+ Konuyu Yanıtla
2 / 2 Sayfa İlkİlk 12
11 den 14´e kadar toplam 14 ileti bulundu.
  1. #11
    Kayıt Tarihi
    Nov 2011
    Nerede
    Bursa
    İletiler
    8
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir daha kaç kişi bunun farkında bile değildir)

    Müşteri hizmetlerinden geri dönüş yaptılar, cihazın teknik servise geri gönderilmesi istendi ve şöyle konuşmalar geçti:
    Ben: Bu olay nasıl oluyor, ekran kartı nasıl değişiyor?
    Yetkili: Siz ekran kartının değiştiğini idda ediyorsunuz, servis böyle bir durum olmadığını belirtiyor.Onun için kontrollerin yapılabilmesi için cihazı servise almanız gerekiyor.
    Ben: Ben buna programlarla baktığım zaman ekran kartı değişmiş.Ekran kartını değiştiği kesin birşey.
    Yetkili: Ben sizin müşteri hizmetleri olarak arıyorum, siz bana şikayette bulundunuz.Bende bu şikayetinizi servise ilettim.Serviste dedi ki cihazı alalım kontrol edelim ekran kartı değişmiş mi, değişmemiş mi? Ben burada aracı bi köprüyüm.
    Ben: Eğer ekran kartı değişmişse ne olucak?
    Yetkili: Servisin iş durumuna göre hareket edilir.Orjinal ekran kartını geri takılır.
    Ben: Geri takılırda. Eğer burada ekran kartı değiştiyse sahtekerlik söz konusu?
    Yetkili: Önce bunu servise getirilip kontrollerin yapılması lazım, eğer değiştildi derlerse sonra bu konuşma yapılır.Eğer kabul ediyorsanız cihazı servise aldırtçam.
    Ben: ben cihazı sonra yollucağım zaman ararım sizi.
    Yetkili: ama şöyle söleyim ekran kartının değiştiğini söylüyorsunuz onun için zaman kaybetmeden cihazı göndermeniz lazım.İlerliyen tarihlerde cihazı gönderdiğinizde servis derseki aradan uzun zaman geçti ne yapcaksınız.
    Ben: Kasanın altını açmadığım belli zaten kasanın altında banroller var eğer o bandral yırtılırsa zaten ürün garanti dışı kalıyor.
    Yetkili:Tamam o bandrolleri dikkat edin.
    Ben: Ekran kartı değiştiyse burada bi sahtekarlık söz konusu.Servise ürünü yollasam oradakiler ekran kartını değiştirdik mi diyecekler?
    Yetkili: Peki anladığım kadarıyla ürünü servise göndermek istemiyorsunuz
    Ben: Tüketici heyetine başvurubilir o yüzden diyorum
    Yetkili: Peki iyi günler


    Cihazı geri göndereyimde yetkili servis ürünü değiştirdik demez ki illa bir kulp uydurur.Ne yapsam ne etsem bilmiyorum.



    Hukuki NET Güncel Haber

    Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir  daha kaç kişi bunun farkında bile değildir) konulu yargıtay kararı ara
    Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir  daha kaç kişi bunun farkında bile değildir) konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #12
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    946
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir daha kaç kişi bunun farkında bile değildir)

    Alıntı senoleker rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Harici ekran kartı dediğinizde, ben bunu sonradan kendinizin taktığını düşünmüştüm. Bilgisayarın orijinal parçası ise, sözümü geri aldım.
    Sayın Levent114'ün dediği gibi Tüketici hakem heyetine bir gidin ve bir dilekçe verebilirsiniz.
    Sayın frmax'ın dediği gibi kasıt da olmayabilir gerçekten. Ben satıcılık yaptığım zamanlarda bir müşteriye düşük bir bilgisayar vermiş; sonra da kendim farkedip değiştirmiştim. Müşteri farketseydi sizin gibi düşünebilirdi ama gerçekte bir kastı yoktu. Dolayısı ile bunu öğrendikleri anda durumu düzeltecek şeyi yapacaklar belki de.

