İKAMET ESASLARI HAKKINDA BİLGİ İSTİYORUM. |
siber32 |
MEMUR VE SÖZLEŞMELİ PERSONELLER İÇİN; ÇALIŞTIĞI YERDE İKAMET ETME ESASLARI HAKKINDA BİLGİ İSTİYORUM. ÇÜNKÜ; BİLİR BİLMEZ HERKES YORUM YAPIYOR VE TATSIZ DURUMLAR YAŞANABİLİYOR... ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER... |
yyln |
657 sayılı kanunun ilgili maddeleri aşağıya kopyalanmıştır.
İkamet Mecburiyeti:
Ek Madde 20- (12.5.1982- 2670/42 md. ile gelen Ek 2 nci maddesi hükmü olup madde numarası teselsül ettirilmiştir.) Devlet memurlarının görev yaptıkları kurum ve hizmet birimlerinin bulunduğu yerleşme merkezlerinde (mücavir alanları dahil belediye ve köy hudutları içerisinde) ikamet etmeleri esastır.
Devlet memurlarının görevini aksatmamak kayıt ve şartıyla birinci fıkrada belirlenen hudutlar dışında ikamet etmelerine mensup oldukları kurumun yetkili amirince izin verilebilir.
Devlet memurları, ikamet ettikleri il hudutlarını tatillerde ancak yetkili amirin izniyle terkedebilir.
C- Aylıktan kesme: Memurun, brüt aylığından 1/30-1/8 arasında kesinti yapılmasıdır.
Aylıktan kesme cezasını gerektiren fiil ve haller şunlardır:
g) İkamet ettiği ilin hudutlarını izinsiz terketmek,
|
657 |
Aday memurum.Çalıştığım Kuruma vermiş olduğum atamaya esas belgelerim arasında yer alan ikametgah,atandığım andaki ikameti gösteriyor.Daha sonra şu an bulunduğum ile gelip çalışmaya başladım fakat,ikametimi buraya aldırmadım.Kurum mevzuatı gereği personel ev adresi değişikliklerini kuruma bildirmek zorunda.Şimdi merak ettiğim,ikametimi aldırmadan,sadece şurada oturuyorum diye bir dilekçe versem yeterli olur mu? |
yyln |
Çalıştığınız kuruma ikamet adresini bildirmek zorundasınız. Bunu Kuruma ait matbu belge ile bildirebilirsiniz. Öte yandan, madem ki memuriyete başladınız. İkametinizi de bir an önce görev yaptığınız yere taşımanız gerekli ve uygun olur. |