hakan439 |
Bidolu.com dan 1000 YTL tutarında alışveriş yapmış ve parasını kaptırmış bir vatandaşım herşeyden önce. TMSF den tutunda, yığınca tüketici koruma derneğine kadar danışmadiğim kişi yada kurum kalmadi. sonunda TMSF den bana bir mail geldi ve tüm harcama itirazlarımı bankama yapmam gerektiği belirtildi. bende denildiği gibi yaptim ve harcama itirazinda bulunmak icin harcamayi yapmış olduğum finansbank müşteri hizmetlerini aradim. sorun şu ki: ben 2005 ocak ayında aldığım bir ürünü 2006 ocak ayında arızalı olduğu gerekçesiyle bidolu.com'a geri gönderdim. onlar da bana bunun iadesi olacak dediler ancak sonra firmanın izini kaybettim. en sonunda finansbank tan bulduğum bir telefon numarası ile firmaya tekrar ulaştım ve durumu izah ettim, onlar da bana bankaya harcama itirazi icin basvurmam gerektiğini söylediler. ben de bankanın o ise yaramaz 4440900 hatlı müşteri hizmetlerini aradim ve harcama itirazinda bulunmak icin derdimi anlattım. konuştuğum sözde müşteri temsilcileri, bana itirazlarimin 3 ay icerisinde yapilmasi gerektiği masalini anlatip durdu. firmayi ariyorum onlarda bana bunu bankayla halletmem gerektigini soyluyorlar. iki ise yaramaz firmanin arasinda ping-pong topu gibi gidip geliyorum. parami nasil alacagim ben? ben ilce hakem heyetlerine de guvenmiyorum acikcasi, onlinda cok anladiklari bir sey yok. savciliga suc duyurunda bulunmam gerektigini soyledi bankadaki bir yetkili, bunu nasil yaparim? birde bunun altindan kalkabilirmiyim? yardimlarini bekliyorum |