    "Güvenim kalmadığı için nasıl para iadesi almam." Dedim ya; Tüketici kanununda böyle bir şey olmadığı için. Zaten sizin durumunuz bundan öte. Satıcı dediğinize itiraz ederse, Tüketici hakem heyeti ile değil; savcılığa bildirerek dava açılmasını isteyeceksiniz. Bu dava da öyle basit bir tüketici davası değil, daha ciddi bir dava olacak. Bu yüzden Tüketici hakem heyetine vereceğiniz dilekçede bu konuda açık kapı bırakmayı ihmal etmeyin.
    Aslında senoleker in dediği gibi gerçekten dolandırıcılıktan şüpheleniyorsanız savcılığa suç duyurusunda bulunmanız gerekir.
    Harici testlerle baktınız mı anakartınız tam olarak hangi modele ait?
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  4. #13
    Kayıt Tarihi
    Nov 2011
    Nerede
    Bursa
    İletiler
    8
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir daha kaç kişi bunun farkında bile değildir)

    Alıntı frmax rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Aslında senoleker in dediği gibi gerçekten dolandırıcılıktan şüpheleniyorsanız savcılığa suç duyurusunda bulunmanız gerekir.
    Harici testlerle baktınız mı anakartınız tam olarak hangi modele ait?
    Anakart, model olarak "Aspire 5943G" gözüküyor.
    Konu LeaDeRTURK tarafından (21-11-2011 Saat 15:47:49 ) de değiştirilmiştir.

  5. #14
    Kayıt Tarihi
    Nov 2011
    Nerede
    Bursa
    İletiler
    8
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Angry Cevap: Müşteriyi Kandırmak (Kim bilir daha kaç kişi bunun farkında bile değildir)

    Ürünü teknik servise geri gönderdim ve kendileride ekran kartının bir altmodelinin takıldığını itiraf ettiler ve laptopa ait ekran kartının geri takılıp ve ekran panelinin değiştiğini söylediler.Az önce kargodan ürün geldi.Bilgisayarın ekran panelini yenilemişler fakat power tuşuna bir bastım bilgisayar 3 sn. çalışıyor ve ekrana görüntü gelmeden reset atıyor.İlk başta teknik servise göndermemin sebebi buydu.
    Servise 2 kez gitti laptop birinde altmodel ekran kartımı söz konusuydu.Ardından o ayıp düzeltilsin diye gönderdik ürünü, bu seferde bilgisayar hiç açılmıyor.Şimdi ne yapmam gerek tekrar teknik servise ürünü gönderip onarılmasınımı beklicem vallahi sinirlerim altüst oldu.

    edit: Şuan bilgisayar çalıştı fakat yine bir aksilik olabilir.Çünkü az önce sürekli reset atıyordu.
    Konu LeaDeRTURK tarafından (10-12-2011 Saat 14:15:41 ) de değiştirilmiştir.

+ Konuyu Yanıtla
2 / 2 Sayfa İlkİlk 12

Bu sayfada bulunan kavramlar:

sms infocomm cihaz takip

müşteriyi kandırmak

sms iptal kandirmasi

yetkili servis diye kandirmak

sorun yasayan musterileri kandirmak

sms infocomm ürün sorgulama

psikologum deyip kandirmak

sms infocomm acer

sms infocomm

smsinfocomm itiraz

Forum

Benzer Konular :

  1. [Tüketici mahkemeleri] Tüketici mahkemesi bilir kişi raporu
    Merhaba arkadaşlar yardımınıza fikrinize ihtiyacım var . Ben vatan bilgisayardan bir telefon aldım şarj sorunu vardı gönderdim benden 750 lira...
    Yazan: Hilalyagmur1 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 14
    Son İleti: 07-01-2018, 09:55:22
  2. Müşteriyi Kandırmak Tahhütlü Yanlış Ürün Satışı Yapmak
    Merhabalar yaklaşık 2-2.5 hafta önce annem telefon bayisinden kampanya ile taahhütlü bir telefon alımı yaptı tabi teknoloji konularında pek bilgisi...
    Yazan: umut119 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 19-04-2015, 23:10:29
  3. Bilir kişi hatası!
    Açılan borçtan kurtulma davası kısmen kabul ediliyor ancak karar kesinleştikten sonra davacı bilir kişi hatası sonucu, olması gerekenden fazla borçlu...
    Yazan: ismail32 Forum: Borçlar Hukuku
    Yanıt: 6
    Son İleti: 16-02-2013, 02:09:00
  4. İş kazası geçiren kişi işten çıkartıla bilir mi?
    iş kazası sonucu 6 hafta rapor aldım. halen raporum devam ederken işten çıkartıldım. bunun yasal bir dayanagı varmı iş veren bu sekilde işten çıkarma...
    Yazan: nihatnalbant Forum: Bireysel İş Hukuku
    Yanıt: 0
    Son İleti: 30-07-2009, 22:14:50
  5. Bilir Kişi Raporu
    Arkadaşlar Merhaba, Ben Kullandığım Tüketici Kredisindenden dolayı İcra takip başlatıldı. İtiraz ettim bilir kişi rapor hazırladı . Banka tüketici...
    Yazan: centilmen2 Forum: Borçlar Hukuku
    Yanıt: 6
    Son İleti: 17-06-2007, 23:51:13

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.