Kilitli Konu
2 / 83 Sayfa İlkİlk 12345678910111222324252627282 ... SonSon
11 den 20´e kadar toplam 821 ileti bulundu.

Konu: İnternet Üzerinden Kumar

İnternet Üzerinden Kumar Hızlandırılmış Mobil Sayfa Sürümü (AMP)
  1. #11
    Kayıt Tarihi
    Mar 2005
    Nerede
    istanbul, kadiköy, Turkey.
    İletiler
    1.580
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Hiç bir kanun kumar borcunu ödememek gibi bir madde içeremez. Yeterki iş yasal olsun. Bu kişi kuytu bir köşede barbut atıp borçlanmamış. Kanunda ki istisnalar yasadışı oluşan borçlardan doğan yükümlülükle ilgilidir. Yani özetle Türkiye'de hiç kimse bana kumar borcu var diye mahkemeye gidemez çünkü kumar kanunen yasaktır.

    Ancak buradaki durum faklıdır sanal kumarhaneyi işletenler muhtemelen yurt dışında yasal olarak izin almış ve bu hizmeti sunmuştur. Dolayısıyla kişi yasal olan bir yerde bulunduğu yerde yasak olan bir eylemi yapmaktadır. Bu internet dünyasının kişilere sağladığı garip bir durumdur ama gerçektir. Bu bağlamda kişi kendi iradesi ile bilerek ve isteyerek kendi ülkesinde suç olan bir uygulamayı sanal ortamdan yararlanarak ortaya koymuştur. Karşı taraf (yani kumarhane kabul edelim bunu ) yasal olarak kişinin kredi kartı bilgilerini internet üzerinden almıştır. Adı soyadı kredi kartı numarası vede güvenlik numarası ve bunlardan sonra kredi kartından çekimden sonra gerçek para ile oynama iznini kendisine vermektedir. Dolayısı ile karşı tarafta bu uygulama süresince bir hatadan söz edilemeyeceği açıktır.

    Kaldıki para transferi çoktan tamamlanmış bankalar clearing evi aracılığı ile mahsuplaşmışlardır. Dolayısı ile kredi kartı kullanılan bankanın burada suçu olamayacağı da açıktır. Neticede internette ki para transferleri çok karmaşık bir sistem dahi olsa bilgisayarlar aracılığı ile yapılmaktadır. Bu durumda para transferi ile ilgili koşullar yani alıcı ve satıcı arasında ki akit in tamamlanması üzerine süreç yasal olarak biter.

    Bundan sonra ki aşama sadece ve sadece kredi kartı hamilinin kartının istem dışı hile ile kullanıldığını ispatı ile gerçekleştirilir. Bu da ciddi bir yasal süreç gerektirir. Somut olayda ise böyle bir itirazında olamayacağı olsa bile kanuni hile yolunun seçildiği anlaşılacak kişi cezai yaptırılada karşı karşıya kalabilir.

    Burada yapılacak olan sadece şu olabilir. İlgili sitenin katılım kuralları dikkatle okunup kumarın yasak olduğu ülkelerle ilgili maddenin olup olmadığının tespiti ile internet üzerinden kumar oynanırken hile yapılıp yapılmadığıdır. Başka da yasal bir yol bulunmamaktadır.



    Hukuki NET Güncel Haber

    İnternet Üzerinden Kumar konulu yargıtay kararı ara
    İnternet Üzerinden Kumar konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #12
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Alıntı Tangör Evren rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Hiç bir kanun kumar borcunu ödememek gibi bir madde içeremez. Yeterki iş yasal olsun. Bu kişi kuytu bir köşede barbut atıp borçlanmamış. Kanunda ki istisnalar yasadışı oluşan borçlardan doğan yükümlülükle ilgilidir. Yani özetle Türkiye'de hiç kimse bana kumar borcu var diye mahkemeye gidemez çünkü kumar kanunen yasaktır.

