Türkiye'min Başı Sağolsun... |
ipekderya |
İstanbul’dan saat 18.00’de 234 yolcusu 11 mürettebat ile hareket eden 11006 sefer sayılı ‘Yakup Kadri Karaosmanoğlu’ treninin 5 vagonu, saat 19.45’te Sakarya Pamukova ile Osmaniye arasındaki Mekece Köyü çıkışında bulunan Cambazkaya Mevkii’nde raydan çıktı. Lokomotif raylarda kalırken devrilen 4’ü yolcu vagonu ile yemekli vagondaki yolcular çevreye savruldu. İlk iki vagonda ağır kayıp yaşandı. Kriz merkezi yolculardan 36’sının öldüğünü, 79 kişinin de yaralandığını açıkladı. Sağlık Bakanlığı ise önce 139 olarak açıkladığı ölü sayısını geç saatlerde 36 olarak değiştirdi.
Ulaştırma Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı ve kriz merkezi, kaza sonrasında ölü ve yaralı sayısı konusunda birbiriyle çelişen açıklamalar yaptılar. İlk olarak Sağlık Bakanlığı ve Kriz Merkezi’nden yapılan açıklamada ölü sayısının 139, yaralı sayısının da 57 olduğu bildirildi. Ancak, daha sonra Ulaştırma Bakanlığı ölü sayısını 36, Sağlık Bakanlığı ise 37 olarak düzeltti.
Bu elim Kazada Ölenlere Allah'ttan Rahmet, Yaralılarımıza Acil Şifalar dileriz.
yalan atla gider, gerçek yürür, yinede tam zamanında yetişir. |
avukat62 |
Bu elim kazada ölenlere Allah'dan rahmet; yaralılara acil şifalar diliyorum.
Kaza 183 üncü kilometrede meydana gelmiş. Tren buraya 105 dakikada gelmiş. Yetkililer trenin ortalama 104.4 km hız yaptığını söylüyorlar. Haydarpaşadan kalkan bu tren neredeyse İzmiti çıkıncaya kadar şehir içinden gidiyor. Şehir içindeyken bir trenin 104 km hız yapması mümkün değil. Bu da diğer trenler ile aynı hızda gitmesi gereken bu trenin çok daha yüksek hızda gittiğini gösteriyor.
Bu sorumsuzluğun hesabını kim nasıl verecek!
DeFacto |
commodore1tr |
Herşey bir yana Yıldız teknik Üniversitesinin değerli profesörleri bu hızlı trenin ilk başladığında (4 haziran ) durdurulmasını istemişlerdi. Gerek tren yapısı gerek rayların yapısının alt ve üst yapı eksiklikleriyle birleştiğinde raydan çıkma olayı olabileceğini söylemişlerdi...
Ölenlere rahmet yakınlarına sabır dilerim ama bari bu sefer sorumluları cezalandıralım..
Eller ayak ayaklar baş kaldığı sürece bu acıları daha çokkk yaşarız gibi geliyor bana inşaatta kum karan kişi mütahit olup yetkisiz bilgisiz diktiği konutlardan 30 bin e yakın vatandaşımız çldü bu ülkede deprem de yöneticiler 'taktir i ilahi ' diyerek çıktılardı işin işinden bizde ulus olarak hak verip sustuk...
Allahın bu acı taktirlerinin hep güzel ülkemizde olması ne acı Ama aynı Allah akıl vermiş fikir vermiş onu soran yok...
Bir kez daha ölenlere rahmet yaralılara acil şifalar dilerken başta meclis başkanı olmak üzere millet vekillerini kınıyorum....
bilmiyorum dediğim konu hakkında 2 saat eh bence dersem günlerce konuşurum |
Av.G.A |
Bu sorumsuzluğun cevabını, bu hükümetin bürokratı "Herşey Allah'tan" diyerek verdi. (?)
Başbakan'da " Bu işi , bu işten hiç anlamayan kişiler yapmış değil" dedi. Anlayanların yaptığı iş buysa ... gerisini siz düşünün.
