herkes birbirine yardımcı olmak için uğraşıyor ama elimiz de hala en kısa sürede çözüm bulacak bir örnek yok.bir arkadaş diyor böyle aldım.Diğer arkadaş bende öyle başvurdum sonuç yok diyor.En doğru şekli nedir?Özellikle avukat aracılığıyla alan arkadaşlar veya böyle birinden bilgi alan arkadaş yardımcı olsun.ekstre üzerinde ne gözüküyorsa öyle mi itiraz edelim.bununla beraber altına bahis şirketidir diye not düşelim mi? geri ödeme itiraz tarihinden itibaren geriye dönük 120 gün mü yoksa kesilmiş olan 120 günlük ekstreler mi? En başından beri yatırılan paralarda geri alınabiliyor mu veya alınabilme ihtimali var mı avukat aracılığıyla? toplu şekilde mi yoksa belli tarih aralıklarındaki miktarlara ayrı ayrı mı itiraz edelim. Paralarını alanların ekstrelerinde ne gözüküyordu nasıl itiraz ettiler ne kadar sürede paralarını geri aldılar veya bankayla görüşmeler sırasında ne gibi şeylere dikkat ettiler? Herkes kararsız öyle mi olacak böyle mi olacak diye. lütfen sizden ricam bundan sonraki yazılar ve örnekler aydınlatıcı olsun.Aramızdaki tartışmalar konuyu uzatıyor, kafa karışıklığına ve kavgalara sebep oluyor.Yöneticiler yanlışlıkla kapatırsalar konuyu dallı budaklı çözüm olacak elimizde.Elimizden geldiğince çok insana yardımcı olalım.
arkadaşim oraya kocaman itiraz dilekçesi koyduk onun aynısını fakslasana birisimi faxlasın senin yerine anlamadım ki hala soru soruyorsun
hayırlısı...
dün garantiden aramışlar arkadası işleminizi gerceklestiremiyoruz demişler neden diye sormus 120 günlük süre gecerli bu işlemlerde demişler o zaman 120 günlük paramı verin demiş
sizin memnuniyetiniz için süre sınırı olmadan karsı taraftan evrak talep edecegiz ve gelişmelerden haberdar edecegiz demişler bakalım nolcak. akbanktan tık yok
hayırlısı...
dün garantiden aramışlar arkadası işleminizi gerceklestiremiyoruz demişler neden diye sormus 120 günlük süre gecerli bu işlemlerde demişler o zaman 120 günlük paramı verin demiş
sizin memnuniyetiniz için süre sınırı olmadan karsı taraftan evrak talep edecegiz ve gelişmelerden haberdar edecegiz demişler bakalım nolcak. akbanktan tık yok
borc nisanda baslıyor gökhan ilk basta istegişniz gercekleşmiyor deyipte sonra niye dönübverdiler onu anlmadım ama sanırım biraz sert konusmak lazım müsteri hizmetlerinden tel geldigi zaman
şunu düşünüyorum acaba 10 aylık 2-3 senelik harcamalara itiraz edip biraz sert bir fax çeksek ne olur acaba deniyeceğim belki birşey çıkar siz ne dersiniz
şunu düşünüyorum acaba 10 aylık 2-3 senelik harcamalara itiraz edip biraz sert bir fax çeksek ne olur acaba deniyeceğim belki birşey çıkar siz ne dersiniz
Arkadaşlar burada sert çıkış yapma fikri ile ilgili bazı arkadaşların düşüncelerini okudum.Arkadaşlar bu şekilde yapılan konuşma tarzlarının yanlış olduğunu değerlendiriyorum.Şunu unutmayın bankadaki görevli personel bu işlemler ile ilgili işleri yaparken sizin yapmış olduğunuz konuşma tarz ve şekline göre yapmamaktadır.Uluslararası chargeback kuralları yazılı kurallar olup neyin nasıl ve ne şekilde yapılacağı yazılıdır.Banka görevlisi bu yazılı kurallara göre işlem yapmaktadır.Chargeback kurallarına göre sadece son 120 günlük işlemler alınabilmektedir.Ama banka görevlileri burada iyi niyet çercevesinde müşterisini koruma amaçlı düşünerek geriye doğruda yani 120 günden fazla olan işlemlerin iadesi içinde şanslarını denemek için karşı bankaya bu şekilde itirazlar iletilmektedir.Bu 120 günden sonraki işlemlerin itirazı tamamen banka personelinin iyi niyetidir.Bu tip değişik düşünceler ve fikir üretme peşine düşmeniz yanlıştır.Sanmayın ki banka görevlisi sizin sert konuşmalarınızdan korktuğu için bu işlemleri sizin adınıza olumlu yapıyor.Bu şekilde düşünmeyin.Görevli sadece yapması gereken işlem sırası neyse onu yapar;Bu departmanda çalışan personel bu konuda BKM tarafından ilgili eğitimi alan personellerdir.Hepsi bundan ibarettir.
