 1 hafta gelmemistir. Geldigi
zamanlarda da tekrar tamire gidecegi icin zarar gelmesin diye dogru duzgun
kullanamadik. Urunu yenisiyle degistirilmesini talep ettigimde kesinlikle
boyle birsey yapamayacaklarini belirttiler. Bu sekilde bir urunu
kullanamayacagimiz icin urunumuzun satici firmaya ve odedigimiz ucretin
geri iadesi hakkinda yardimlarinizi rica ederim.
Saygilarimla
Mümin TONGUR"
E-Devlet üzerinden 21/02/2013 tarihinde tüketici heyetine bu dilekçeyi gönderdim. herhangi bir dönüş olmadı. 3 gün önce koltukları iade aldılar fakat;
ödediğimiz 450 TL!nin 150 TL sini tamir için getir götür ücreti olarak kesip bize kalan 300 TL ile başka alışveriş yapmamızı söylüyorlar. Tabiki kabul etmedik. Onların hatası yüzünden sürekli gidip tamir edilmeden gelen koltukların nakliye ücretini biz ödemek zorundamıyız? kalan senetleri dün almaya gittiğimizde senetlerin imza kısımlarını yaırtarak bize teslim ettiler kalan kısımlarını da parçaladılar ama ilk ödediğimiz senet elimizde tam şekilde mevcut.
yani iade alınan ürünün ödediğimiz ücretini geri alma hakkımız var mı? yoksa bizden haraç olarak alınmaya çalışılan 150 TL yi bırakıp 300 TL ile alışveriş yapmaya mecbur muyuz?
Paramızın tamamını iade alma hakkımız var mı?
Nasıl bir yol izlememiz gerekir?
"SIKAYET BILGILERI
Sikayet No : 394433
Sikayet Tarihi : 21/02/2013
Markası : Kocamanlar Mobilya
Fatura No : 0
Fatura Tarihi :
Uyusmazlık Bedeli : 2200.00 TL
Sonuç SMS Atılsın : Hayır
Tüketici Talebi : BEDEL IADESINI IÇEREN SÖZLESMEDEN DÖNME
Sikayet Konusu : 11/11/2012 tarihinde siparisini vermis oldugumuz
koltuk köse takimi aralık ayının ortasında ve belirttigimiz ölçülerden
büyük gelmistir. Koltuklardan bir tanesini götürerek kısaltip geri
getirmislerdir. Gelen koltuk diger parçalardan oturma yeri alçak yapilmis
olup, tekrar geri gonderilmistir. Bu sefer geldiginde sirt yaslama kismi
diger parcalardan alcak olarak geri gelmistir. Birkac kere satici bayiye
telefon ederek ve bizzat giderek durumu belirttigim halde sorunumla uzunca
bir zaman ilgilenilmemistir.koltuklarin acilir iki parcasinda da makas
cikintisi bulunmaktadir. Bir sefer bu makas cikintilarina ben dizimi
carptim, üç kerede oglum dizini carparak yaralanmistir. Bu problemi birkac
kere telefonla ve yuzyuze olmak kosulu ile yetkili kisilere belirtmeme
ragmen buna cozum bulunamayacagini belirttiler. Ayrica 20/02/2013 tarihinde
koltugun butun parcalarini(yastiklar ve puf haric) tamir icin 4. Sefer
goturmuslerdir. Makaslarda da israrla yapilmasini ve sagligimiz icin
tehlikeli oldugunu belirttigim halde makaslara herhangi bir islem
yapilamayacagini belirterek parcalari alarak gitmislerdir. Sifir olarak
aldigimiz koltuk takimi deney tahtasi gibi kullanilmistir. Ayrica
sagligimiz icin tehlike olusturmaktadir. 450 TL ucretini odeyip diger
taksitler icin sorunum cozulmeden odeme yapmayacagimi belirtmeme ragmen,
esimi telefonda tehdit ederek icraya verilecegi belirtilmis, ben
yetkilileri arayarak ucretin elimde hazir oldugunu urunum ne zaman saglam
teslim edilirse derhal ucretini odemeye hazir oldugumu belirttim.
Koltuklarim her tamire gittiginde en az 1 hafta gelmemistir. Geldigi
zamanlarda da tekrar tamire gidecegi icin zarar gelmesin diye dogru duzgun
kullanamadik. Urunu yenisiyle degistirilmesini talep ettigimde kesinlikle
boyle birsey yapamayacaklarini belirttiler. Bu sekilde bir urunu
kullanamayacagimiz icin urunumuzun satici firmaya ve odedigimiz ucretin
geri iadesi hakkinda yardimlarinizi rica ederim.
Saygilarimla
Mümin TONGUR"
E-Devlet üzerinden 21/02/2013 tarihinde tüketici heyetine bu dilekçeyi gönderdim. herhangi bir dönüş olmadı. 3 gün önce koltukları iade aldılar fakat;
ödediğimiz 450 TL!nin 150 TL sini tamir için getir götür ücreti olarak kesip bize kalan 300 TL ile başka alışveriş yapmamızı söylüyorlar. Tabiki kabul etmedik. Onların hatası yüzünden sürekli gidip tamir edilmeden gelen koltukların nakliye ücretini biz ödemek zorundamıyız? kalan senetleri dün almaya gittiğimizde senetlerin imza kısımlarını yaırtarak bize teslim ettiler kalan kısımlarını da parçaladılar ama ilk ödediğimiz senet elimizde tam şekilde mevcut.
yani iade alınan ürünün ödediğimiz ücretini geri alma hakkımız var mı? yoksa bizden haraç olarak alınmaya çalışılan 150 TL yi bırakıp 300 TL ile alışveriş yapmaya mecbur muyuz?
