+ Konuyu Yanıtla
2 / 2 Sayfa İlkİlk 12
11 den 17´e kadar toplam 17 ileti bulundu.

Konu: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı Hızlandırılmış Mobil Sayfa Sürümü (AMP)
  1. #11
    Kayıt Tarihi
    Jun 2009
    Nerede
    Kocaeli
    İletiler
    8.857
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    Mağazaya sorarsanız bilgi alabilirsiniz belki. Belki mesajla ilgili bir sorun olmuştur. Önce mağazaya sormayı deneyin. Onların cevabına / tutumuna göre yoluınuzu belirlersiniz.



    Hukuki NET Güncel Haber

    Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı konulu yargıtay kararı ara
    Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #12
    Kayıt Tarihi
    Dec 2018
    Nerede
    antalya
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    Size fazlasıyla Katılıyorum açtığınız konu için teşekkürler

  4. #13
    Kayıt Tarihi
    Feb 2019
    Nerede
    ankara
    İletiler
    3
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    hukukçu arkadaşlar çok acil mağdur oldum...MODACRUZ ADLI ikinci el sitesinden almış olduğum kot pantolon ürün hiç kullanılmamış demesine rağmen kesinlikle giyilmiş eski ve lekeli bir şekilde geldi ürünü aldığım günün ertesi günü iade için modacruz desteğe yazdım.ayın 17 sinde yazdığım mail (ki 16sını 17 sine bağlayan gece 03.00 civarı yazdım 7/24 destek diyor çünkü) bana 19.02.19 da yanıt geldi günlerce beklememe rağmen hemen iade kodu verin iade göndereyim dememe rağmen kendileri geç cevap verdi.ve konuyla ilgileneceklerini söylediler saatler sonra ürünün onaylanmış ve satıcıya paranın aktarıldığını gördüm sinirlerim zıpladı ve hemen yazdım ben yasal süre olan 3 gün içinde iade talebimi size iletmeme rağmen siz günlerce sonra cevapladınız ve ürünün onayını dondurma yapmanız gerekirken onay nasıl verilir dedim.bu konuda yardımcı olamayacaklarını paranın satıcıya aktarıldıktan sonra bir şey yapılmadığını belirttiler.ama bu onların hatası ben yasal gününde ürünü teslim aldığımın ertesi günü iade talebi iletmeme rağmen kendileri incelemeden onay verdiler ve bana bir şey yapılamayacağını söylediler.bu durumda ne yapabilirim ? satıcı zaten kendi ayıbını kabul etmiyor üste çıkıyor ama satıcının ürün altında lekeyi onayladğı da yazılı olarak var (kendisi pişkin pişkin yıkayın geçer demiştir) ben tüketici haklarına gideceğim nasıl yol izleyebilirim başka dava açsam kazanır mıyım?yazışmaların ekran görüntüsünü aldım ama mail olarak değil uygulama üzerinden konuşuldu...lütfen cevap resmen mağdur oldum...

  5. #14
    Kayıt Tarihi
    Dec 2018
    Nerede
    Antalya
    İletiler
    6
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    Alıntı sedalojis rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    hukukçu arkadaşlar çok acil mağdur oldum...MODACRUZ ADLI ikinci el sitesinden almış olduğum kot pantolon ürün hiç kullanılmamış demesine rağmen kesinlikle giyilmiş eski ve lekeli bir şekilde geldi ürünü aldığım günün ertesi günü iade için modacruz desteğe yazdım.ayın 17 sinde yazdığım mail (ki 16sını 17 sine bağlayan gece 03.00 civarı yazdım 7/24 destek diyor çünkü) bana 19.02.19 da yanıt geldi günlerce beklememe rağmen hemen iade kodu verin iade göndereyim dememe rağmen kendileri geç cevap verdi.ve konuyla ilgileneceklerini söylediler saatler sonra ürünün onaylanmış ve satıcıya paranın aktarıldığını gördüm sinirlerim zıpladı ve hemen yazdım ben yasal süre olan 3 gün içinde iade talebimi size iletmeme rağmen siz günlerce sonra cevapladınız ve ürünün onayını dondurma yapmanız gerekirken onay nasıl verilir dedim.bu konuda yardımcı olamayacaklarını paranın satıcıya aktarıldıktan sonra bir şey yapılmadığını belirttiler.ama bu onların hatası ben yasal gününde ürünü teslim aldığımın ertesi günü iade talebi iletmeme rağmen kendileri incelemeden onay verdiler ve bana bir şey yapılamayacağını söylediler.bu durumda ne yapabilirim ? satıcı zaten kendi ayıbını kabul etmiyor üste çıkıyor ama satıcının ürün altında lekeyi onayladğı da yazılı olarak var (kendisi pişkin pişkin yıkayın geçer demiştir) ben tüketici haklarına gideceğim nasıl yol izleyebilirim başka dava açsam kazanır mıyım?yazışmaların ekran görüntüsünü aldım ama mail olarak değil uygulama üzerinden konuşuldu...lütfen cevap resmen mağdur oldum...
    burada daha önemli; tehdit, alıkonulup bir kozla zorlama, istismar veya şantaj gibi konular varken lekeli bir pantolon mu çok aciliyetine geldi?

