+ Konuyu Yanıtla
1 den 5´e kadar toplam 5 ileti bulundu.

Konu: Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti Hızlandırılmış Mobil Sayfa Sürümü (AMP)
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    Feb 2009
    İletiler
    37
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Post Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

    Bimeks mağzasından SmartDisk marka 320GB harici hdd aldım.
    Cihazım garanti süresi içinde sadece birkez arızalandı ve aynı arızadan toplam 5 kez garantiye gitti. Her seferinde de yapıldığı iddiasıyla geri verildi.
    İthalatcı firma olan kont bilişime ihtarname yolladım ücret iadesi istedim. ücret iade etmemekte direniyorlar.
    Tüketici Hakem Heyetine başvurursam ücret iadesi alabilirmiyim? Yaklaşık beni bir yıl oyaladılar tazminat talep edebilirmiyim?

    Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.



    Hukuki NET Güncel Haber

    Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti konulu yargıtay kararı ara
    Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #2
    Kayıt Tarihi
    Mar 2010
    Nerede
    Diyarbakır
    İletiler
    1.150
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

    Bimeks e başvur kontla ne işin var.O da sorumludur.Ama sen bimeks e başvur.5 kez yapılamadığı yazılı olarak delilleriyle ortadaysa değere göre tüketici hakem heyetine veya Mahkemesine başvurabilirsin.

  4. #3
    Kayıt Tarihi
    Feb 2009
    İletiler
    37
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

    Bimeks biz satıcıyız, italatcı firma ilgilenir garantiyle diyor.

  5. #4
    Kayıt Tarihi
    Mar 2010
    Nerede
    Diyarbakır
    İletiler
    1.150
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

    AYIPLI MAL

    Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)

    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.



    .................



    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    Konu sonuncuyaka tarafından (24-05-2010 Saat 16:48:03 ) de değiştirilmiştir.

  6. #5
    Kayıt Tarihi
    Feb 2009
    İletiler
    37
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Harici HDD aynı arızadan 5 kez garantiye gitti

    az öne kont bilişim yetkilileri mail atmış cihaz hiç garantiye gelmedi görünüyor diyorlar. elimde 5 tane servis formu var.
    cihazı 1 senedir kullanmıyorum.

+ Konuyu Yanıtla

Bu sayfada bulunan kavramlar:

Benzer Konular :

  1. [Ürün değişimi] 3 kez ayni sorunla garantiye gitti yapilmadan geri döndü
    Merhaba kullandığım Discovery Air cihazım 2 kez Kayseri'deki Telpa teknik servisine 1 kezde İstanbul Telpa'ya gönderilmiştir.Fakat cihaz geldiğinde...
    Yazan: ilhanerdem38 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 05-12-2015, 17:46:09
  2. Aynı arızadan garanti süresi içerisinde üç sefer garantiye giden ürün iade-değişim hakkı varmıdır?
    Merhabalar. aldığım laptop arızalanınca servise gönderdim ancak arızasını gidermeden bana tekrar gönderildi cihaz. Ertesi gün cihazı yeniden yolladım...
    Yazan: oneceip Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 24-09-2013, 15:54:36
  3. 3 kez aynı arızadan garantiye gönderdim para iade etmediler
    01-05-2010 tarihinde teknosadan toshıba marka laptop bilgisayar aldın 26-05-2010 tarihinde arıza verdi ürünü garantiye gönderdim ancak 1 hafta sonra...
    Yazan: sedatgül Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 2
    Son İleti: 12-08-2010, 11:40:57
  4. Aynı arızadan 3 kez mağdur olma (notebook)
    Öncelikle iyi çalışmalar diliyorum... toshiba marka notebook um bır sene içinde 3.kez aynı arızayı verdi. İkisinde servisten yararlandım ancak 3....
    Yazan: freeboy05 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 7
    Son İleti: 26-07-2009, 18:57:12
  5. Harici Disk Bozuldu Bilgilerde gitti
    Merhabalar, Konuyu biraz araştırdım ama birşey bulamadım burda paylaşmak istedim. 26.04.2008 tarihinde internet üzerinden 320 gb lik bir...
    Yazan: netman Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 6
    Son İleti: 13-05-2008, 20:06:44

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.