Konu Bakış Açısı tarafından (01-10-2011 Saat 14:19:53 ) de değiştirilmiştir.
Arkadaşlar burada sert çıkış yapma fikri ile ilgili bazı arkadaşların düşüncelerini okudum.Arkadaşlar bu şekilde yapılan konuşma tarzlarının yanlış olduğunu değerlendiriyorum.Şunu unutmayın bankadaki görevli personel bu işlemler ile ilgili işleri yaparken sizin yapmış olduğunuz konuşma tarz ve şekline göre yapmamaktadır.Uluslararası chargeback kuralları yazılı kurallar olup neyin nasıl ve ne şekilde yapılacağı yazılıdır.Banka görevlisi bu yazılı kurallara göre işlem yapmaktadır.Chargeback kurallarına göre sadece son 120 günlük işlemler alınabilmektedir.Ama banka görevlileri burada iyi niyet çercevesinde müşterisini koruma amaçlı düşünerek geriye doğruda yani 120 günden fazla olan işlemlerin iadesi içinde şanslarını denemek için karşı bankaya bu şekilde itirazlar iletilmektedir.Bu 120 günden sonraki işlemlerin itirazı tamamen banka personelinin iyi niyetidir.Bu tip değişik düşünceler ve fikir üretme peşine düşmeniz yanlıştır.Sanmayın ki banka görevlisi sizin sert konuşmalarınızdan korktuğu için bu işlemleri sizin adınıza olumlu yapıyor.Bu şekilde düşünmeyin.Görevli sadece yapması gereken işlem sırası neyse onu yapar;Bu departmanda çalışan personel bu konuda BKM tarafından ilgili eğitimi alan personellerdir.Hepsi bundan ibarettir.
Ben Başvurumu Yaparken Müşteri Hizmetlerini Aradım Sordum. İtiraz Edeceğim Alışverişler Var Dedim. Tabi Fax Çekin Bize Hangileri ise Dediler. Bende Süre Sınırı Varmı Dedim Hayır Yok Dediler. Bende Ocak Ayından itibaren Yazdım Gönderdim.Yani Bağırıp Çağırmak Birşey Çözmez Daha Çok İşleri Zora Sokar Diye Düşünüyorum.
Bilgili Olduğunuzu Chargeback kuralları Hakkında Araştırma Yaptığınızı Dilekçenizde Belirtirseniz Sıkıntı Olmaz Zaten.
Evet kesinlikle size katılıyorum.Arkadaşlar süre gözetmeksizin geriye doğru bütün harcamalarınızı belirten ilgili form yada dilekçeyi bankaya göndersin.Bırakın gerisini banka çözsün.Zaten banka ile yapmış olduğunuz mantıklı olan görüşmelerinizde banka personeli müşterisine mümkün olduğu kadar en iyi şekilde yardımcı olmaktadırlar.Lütfen biraz sabırlı olunuz ve banka personeli ile yapmış olduğunuz konuşmalar yüzünden ters düşmeyiniz.Kendinizİ banka görevlisi yerine koyun ;Size sert konuşan bir müşterinin işini nasıl ve ne şekilde yapardınız?Ben yapardım ama işi zorlaştırırdım.Son 120 günden fazla parayıda aldırmazdım.Sanırım ne demek istediğimi gayet çok açık anladınız.Lütfen buraya gereksiz kısa yazılar yazarak formda bilgi kirliliği yapılmaması takip edenler açısından daha faydalı ve yararlı olur düşüncesindeyim.Yazılanlardan örnek veriyorum.'''Bu nasıl oldu?Hangi bankaydı?''' gibi gereksiz ve kısa bilgiler.
internet üzerinden kredi kartı ile yapılan harcamalarda kişi yapılan harcamaya rağmen mal hizmet alamamış ise geriye dönük itiraz süresi kaç gündür....