Başka söze gerek yok.
https://www.hukuki.net |
ipekderya |
Bir başka noktaya dikkat cekecek olursak eger;
TCDD'nin mevcut düzenlemesine göre, Elektrikli tren makinisti olabilmek için 10 haftalık bir kursu başarıyla geçmek gerekiyor. Yardımcı makinist ve manevra makinistlerinin katılabildiği kurs için sadece en az ilkokul mezunu olma şartı aranıyor.
Sizce Yeterli mi?
Yeterli olabilmesi için ne kadar daha can vermemiz gerekiyor?
yalan atla gider, gerçek yürür, yinede tam zamanında yetişir. |
ipekderya |
Buyrun...
36 kişinin yaşamına malolan tren faciasının ardından, TCDD ekipleri, rayları söktüler... Oysa, olay yeri incelemesi henüz yapılmamıştı. Kazanın neden meydana geldiği, sabotaj ihtimali olup olmadığı, trenin hızının kazaya etkisi, rayların bakımlı olup olmadığı gibi soruların hepsi havada kaldı... (habertürk)
Belki de bu kaza, bu skandal yüzünden hiç aydınlatılamayacak
yalan atla gider, gerçek yürür, yinede tam zamanında yetişir. |
Lawless1 |
HIZLANDIRILMIŞ tren faciasında eşini yitiren Mualla Kurumlu, yaralilari ziyaret ettikten sonra hastaneden ayrilmaya hazirlanan Basbakan Erdogan’a tepki gösterdi. Acili kadini yaninda bulunan bir yakini eliyle agzini kapatarak susturdu.
Bu haberde benim dikkatimi ceken, insanlarimizin korku icinde olmalari. Yakinlarinin bu kadincagizi susturmaya calismalari bunu gosteriyor. Mualla Kurumlu'nun, Basbakan'a, ve Binali Yildirim adli Ulastirma Bakanina isyan etmesinden daha dogal tepki dusunemiyorum.
Ipek, raylarin sokuldugunu bende okudum, inanamadim. Bu acele niye? Makinistleri tutuklamislar. Hatayi onlarin uzerine atacaklar. Halbuki problem raylarda, ve sorumlulukta AKP iktidarinda.
|
ipekderya |
Türk yönetim felsefesi....
Türk ve Japon þirketleri arasýnda bir kürek yarýþý düzenlenmesine karar
verildi.
Her iki takýmda performanslarýnýn en üst düzeyine varabilmek için uzun
ve zorlu bir hazýrlýk döneminden geçti.Büyük gün geldi ve iki takýmda
kendini hazýr hissediyordu..
Japonlar yarýþý birkilometre farkla kazandýlar....
Yarýþ sonrasý Türk takýmý çok sarsýlmýþtý.Türk Þirket yönetimi yarýþýn
açýk farkla kaybedilmesinin nedeninin bulunmasýna karar verdi.Yapýlan
araþtýrmalar,analizler ve uzun çalýþmalar sonucu hata bulundu ve çözüm
önerisi getirildi.
Japonlarýn takýmýnda 8 kiþi kürek çekiyor,1 kiþi dümencilik yapýyordu.Türk
Takýmýnda ise 1 kiþi kürek çekiyor,8 kiþi dümeni kullanýyordu. 9 kiþilik
Türk takýmý Japonlarla bir yarýþ yapmak üzere yeniden yapýlandý.Yeni
yapýlanma þekli þöyleydi;;
4 dümen müdürü,
3 bölgesel dümen müdürü
kürek çekmekle görevli kiþinin performansýndan sorumlu bir Dümen
yöneticisi, ve kürek çekme elemaný.
Ýkinci yarýþý Japonlar iki kilometre arayla kazandýlar.Tepesi atan Türk
þirketi yönetim kurulu Hemen harekete geçti;Yarýþýn kaybedilmesinden
sorumlu tutulan kürekçi kovuldu ve müdürlere Sorunun çözümüne olan
katkýlarýndan dolayý ikramiye verildi.
ÝÞTE CANIM TÜRKÝYEMÝN YÖNETÝM GÖRÜÞÜ.........
yalan atla gider, gerçek yürür, yinede tam zamanında yetişir. |