Notebook arızası |
senderson |
Ben 6 ay önce bir notebook aldım.29 Temmuz 2006 da notebook bozulduğundan servise verdim.Bugün aradığımda anakartında problem olduğunu,bu parçanın yurt dışından geleceğini ve bununda 2-3 haftayı bulabileceğini ifade ettiler.15 gün içinde malın benzerini talep etme hakkım varmı??Şimdiden teşekkür ederim.... |
Av.Abdülkerim Güven |
Almış olduğunuz notebook un garanti sözleşmesinde ki süreleri inceleyiniz. Muhtemelen bekleme süresi bir aydır. Bu süre sonunda yensisi ile değiştirme talebinizi yapabilirsiniz. |
senderson |
Yanıtınız içinteşekkür ederim.Şikayetimizi bildirdik iligli firmaya.Bize döneceklerini söylediler.15 iş günü önümüzdeki çarşamba günü doluyor.Bu süre içinde yanıt gelmezse ne yapmam gerekir?15 gün içinde makina tamir olana kadar benzeri bir makina vermeliri gerekiyor ama bu konuda bir gelişme olmazsa ne yapabilirim? |
Av.Abdülkerim Güven |
Bulunduğunuz yerde tüketici hakları ile ilgili kaymakamlık nezdindeki komisyona başvurabilirsiniz. |
faustaborgia |
benimde aynı sorunum var.ben tüketici hakem heyetine başvurdum lehime karar alındı icra takibi başlattım ama 1 senedir mahkemem sürüyor |
Emrah Yavuzcan |
Konu hakkında www.sikayetvar.com un güzel çalışmaları bulunmakta. Eğer firmanın halkla ilişkiler bölümü iyi çalışıyorsa herhangi bir işlemde bulunmaksızın şikayetiniz çözülebilir. |