    Ancak buradaki durum faklıdır sanal kumarhaneyi işletenler muhtemelen yurt dışında yasal olarak izin almış ve bu hizmeti sunmuştur. Dolayısıyla kişi yasal olan bir yerde bulunduğu yerde yasak olan bir eylemi yapmaktadır. Bu internet dünyasının kişilere sağladığı garip bir durumdur ama gerçektir. Bu bağlamda kişi kendi iradesi ile bilerek ve isteyerek kendi ülkesinde suç olan bir uygulamayı sanal ortamdan yararlanarak ortaya koymuştur. Karşı taraf (yani kumarhane kabul edelim bunu ) yasal olarak kişinin kredi kartı bilgilerini internet üzerinden almıştır. Adı soyadı kredi kartı numarası vede güvenlik numarası ve bunlardan sonra kredi kartından çekimden sonra gerçek para ile oynama iznini kendisine vermektedir. Dolayısı ile karşı tarafta bu uygulama süresince bir hatadan söz edilemeyeceği açıktır.

    Kaldıki para transferi çoktan tamamlanmış bankalar clearing evi aracılığı ile mahsuplaşmışlardır. Dolayısı ile kredi kartı kullanılan bankanın burada suçu olamayacağı da açıktır. Neticede internette ki para transferleri çok karmaşık bir sistem dahi olsa bilgisayarlar aracılığı ile yapılmaktadır. Bu durumda para transferi ile ilgili koşullar yani alıcı ve satıcı arasında ki akit in tamamlanması üzerine süreç yasal olarak biter.

    Bundan sonra ki aşama sadece ve sadece kredi kartı hamilinin kartının istem dışı hile ile kullanıldığını ispatı ile gerçekleştirilir. Bu da ciddi bir yasal süreç gerektirir. Somut olayda ise böyle bir itirazında olamayacağı olsa bile kanuni hile yolunun seçildiği anlaşılacak kişi cezai yaptırılada karşı karşıya kalabilir.

    Burada yapılacak olan sadece şu olabilir. İlgili sitenin katılım kuralları dikkatle okunup kumarın yasak olduğu ülkelerle ilgili maddenin olup olmadığının tespiti ile internet üzerinden kumar oynanırken hile yapılıp yapılmadığıdır. Başka da yasal bir yol bulunmamaktadır.

    sayın tangör evran borçlar kanunu baştan aşağı dikkatlice okudum ve buraya da yazıyorum hemen iligi maddeyi

    Borçlar hukukuna göre kumar ve bahis borcu doğuştan eksik borç olarak nitelendirilmiş ; borçlu tarafından ifa edilirse , bu ifayı geçerli sayılmış ve bu ödemenin sebepsiz zenginleşme ve bağış teşkil etmeyeceği ,taraflara arasında esas olarak borç ilişkisinin varlığını ve borçlu borcu bilerek ödemiş olduğu gerekçesi ile ifa edilen borcun geri istenmesini mümkün kılmamıştır. Kumar ve bahis borçlarından doğan alacaklar ile ilgili sözleşmeleri B.K. 19. ve 20. maddeleri kapsamına almış ve bu tür borçlarının ifası vaad edilemeyeceği gibi kefalet veya rehin yolu ile teminat altına alınamayacağı ve takas edilemeyeceği düzenlenmiştir. Kumar ve bahis borçları , borçlu tarafından yerine getirilmezse , alacaklı , dava ve icra takibi yoluna başvuramaz. Bu düzenlemenin istisnası ise ; milli piyango , spor toto , loto , iddia ve at yarışlarıdır.