  6. #15
    Kayıt Tarihi
    Jun 2009
    Nerede
    Kocaeli
    İletiler
    8.857
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    Alıntı scolarvisari rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    burada daha önemli; tehdit, alıkonulup bir kozla zorlama, istismar veya şantaj gibi konular varken lekeli bir pantolon mu çok aciliyetine geldi?
    Cinayet, toplu katliam gibi konular varken tehdit,zorlama,şantaj mı çok aciliyetine geldi? desem şunu da diyebiliriz:

    Dünyada savaşlarda binlerce kişi ölüyor, sakat kalıyorken bir kişinin öldürülmesi mi çok aciliyetine geldi?

    Herkesin aciliyeti kendine göredir. Derler ya, neren ağrıyorsa canın oradadır diye...
    Ayrıca zaten forumda "acil" gibi ifadeler hiç hoş karşılanmaz. Forum kurallarına göre de bu kelimeyi başlıkta kullanmak yasak.

  7. #16
    Kayıt Tarihi
    Feb 2019
    Nerede
    ankara
    İletiler
    3
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    ne saçmalıyorsun ya sen ????? ben başlık üzerinden yardım istedim tehdit kızı alıkoyup kaçırma konusuna mı acil yazdım ?! öfkeni başka yere kus sen !

    - - - Updated - - -

    başlıkta kullanmadım yalnız cümle içinde kullanmışım.

  8. #17
    Kayıt Tarihi
    Nov 2019
    Nerede
    istanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Tüketicinin Ürün İade ve Değişim Hakkı

    Merhaba,
    Bir firmadan 5 kilo salamura keçi peyniri aldım. Kargo gelmeyince firmaya durumu anlattım ama kendileri kargonun eve geldiğini evde olmadığımı ve kargonun haklı olduğunu savundular. Ben de sözlü olarak “Ürün İptal” istedim ancak Patron olduğunu söyleyen kişi "O ürünü kullanacaksın ben de paranı iade etmeyeceğim" diyerek küfredercesine telefonu yüzüme kapadı. Kendilerine 24/10/19 da maille ürün iptal işlemi talebimi yeniledim ama kendileri ürün kolisinin bozuk ve faturanın olmadığını ve peynirin bozulduğunu söyleyerek bana ulaştırılamayan bir ürünün hesabını bana soracak kadar çirkinleştiler ve kargonun 3 defa kapıma geldiği şeklinde doğru olmayan bir söylemde bulundular. Halbuki kargo 26/10/19 da özür dileyerek "peynir bidonunu patlattık o yüzden gelemedik" diyerek kapıma gelip bana bozuk peyniri salamurasız şekilde vermeye çalıştılar kabul etmedim tabi iki. Satıcı firma kargonun koliyi patlattığını ve peyniri bozduğunu bilmesine rağmen(mail yazışmalarımızda kendileri de kolinin bozuk ve faturanın olmadığını belirttiler) müşteri memnuniyetini çok düşündüklerini söyleyerek benden 30 TL kargo bedeli keserek 140TL yerine 110TL ödeme yaptılar tarafıma. Halbuki ben zaten bu ürünü 140 TL ürün bedeli olarak kargo bedava almıştım. Burada bile ne kadar çirkince davrandıklarını ve rezaletlerini ortaya koydular. 6502 Sayılı Kanununun ilgi maddesi gereğince "Ürün İptal" işlemi de gerçekleştirilmedi.
    Konuyla ilgili olarak bu firma hakkında Tüketici Hakem Heyeti'ne ekinde tüm belgeleriyle birlikte başvuruda bulundum. Benim düştüğüm duruma kimse düşmesin diye de yaşadıklarımı ŞikayetVar’da ve satıcı firmanın sosyal medya hesaplarında burada anlattığım şekliyle paylaştım ve okuyanların takdirine bıraktım.

