Gerçekleşmeyen para iadesi |
nescafe57 |
......... Alışveriş Merkezi'nden 11/04/2006 tarihinde sipariş verdim,siparişim onaylandı ve aynı gün hesabımdan bu ücret kesildi ertesi gün .......com'dan gelen mail de siparişimin temin edilemediğini istersem siparişimi iptal edebilecegimi ve kesilen ücretin 7 gün içersinde hesabıma iade edilecegini belirten maili okudum tabi hemen siparişimi iptal ettim ve paranın iade edilmesini talep ettim yaklaşık 2 ay geçmesine ragmen kesilen ücret hesabıma geçmedi.yani ortada ne ürün var nede para [:(] yardımcı olabilirseniz sevinirim iyi çalışmalar. |
Başak Şahin |
Alışveriş merkezinden yetkili bir kişiyle tekrar görüşünüz,eğer gerekirse sipariş verilen ürünün ellerinde olmadığı konulu e-postayı ve hesap ekstresini gösterebileceğinizi söyleyin,umarım e-postayı hala saklıyorsunuzdur.Bir sonuç alamazsanız sebepsiz zenginleşme davası açabilirsiniz. |
Av.Esin Kılıç Erdoğan |
Sayın nescafe57, Firmaya bir ihtarname gönderek, ödemenin derhal tarafınıza iade edilmesini, aksi takdirde yasal yola başvuracağını, parayı faizi ile birlikte talep edeceğinizi, tüm yargılama masrafları ve vekalet ücretinin kendilerine yükleneceğini ihtar ediniz.
Sonuç alamamanız halinde bulunduğunuz yerdeki "tüketici sorunları hakem heyeti"ne başvurabilirsiniz.
|
Av.Tayfun Eyilik |
quote:Bidolu.com dan 1000 YTL tutarında alışveriş yapmış ve parasını kaptırmış bir vatandaşım herşeyden önce. TMSF den tutunda, yığınca tüketici koruma derneğine kadar danışmadiğim kişi yada kurum kalmadi. sonunda TMSF den bana bir mail geldi ve tüm harcama itirazlarımı bankama yapmam gerektiği belirtildi. bende denildiği gibi yaptim ve harcama itirazinda bulunmak icin harcamayi yapmış olduğum finansbank müşteri hizmetlerini aradim. sorun şu ki: ben 2005 ocak ayında aldığım bir ürünü 2006 ocak ayında arızalı olduğu gerekçesiyle bidolu.com'a geri gönderdim. onlar da bana bunun iadesi olacak dediler ancak sonra firmanın izini kaybettim. en sonunda finansbank tan bulduğum bir telefon numarası ile firmaya tekrar ulaştım ve durumu izah ettim, onlar da bana bankaya harcama itirazi icin basvurmam gerektiğini söylediler. ben de bankanın o ise yaramaz 4440900 hatlı müşteri hizmetlerini aradim ve harcama itirazinda bulunmak icin derdimi anlattım. konuştuğum sözde müşteri temsilcileri, bana itirazlarimin 3 ay icerisinde yapilmasi gerektiği masalini anlatip durdu. firmayi ariyorum onlarda bana bunu bankayla halletmem gerektigini soyluyorlar. iki ise yaramaz firmanin arasinda ping-pong topu gibi gidip geliyorum. parami nasil alacagim ben? ben ilce hakem heyetlerine de guvenmiyorum acikcasi, onlinda cok anladiklari bir sey yok. savciliga suc duyurunda bulunmam gerektigini soyledi bankadaki bir yetkili, bunu nasil yaparim? birde bunun altindan kalkabilirmiyim? yardimlarini bekliyorum
Ekleyen: hakan439 - 08/07/2006 : 13:07:24
|
|