    İNTERNET ORTAMINDA YAPILAN YAYINLARIN DÜZENLENMESİ VE BU YAYINLAR YOLUYLA İŞLENEN SUÇLARLA MÜCADELE EDİLMESİ

    HAKKINDA KANUN

    Kanun No. 5651
    Kabul Tarihi : 4/5/2007

    Amaç ve kapsam
    MADDE 1- (1) Bu Kanunun amaç ve kapsamı; içerik sağlayıcı, yer sağlayıcı, erişim sağlayıcı ve toplu kullanım sağlayıcıların yükümlülük ve sorumlulukları ile internet ortamında işlenen belirli suçlarla içerik, yer ve erişim sağlayıcıları üzerinden mücadeleye ilişkin esas ve usûlleri düzenlemektir.
    Tanımlar
    MADDE 2- (1) Bu Kanunun uygulamasında;
    a) Bakanlık: Ulaştırma Bakanlığını,
    b) Başkanlık: Kurum bünyesinde bulunan Telekomünikasyon İletişim Başkanlığını,
    c) Başkan: Telekomünikasyon İletişim Başkanını,
    ç) Bilgi: Verilerin anlam kazanmış biçimini,
    d) Erişim: Bir internet ortamına bağlanarak kullanım olanağı kazanılmasını,
    e) Erişim sağlayıcı: Kullanıcılarına internet ortamına erişim olanağı sağlayan her türlü gerçek veya tüzel kişileri,
    f) İçerik sağlayıcı: İnternet ortamı üzerinden kullanıcılara sunulan her türlü bilgi veya veriyi üreten, değiştiren ve sağlayan gerçek veya tüzel kişileri,
    g) İnternet ortamı: Haberleşme ile kişisel veya kurumsal bilgisayar sistemleri dışında kalan ve kamuya açık olan internet üzerinde oluşturulan ortamı,
    ğ) İnternet ortamında yapılan yayın: İnternet ortamında yer alan ve içeriğine belirsiz sayıda kişilerin ulaşabileceği verileri,
    h) İzleme: İnternet ortamındaki verilere etki etmeksizin bilgi ve verilerin takip edilmesini,
    ı) Kurum: Telekomünikasyon Kurumunu,
    i) Toplu kullanım sağlayıcı: Kişilere belli bir yerde ve belli bir süre internet ortamı kullanım olanağı sağlayanı,
    j) Trafik bilgisi: İnternet ortamında gerçekleştirilen her türlü erişime ilişkin olarak taraflar, zaman, süre, yararlanılan hizmetin türü, aktarılan veri miktarı ve bağlantı noktaları gibi değerleri,
    k) Veri: Bilgisayar tarafından üzerinde işlem yapılabilen her türlü değeri,
    l) Yayın: İnternet ortamında yapılan yayını,
    m) Yer sağlayıcı: Hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten gerçek veya tüzel kişileri,
    ifade eder.
    Bilgilendirme yükümlülüğü
    MADDE 3- (1) İçerik, yer ve erişim sağlayıcıları, yönetmelikle belirlenen esas ve usûller çerçevesinde tanıtıcı bilgilerini kendilerine ait internet ortamında kullanıcıların ulaşabileceği şekilde ve güncel olarak bulundurmakla yükümlüdür.
    (2) Yukarıdaki fıkrada belirtilen yükümlülüğü yerine getirmeyen içerik, yer veya erişim sağlayıcısına Başkanlık tarafından ikibin Yeni Türk Lirasından onbin Yeni Türk Lirasına kadar idarî para cezası verilir.
    İçerik sağlayıcının sorumluluğu
    MADDE 4- (1) İçerik sağlayıcı, internet ortamında kullanıma sunduğu her türlü içerikten sorumludur.
    (2) İçerik sağlayıcı, bağlantı sağladığı başkasına ait içerikten sorumlu değildir. Ancak, sunuş biçiminden, bağlantı sağladığı içeriği benimsediği ve kullanıcının söz konusu içeriğe ulaşmasını amaçladığı açıkça belli ise genel hükümlere göre sorumludur.
    Yer sağlayıcının yükümlülükleri
    MADDE 5- (1) Yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir.
    (2) Yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür.
    Erişim sağlayıcının yükümlülükleri
    MADDE 6- (1) Erişim sağlayıcı;
    a) Herhangi bir kullanıcısının yayınladığı hukuka aykırı içerikten, bu Kanun hükümlerine uygun olarak haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak engelleme imkânı bulunduğu ölçüde erişimi engellemekle,
