Sipariş İptal Olduğu Halde Hesabıma Yansımadı |
angelicomosis |
28/01/2006 tarihinde bidolu.com isimli internet sitesinden 3 ürün siparişi verdim.2 ürün tedarik edildi ve birkaç gun içerisinde gönderildi.Diğer ürün ise 1 hafta beklememe rağmen gönderilmedi.1 hafta sonunda firmadan iptal talebinde bulundum.6/02/2006 da sabahında iptal talebimin kabul olduguna dair bir e-mail ulaştırıldı.7 iş günü içerisinde de kredi kartımdakı hesabıma tutarın geçireleceği belirtildi.Her gün bankamı aradım bakiyemi sordum,Bidolu.com'a ilgili mailler attım.Hesabıma geçmediği gibi sordugum sorulara hiçbir şekilde yanıt gelmedi.Firmanın telefon numarasını aradıgımda da sürekli meşgul çalıyor.Kartımın son ödeme günü geldi çattı,ödemek zorunda kaldım.İlk tasidi ödendi ve hala hesabıma ürünün tutarı geçmedi.Çeşitli internet sitelerine şikayet yazıları yazdım.Firma onlarada cevap vermedi.Ne yapacağımı bilmiyorum.Birkaç yerde ilçe hakem heyeti oldugunu duydum.Nasıl basvurabilirim?Ne gibi yollar izlemem gerekiyor ?Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim. |
lovelyosman |
bankan ile görüşüp harcama itirazında bulunabilirsin, bir diger konuda tüketici hakem heyeti; il merkezinde yaşıyorsan sanayi ve ticaret il müdürlüklerinde tüketici heyetleri var oraya başvurabilirsin ilçede yaşıyorsan kaymakamlıkta tüketici hakem heyeti vardır. vakit kaybetme. birde yaşadığın ilde tüketici dernekleri varsa onlarda seni yönlendirebilirler. normal şartlarda kredi kartı ile ücret iadesi bazen bir ay sonrayı da bulabiliyor. başıma gelmişti ben bankaya sordugumda 1 ay bulabiliyor demişlerdi. seçeneklerden sana en uygun geleni yap.
derim. |