    Satıcı firma ŞikayetVar sitesinden bana yapmadığım şeyleri yapmışım gibi göstererek kendilerini tehdit ettiğimi kendilerine hakaret ettiğimi ve de hakaret içeren mailler attığımı söyleyerek yine bu site üzerinden yazılı bir şekilde bana iftiralar atmışlardır. Ben konuyla ilgili olarak tüm yazışmalara ve mesajlar olsun telefonla aramalar olsun tüm bilgi ve belgeye sahibim. Buna rağmen firma, hakkımda mesnetsiz iddialarda bulunarak beni küçük düşürmeye ve haksız çıkarmaya çalışmakta ve iftira atmaktadır. Üstelik benim onları tehdit ettiğimi söylerken bile ŞikayetVar sitesinde firmalarını karalamaktan ötürü hakkımda işlem başlatacakları gibi komik bir söylemle de aba altından sopa göstermeyi de ihmal etmemişlerdir.

    Firmanın iftiraları, mesnetsiz ve doğruluktan çok uzak söylemleri beni çok yıpratmıştır ve yormuştur. Konuyla ilgili olarak firmaya maddi-manevi tazminat davası açmayı düşünüyorum.Sizden ricam konuyla ilgili olarak görüşlerinizi bildirmeniz ve beni ihtiyacım olan avukata(hangi alana dahilse konu) yönlendirmeniz yönündedir.
    Konuyla ilgili değerli görüş ve önerilerinizi beklemekteyim.

+ Konuyu Yanıtla
2 / 2 Sayfa İlkİlk 12

Benzer Konular :

  1. [Ürün değişimi] Ürün Değişim - İade
    Merhaba 24.06.2015 tarihinde bir teknoloji mağazasından oyun konsolu satın aldım fakat üründe kusur olduğunu farkettim arıza vardı 25.06.2015...
    Yazan: Emre.07 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 4
    Son İleti: 26-06-2015, 12:56:16
  2. Ayıplı Ürün + Eksik Teslimatta İade Hakkı?
    Merhabalar. 02.03 tarihinde ünlü bir züccaciye mağazasından yüklü miktarda alışveriş yaptım. Yemek takımı, ÇKB takımı ve kahvaltı takımı aldım....
    Yazan: joodi Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 22-03-2014, 20:31:40
  3. Değişim ve İade hakkı
    Merhaba, yaklaşık 20 ay önce aldığım Dell marka notebook'umda sorun ortaya çıktı. Ben saymamıştım servis sayısını ama değişim talep edebilir miyim...
    Yazan: sinergy Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 6
    Son İleti: 14-07-2013, 18:45:39
  4. Değişim Hakkı Kazandığım ürün hakkında
    xxxx marka bir notebook aldım. Onarıma gönderdikten sonra yasal süreyi geçtiği için değişim hakkı kazandım. firma bana aynı ücretten bir ürün...
    Yazan: erolyigit01 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 20-05-2013, 01:53:43
  5. Ürün iadesi yerine Misli ile Değişim Hakkı Hakında
    2009 Mart Ayında Aldığım ve Firmam adına Faturasını Kestirdiğim Corsair DDR3 1333MHZ'lik Ramlarım arıza yaptı.Arızalana ürünümü bende vatan...
    Yazan: mrgogo Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 03-03-2010, 01:32:40

Bu sayfada bulunan kavramlar:

ürün iade süresi

ürün iade hakkı

http:www.hukuki.netshowthread.php98947-Tuketicinin-urun-iade-ve-Degisim-Hakki

tüketici hakları ürün iadesi

aldigimiz urunu kac gunde iade edebilirizurun iadesi tuketiciürün değişim şartlarıTüketici hakları iadealdığımız bir ürünü kaç gün içinde iade edebiliriziade suresituketici haklarina gore iade suresituketici haklari degisim suresitüketici hakları ürün iade şartlarıtüketici hakları ürün değişimiurun degistirme haklarimal iadesiürün değişim süresialdığım telefonu kaç günde iade edebilirimbir ürünü kaç gün içinde iade edebilirizalınan bir ürün kaç gün içinde iade edilirtüketici iade süresituketici haklarina gore urun degisimitüketici hakları iade şartlarıurun iade hakkiürün iade süresi kaç gün
Forum

İnternet Araçları

İnternet Araçları

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


Hukuk Blog |  2019 tarihli Yasal Siteler Dizini |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Fiyat1 |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Taşınmaz ilanları |  Internet Rehberi |  Türkiye Portalı |  Site Ekleme |  Türkçe-İngilizce Sözlük |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Terapi  |  Berk Gürman |  Phukuk |  Bayefendi |  Arabuluculuk Eğitim Merkezi |  AfternicAlanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2019 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı [İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2019 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.