    b) Sağladığı hizmetlere ilişkin, yönetmelikte belirtilen trafik bilgilerini altı aydan az ve iki yıldan fazla olmamak üzere yönetmelikte belirlenecek süre kadar saklamakla ve bu bilgilerin doğruluğunu, bütünlüğünü ve gizliliğini sağlamakla,
    c) Faaliyetine son vereceği tarihten en az üç ay önce durumu Kuruma, içerik sağlayıcılarına ve müşterilerine bildirmek ve trafik bilgilerine ilişkin kayıtları yönetmelikte belirtilen esas ve usûllere uygun olarak Kuruma teslim etmekle,
    yükümlüdür.
    (2) Erişim sağlayıcı, kendisi aracılığıyla erişilen bilgilerin içeriklerinin hukuka aykırı olup olmadıklarını ve sorumluluğu gerektirip gerektirmediğini kontrol etmekle yükümlü değildir.
    (3) Birinci fıkranın (b) ve (c) bentlerinde yer alan yükümlülüklerden birini yerine getirmeyen erişim sağlayıcısına Başkanlık tarafından onbin Yeni Türk Lirasından ellibin Yeni Türk Lirasına kadar idarî para cezası verilir.
    Toplu kullanım sağlayıcıların yükümlülükleri
    MADDE 7- (1) Ticarî amaçla toplu kullanım sağlayıcılar, mahallî mülkî amirden izin belgesi almakla yükümlüdür. İzne ilişkin bilgiler otuz gün içinde mahallî mülkî amir tarafından Kuruma bildirilir. Bunların denetimi mahallî mülkî amirler tarafından yapılır. İzin belgesinin verilmesine ve denetime ilişkin esas ve usûller, yönetmelikle düzenlenir.
    (2) Ticarî amaçla olup olmadığına bakılmaksızın bütün toplu kullanım sağlayıcılar, konusu suç oluşturan içeriklere erişimi önleyici tedbirleri almakla yükümlüdür.
    (3) Birinci fıkrada belirtilen yükümlülüğe aykırı hareket eden kişiye mahallî mülkî amir tarafından üçbin Yeni Türk Lirasından onbeşbin Yeni Türk Lirasına kadar idarî para cezası verilir.
    Erişimin engellenmesi kararı ve yerine getirilmesi
    MADDE 8- (1) İnternet ortamında yapılan ve içeriği aşağıdaki suçları oluşturduğu hususunda yeterli şüphe sebebi bulunan yayınlarla ilgili olarak erişimin engellenmesine karar verilir:
    a) 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununda yer alan;
    1) İntihara yönlendirme (madde 84),
    2) Çocukların cinsel istismarı (madde 103, birinci fıkra),
    3) Uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanılmasını kolaylaştırma (madde 190),
    4) Sağlık için tehlikeli madde temini (madde 194),
    5) Müstehcenlik (madde 226),
    6) Fuhuş (madde 227),
    7) Kumar oynanması için yer ve imkân sağlama (madde 228),
    suçları.
    b) 25/7/1951 tarihli ve 5816 sayılı Atatürk Aleyhine İşlenen Suçlar Hakkında Kanunda yer alan suçlar.
    (2) Erişimin engellenmesi kararı, soruşturma evresinde hâkim, kovuşturma evresinde ise mahkeme tarafından verilir. Soruşturma evresinde, gecikmesinde sakınca bulunan hallerde Cumhuriyet savcısı tarafından da erişimin engellenmesine karar verilebilir. Bu durumda Cumhuriyet savcısı kararını yirmidört saat içinde hâkimin onayına sunar ve hâkim, kararını en geç yirmidört saat içinde verir. Bu süre içinde kararın onaylanmaması halinde tedbir, Cumhuriyet savcısı tarafından derhal kaldırılır. Koruma tedbiri olarak verilen erişimin engellenmesine ilişkin karara 4/12/2004 tarihli ve 5271 sayılı Ceza Muhakemesi Kanunu hükümlerine göre itiraz edilebilir.
    (3) Hâkim, mahkeme veya Cumhuriyet savcısı tarafından verilen erişimin engellenmesi kararının birer örneği, gereği yapılmak üzere Başkanlığa gönderilir.
    (4) İçeriği birinci fıkrada belirtilen suçları oluşturan yayınların içerik veya yer sağlayıcısının yurt dışında bulunması halinde veya içerik veya yer sağlayıcısı yurt içinde bulunsa bile, içeriği birinci fıkranın (a) bendinin (2) ve (5) numaralı alt bentlerinde yazılı suçları oluşturan yayınlara ilişkin olarak erişimin engellenmesi kararı re’sen Başkanlık tarafından verilir. Bu karar, erişim sağlayıcısına bildirilerek gereğinin yerine getirilmesi istenir.
