Merhaba,

Eski evimden taşımadan önce telefonumu ve adsl imi kapatıp ayrıldım. Geçenlerde yeni telefon hattımı kapatmak için telekoma gittiğimde borcumdann dolayı işlem yapamayacaklarını söylediler.

Eski evimden ayrılırken sadece adsl i kapattığımı telefon hattımı kapatmadığımı söylediler !

Aradan 15 ay geçti , bu süre zarfında aynı telekom müdürlüğünde açılmış bir hattım olmasına rağmen ( Tüm iletişim bilgilerimin sistemde kayıtlı olmasına rağmen ) her hangi bir fatura , borç bildirimi elimize geçmemiştir. Birkaç gün daha geç öğrenseymişiz durumu avukata vereceklermiş (?)

Tüketiciye bilgi vermeden 15 ay , sabit ücret adı altında hiç kullanılmayan telefondan borcu biriktirip ve sonrasında avukata vermek ne kadar adil ve hukuki dir ?

Saygılarımla,