Hukuki.NET


16/10/2025  Eski forum arşivi bölümü

Hukuksal Tartışmalar




 


Forum:
notebook aldım...servis arıza yok diyor..iade etme
mus3535 ekran donması ve cd wreter arızası olduğu için 2. gün geri götürdüm...yenisini verdiler ...3 gün sonra tekrar ekran donması ile ilgili sorunlar olunca yine götürdüm...servis denedi ve fanı kapanmış bu yüzden dedi....mantıklı açıklama ama ben bu ürünü iade etmek istiyorum...hangi yolları izlemeliyim...servis arıza yok dediği için satıcı ürünü geri alama diyor...arızalı olmasada 1 ay içinde iade hakkım yok mu...yardımlarınız için teşekkürler
Kaan V. 4077 sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2.fıkrası: Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
Hukuk Forumlarından Seçmeler



Diğer Bölümlerimiz +
Tüm Hukuki NET forumları + Hukuki Portal + Hukuk Haberleri + Sözleşme ve dilekçe örnekleri + Mevzuat ve bilimsel incelemeler + Hukukçu Blogları + Avukat ilanları + Videolar + Linkler + Ansiklopedi ve Sözlük + Arşiv +
Bugünün tarihi: 16/10/2025 23:50:42