Hukuki.NET


17/10/2025  Eski forum arşivi bölümü

Hukuksal Tartışmalar




 


Forum:
mobil öğrenci hattı-GSM kusuru
derkantr AVEAdan mobilöğrenci tarifeli bir hat aldım...tarih:14-15 nisan fakat yaklaşık bir ay sonra kontörüm bitip yeni kontör yüklediğimde bana gelan mesajda tarifemin mobilÖĞRENCİ değil mobilAVANTAJ olduğunu ve bu tarifeye gecilirken de 50 kontörümün kesildiğini öğrendim...tarih:16 mayıs avea müşteri hizmetlerini aradım birkaç gün sonra . beni ana bayiye yönlendirdiler... haa bu arada aveanın öğrenci tarifesi mayıs ayından itibaren hat alanlar için değişti ..dogal olarak dezavantajlarla dolu bir tarife mayıs ayı öncesi tarifesine göre... müşteri hizmetleri bana en son beni ancak mayıs ayı tarifesine geçirebileceklerini ve bunun için de 15 YTLkayıt ücreti alınacağını söylediler... ben nisan ayında hat almama rağmen tamamen aveanın kusus-ru sonucu tarifem nisan ayında etkinleştirilmedi ve bu yüzden niçin ben bunun faturasını ben ödüyorum lütfen yardımcı olun isteyene tarifelerle ilgili daha fazla bilgi verebilirim TEŞEKKÜRLER
Av.Dilek Kuzulu Yüksel Merhaba, Sorununuzu tüketici koruma hakem heyetine bildiriniz.
Hukuk Forumlarından Seçmeler



Diğer Bölümlerimiz +
Tüm Hukuki NET forumları + Hukuki Portal + Hukuk Haberleri + Sözleşme ve dilekçe örnekleri + Mevzuat ve bilimsel incelemeler + Hukukçu Blogları + Avukat ilanları + Videolar + Linkler + Ansiklopedi ve Sözlük + Arşiv +
Bugünün tarihi: 17/10/2025 05:56:22