Yazan: kusursus Forum: Kredi Kartları ve Bankacılık Hukuku
Arkadaşlar ben 2004 yılından beri internet üzerinden bahis yapıyorum nerdeyse bir ev parası kaybettim.en son süperbahise 2 senede 50000 tl civarında...
Yazan: sarımsaklısos Forum: Kredi Kartları ve Bankacılık Hukuku
™ Hukuki NET 2002-2022 - Ulusal ve uluslararası Hukuk Sitesi ⚖️ olma özelliği ile gerek avukat, gerek diğer hukukçu arkadaş ve gerekse vatandaşlara ev sahipliği yapan, eğitim ve bilimsel alışveriş yapma amaçlı bir "Hukuk Rehberi" dir.
Davalar
Hukuki Net; sürekli yenilenen faydalı güncel içeriği ile zamanın hukuk dallarına göre kategorize edilmiş çeşitli mevzuat (Ceza kanunu, İş kanunu, Borçlar yasası gibi), emsal mahkeme kararları, yargıtay kararları, emsal danıştay ve anayasa mahkemesi kararları ile hukuksal makale, kanun, hukuki forum, hukuk sözlüğü, hukuk programları, meslektaş ilanları, avukatlar için kolay hesaplama araçları, Anayasa Mahkemesi, Danıştay, benzer Yargıtay kararı ve Mahkemeler tarafından örnek davalar ile ilgili gerekçeli kararlar, * davası dilekçe örnekleri yasal haberler ve hukuk siteleri dizini 🕸 bulunan bir hukuk bilgi bankası sistemidir.
Avukatlar
Yararı nedir?
📝 Hukukçular için mesleki danışma (Üstad ve meslektaşlar arası paylaşım), dayanışma ve bakalorya fonksiyonu olan site; "Önleyici hukuk" veya "Dava hukuku" nedeni ile doğan veya yeni doğacak anlaşmazlıklar ile içtihat hukuku kaynağı olan Yargı ve Yargılamayı tartışmak, davalar ve ihtilaflar için yararlı çözüm yolları üretmek ve hukuksal konularda özellikle nerede, nasıl, neden soruları üzerinde soru cevap yorumlar, tartışma paylaşma yorumlama yöntemi ile sebep sonuç ilişkisi kurarak 💬, Mahkemelerin dava yükünü hafifletmeyi de amaçlayan suigeneris (kendine özgü) hukuk laboratuarı özellikleri bulunan bir hukuki kalkınma hedefli bilgi dağarcığıdır.
® Hukuki Net internette ve Türk hukukunda bir marka olmakla birlikte ticaret veya iş amaçlı bir site olmayıp, herhangi bir ticari kurum, kuruluş, bilgisayar programı firması, banka vb. kişi veya herhangi politik veyahut siyasi bir kuruluş tarafından desteklenmemekte, finans kaynağı reklam ve ekseriyetle site yönetimi olan Adalet sistemine adanmış bir servistir.
🆓 Hukuki.net halk için ücretsiz ve açık kaynak nitelikli bir hukuk sitesi olup, gayri resmi vatandaş bilgilendirme portalı işlevi görmektedir. Genel muhteviyat olarak kanun, yönetmelik, Emsal Anayasa mahkemesi, Danıştay ve Yargıtay kararı gibi hukuki mevzuat içermekle birlikte avukat ve uzman kişilere özel yorumlar da içeren sitenin tüm hakları saklı olup, 🕲 telif hakkı içeren içeriği izinsiz yayınlanamaz, kopyalanamaz. (Herhangi bir hususu sitene alıntı kuralları çerçevesinde kopyalamak için sitene ekle için izin bağlantısı.)
™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
İstinaf kararı hakkında
10-05-2025, 01:23:51 in Miras Hukuku