Merhaba

Forum içerisindeki tüm başlıkları incelememe rağmen, benzeri bir soru ile karşılaşmadığım için sormak durumunda kaldım. Tekrarlanan bir konu ise şimdiden özür dilerim.

Park halindeyken arabama çarpılması üzerine, kasko şirketinin anlaşmalı olduğu servise aracımı teslim ettim. Aracın dışında ve yürüyen aksamında oluşan hatalar giderildi. Ancak, aracı teslim ederken sağlam olduğundan emin olduğum, bagaj içerisinde plastik aksam, teslim alırken yaptığım gelişigüzel kontrolde kırıktı. Kırılan parçanın döküntüleri halen daha aracın içerisinde duruyordu.

Servis sorumlusu ve müşteri temsilcisi ile görüşmeme ve araç teslim tutanağında bunun ile ilgili bir tespit olmadığını belirtmeme rağmen ayıplı hizmet nedeniyle hasar oluştuğunu kabul etmediler. Ben de aracımı teslim almadan çıktım.

Şimdi kendilerine noter yoluyla bu hatanın giderilmemesi halinde tüketici mahkemesine başvuracağımı bildireceğim. Ancak, aracımı bir an önce alarak, mağduriyetimin uzamasını engellemek istiyorum.

Bu durumda ne yapmalıyım? Noterden tebligat çektirmeden önce tespit yaptırmalı mıyım?

Veya aracımı teslim almayıp, orada bırakıp, daha sonra araç kiralayarak, meydana gelen maddi kaybı talep mi etmeliyim?

Vereceğiniz bilgileri için teşekkür ediyorum.