+ Konuyu Yanıtla
1 den 2´e kadar toplam 2 ileti bulundu.
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    May 2010
    Nerede
    ankara
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Question Kısmen arızalı gelen ürünün değişim ve iadesi

    arkadaşlar bir online alışveriş sitesi üzerinden cep telefonu aldım. aldıktan 5 gün sonra görüşmelerde sesin boğuk ve geriden gelmesi sebebiyle aldığım siteye arıza değişim talebinde bulundum. görüşmeler çok sıkıntılı oluyordu.. gönderin dediler olduğu gibi tekrar paketleyip gönderdim. şuan cihaz garantide.. tedirgin olduğum nokta şu ki, sıfır ürün parası ödeyip benden kaynaklanmayan bir sorun sebebiyle tamir görmüş bir ürün kullanmak istemiyorum ve bu şekilde bir durumla karşılaşmaktan çekiniyorum.. Sizce ne yapılabilir? eğer tamir edilmiş bir şekilde gelirse yada bunda sorun yok şeklinde bir rapor tutularak tekrar gönderilirse ne yapabilirim?

    Başka bir arkadaşıma bunda sorun yok şeklinde bir raporla aynı telefonu iade ettiklerini biliyorum.. gerçi arıza sebebi farklıydı..

    cihazla birlikte faturayı vs. de gönderdim ancak göndermeden bilgisayarda renkli kopyasını almıştım. olumsuz bir durumda işime yarar mı?

    cevaplarınızı rica ediyorum.

    saygılarımla



    Hukuki NET Güncel Haber

    Kısmen arızalı gelen ürünün değişim ve iadesi konulu yargıtay kararı ara
    Kısmen arızalı gelen ürünün değişim ve iadesi konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #2
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    946
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Kısmen arızalı gelen ürünün değişim ve iadesi

    Alıntı yedinumara rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    arkadaşlar bir online alışveriş sitesi üzerinden cep telefonu aldım. aldıktan 5 gün sonra görüşmelerde sesin boğuk ve geriden gelmesi sebebiyle aldığım siteye arıza değişim talebinde bulundum. görüşmeler çok sıkıntılı oluyordu.. gönderin dediler olduğu gibi tekrar paketleyip gönderdim. şuan cihaz garantide.. tedirgin olduğum nokta şu ki, sıfır ürün parası ödeyip benden kaynaklanmayan bir sorun sebebiyle tamir görmüş bir ürün kullanmak istemiyorum ve bu şekilde bir durumla karşılaşmaktan çekiniyorum.. Sizce ne yapılabilir? eğer tamir edilmiş bir şekilde gelirse yada bunda sorun yok şeklinde bir rapor tutularak tekrar gönderilirse ne yapabilirim?

    Başka bir arkadaşıma bunda sorun yok şeklinde bir raporla aynı telefonu iade ettiklerini biliyorum.. gerçi arıza sebebi farklıydı..

    cihazla birlikte faturayı vs. de gönderdim ancak göndermeden bilgisayarda renkli kopyasını almıştım. olumsuz bir durumda işime yarar mı?

    cevaplarınızı rica ediyorum.

    saygılarımla
    arızayı 30 gün içerisinde beldirdiyseniz, ürün ayıplı mal statüsüne girer ve seçimlik haklarınızı kullanabilirdiniz. Eğer telefonu onarım için gönderdiyseniz seçimlik haklarınızdan onarımı çoktan seçmişsiniz demektir. Eğer herhangibir seçim yapmadıysanız ücret iadesi ve değişim talep edebilirsiniz.
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

+ Konuyu Yanıtla

Bu sayfada bulunan kavramlar:

cep telefonu arıza sıfır degısım

Forum

Benzer Konular :

  1. Arızalı ürünün garanti kapsamındaki son günü hakkında
    iyi günler , 9/9/16 senesinde istanbul merkezli bir firmanın internet sitesinden akıllı telefon almıştım. Sorun şu ki son 10 gündür cihaz kendi...
    Yazan: Mehmet89 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 10-09-2018, 22:54:51
  2. [Ürün iadesi] Hasarlı gelen ürünün iadesi
    Merhaba, 30.11.2016 tarihinde Türkiye'nin en büyük alışveriş sitelerinden bir tanesinden monitör satın aldım. Ürün şirketim adına...
    Yazan: emrecevik Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 5
    Son İleti: 09-12-2016, 01:10:35
  3. arızalı araç değişim talebi
    2013 nisan ayında bayiden aldığım aracım, geçtiğimiz hafta arıza verdi. Garanti dahilinde olan aracımı yol yardımı arayarak yetkili servise çektirdi....
    Yazan: nht268 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 2
    Son İleti: 07-03-2015, 12:27:16
  4. Arızalı ürünün değişimin de muadili diye bir alt ürün verilmesi!
    Yaklaşık bir yıl önce almış olduğumuz LCD TV'de ki sorun giderilemediğinden dolayı garanti kapsamı içerisinde ürün değiştirilecek. Ancak yetkili...
    Yazan: ariel89 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 07-03-2012, 17:00:33
  5. 7 gün geçmeden değişim talep ettiğim ama garantiye gönderilip 1 ay sonra yine arızalı gelen ürün
    Öncelikle çok yararlı bir forum ve yeni üye olmuş bulunmaktayım hatada bulunursam uyarmanızı diliyorum... Hepsiburada.com' dan 14 Mp...
    Yazan: hbdejavu Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 21
    Son İleti: 16-04-2011, 12:27:22

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.