Cep telefonu değiştirme prosedürü |
wolkan |
4 gün önce aldığımız samsung e600 cep telefonunun özelliklerinden memnun kalmadığımız için değiştirmek istiyoruz. Vaad edilen özellikler arasında olan kızıl ötesi bağlantı özelliğinin telefonda oldukça problemli çalışması hatta çalışmaması nedeni ile pc ile arasında hiç bir bağlantı kurulamadığından dolayı, değiştirilmesini istedik. Teknosa yetkilileri bize telefonun türkiyedeki servislerinden bu özelliğin problemli olduğuna dair bir rapor istedi.
Sorumuz:
1-Teknosa yetkilileri böyle bir rapor isteyebilirler mi? Yani istemeden dahi ürünü değiştirmek zorunda değiller mi?
2-Satılan ürünlerin büyük alışveriş merkezlerinde bildiğimiz kadarı ile, üründen memnun kalınmadığı takdirde 15 gün içerisinde değiştirilmesi söz konusu olabilmekte. Bizim böyle bir şansımız yok mu?
teşekkürederiz..
|
DeepShock |
mrb;
öncelikle teknosa şirketi aracı olarak mal satımı yapmaktadır.sattıkları ürünlerde kendi kaşelerini vurarak garanti vermektedir.teknosa yetkilileri sizden böyle bir rapor istemeleri anlamsız.onlar aracı kurum olarak kendileri servise başvurmalı.ayrıca telefonun bir özelliğinin bozuk olması,o telefonun yenisi ile değiştirilmesini gerekir.
teknosa firmasının 15 gün içinde değiştirme taahhüdü varsa değistirme yapmak zorundalar.aldığınız magazada böyle bir yazı varsa değişimi yapmak zorundalar.
sonuç almanız için samsung yetkili servisini arayın.
nasıl yardımcı olabilirim? |