Paramızın tamamını iade alma hakkımız var mı?
Nasıl bir yol izlememiz gerekir?
Yardımlarınız için Hepinize teşekkür ederim.
Hemde birde tazminat davası açsanız. Hazır malları da geri almışlar. Verin bir avukata o hiç olmazsa ekmeğini çıkarır.
Yalnız Avukatınızla mutlaka Sözleşme yapın. Uyanıktırlar. Davayı kazanırlar sizden aldıkları Avukatlık ücretini ve dava sonrası kazanılan avukatlık ücretinide yasal olarak kendileri alır. Bana etik gelmiyor. Bu yüzden baştan sözleşmenizde açık açık konuşun.
Saygılar.
peki mahkemeyemi gitmek daha doğru, hakem heyetine mi?
noterden ücretin ödenmesine dair ihtar falan çekmem gerekir mi?
Sanırım direk tüketici mahkemesine başvurmalısınız. Çünki ürün geri alınmış. Bu işlem zaten hatatın kabulü anlamındadır. Hem eksiği hemde manevi tazminatı dile getirebilirsiniz. İhtara 450 TL + 2000 Lira manevi tazminat gibi bir rakam koyun.
Ancak dediğim gibi bir avukat yardımı alın derim. Ben hukukçu veya avukat değilim.
Merhaba yeni koltuk takımı aldım eve geldi teslim aldım. daha sonra incelediğimde koltukta yırtılmalar oloduğunu gördüm kullanılmış gibi
şimdi satış...
™ Hukuki NET 2002-2022 - Ulusal ve uluslararası Hukuk Sitesi ⚖️ olma özelliği ile gerek avukat, gerek diğer hukukçu arkadaş ve gerekse vatandaşlara ev sahipliği yapan, eğitim ve bilimsel alışveriş yapma amaçlı bir "Hukuk Rehberi" dir.
Davalar
Hukuki Net; sürekli yenilenen faydalı güncel içeriği ile zamanın hukuk dallarına göre kategorize edilmiş çeşitli mevzuat (Ceza kanunu, İş kanunu, Borçlar yasası gibi), emsal mahkeme kararları, yargıtay kararları, emsal danıştay ve anayasa mahkemesi kararları ile hukuksal makale, kanun, hukuki forum, hukuk sözlüğü, hukuk programları, meslektaş ilanları, avukatlar için kolay hesaplama araçları, Anayasa Mahkemesi, Danıştay, benzer Yargıtay kararı ve Mahkemeler tarafından örnek davalar ile ilgili gerekçeli kararlar, * davası dilekçe örnekleri yasal haberler ve hukuk siteleri dizini 🕸 bulunan bir hukuk bilgi bankası sistemidir.
Avukatlar
Yararı nedir?
📝 Hukukçular için mesleki danışma (Üstad ve meslektaşlar arası paylaşım), dayanışma ve bakalorya fonksiyonu olan site; "Önleyici hukuk" veya "Dava hukuku" nedeni ile doğan veya yeni doğacak anlaşmazlıklar ile içtihat hukuku kaynağı olan Yargı ve Yargılamayı tartışmak, davalar ve ihtilaflar için yararlı çözüm yolları üretmek ve hukuksal konularda özellikle nerede, nasıl, neden soruları üzerinde soru cevap yorumlar, tartışma paylaşma yorumlama yöntemi ile sebep sonuç ilişkisi kurarak 💬, Mahkemelerin dava yükünü hafifletmeyi de amaçlayan suigeneris (kendine özgü) hukuk laboratuarı özellikleri bulunan bir hukuki kalkınma hedefli bilgi dağarcığıdır.
® Hukuki Net internette ve Türk hukukunda bir marka olmakla birlikte ticaret veya iş amaçlı bir site olmayıp, herhangi bir ticari kurum, kuruluş, bilgisayar programı firması, banka vb. kişi veya herhangi politik veyahut siyasi bir kuruluş tarafından desteklenmemekte, finans kaynağı reklam ve ekseriyetle site yönetimi olan Adalet sistemine adanmış bir servistir.
🆓 Hukuki.net halk için ücretsiz ve açık kaynak nitelikli bir hukuk sitesi olup, gayri resmi vatandaş bilgilendirme portalı işlevi görmektedir. Genel muhteviyat olarak kanun, yönetmelik, Emsal Anayasa mahkemesi, Danıştay ve Yargıtay kararı gibi hukuki mevzuat içermekle birlikte avukat ve uzman kişilere özel yorumlar da içeren sitenin tüm hakları saklı olup, 🕲 telif hakkı içeren içeriği izinsiz yayınlanamaz, kopyalanamaz. (Herhangi bir hususu sitene alıntı kuralları çerçevesinde kopyalamak için sitene ekle için izin bağlantısı.)
™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Evlat edinilen çocukların eski...
04-05-2025, 20:37:53 in Aile Hukuku