    (5) Erişimin engellenmesi kararının gereği, derhal ve en geç kararın bildirilmesi anından itibaren yirmidört saat içinde yerine getirilir.
    (6) Başkanlık tarafından verilen erişimin engellenmesi kararının konusunu oluşturan yayını yapanların kimliklerinin belirlenmesi halinde, Başkanlık tarafından, Cumhuriyet başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
    (7) Soruşturma sonucunda kovuşturmaya yer olmadığı kararı verilmesi halinde, erişimin engellenmesi kararı kendiliğinden hükümsüz kalır. Bu durumda Cumhuriyet savcısı, kovuşturmaya yer olmadığı kararının bir örneğini Başkanlığa gönderir.
    (8) Kovuşturma evresinde beraat kararı verilmesi halinde, erişimin engellenmesi kararı kendiliğinden hükümsüz kalır. Bu durumda mahkemece beraat kararının bir örneği Başkanlığa gönderilir.
    (9) Konusu birinci fıkrada sayılan suçları oluşturan içeriğin yayından çıkarılması halinde; erişimin engellenmesi kararı, soruşturma evresinde Cumhuriyet savcısı, kovuşturma evresinde mahkeme tarafından kaldırılır.
    (10) Koruma tedbiri olarak verilen erişimin engellenmesi kararının gereğini yerine getirmeyen yer veya erişim sağlayıcılarının sorumluları, fiil daha ağır cezayı gerektiren başka bir suç oluşturmadığı takdirde, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
    (11) İdarî tedbir olarak verilen erişimin engellenmesi kararının yerine getirilmemesi halinde, Başkanlık tarafından erişim sağlayıcısına, onbin Yeni Türk Lirasından yüzbin Yeni Türk Lirasına kadar idarî para cezası verilir. İdarî para cezasının verildiği andan itibaren yirmidört saat içinde kararın yerine getirilmemesi halinde ise Başkanlığın talebi üzerine Kurum tarafından yetkilendirmenin iptaline karar verilebilir.
    (12) Bu Kanunda tanımlanan kabahatler dolayısıyla Başkanlık veya Kurum tarafından verilen idarî para cezalarına ilişkin kararlara karşı, 6/1/1982 tarihli ve 2577 sayılı İdarî Yargılama Usulü Kanunu hükümlerine göre kanun yoluna başvurulabilir.
    İçeriğin yayından çıkarılması ve cevap hakkı
    MADDE 9- (1) İçerik nedeniyle hakları ihlâl edildiğini iddia eden kişi, içerik sağlayıcısına, buna ulaşamaması halinde yer sağlayıcısına başvurarak kendisine ilişkin içeriğin yayından çıkarılmasını ve yayındaki kapsamından fazla olmamak üzere hazırladığı cevabı bir hafta süreyle internet ortamında yayımlanmasını isteyebilir. İçerik veya yer sağlayıcı kendisine ulaştığı tarihten itibaren iki gün içinde, talebi yerine getirir. Bu süre zarfında talep yerine getirilmediği takdirde reddedilmiş sayılır.
    (2) Talebin reddedilmiş sayılması halinde, kişi onbeş gün içinde yerleşim yeri sulh ceza mahkemesine başvurarak, içeriğin yayından çıkarılmasına ve yayındaki kapsamından fazla olmamak üzere hazırladığı cevabın bir hafta süreyle internet ortamında yayımlanmasına karar verilmesini isteyebilir. Sulh ceza hâkimi bu talebi üç gün içinde duruşma yapmaksızın karara bağlar. Sulh ceza hâkiminin kararına karşı Ceza Muhakemesi Kanunu hükümlerine göre itiraz yoluna gidilebilir.
    (3) Sulh ceza hâkiminin kesinleşen kararının, birinci fıkraya göre yapılan başvuruyu yerine getirmeyen içerik veya yer sağlayıcısına tebliğinden itibaren iki gün içinde içerik yayından çıkarılarak hazırlanan cevabın yayımlanmasına başlanır.
    (4) Sulh ceza hâkiminin kararını bu maddede belirtilen şartlara uygun olarak ve süresinde yerine getirmeyen sorumlu kişi, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. İçerik veya yer sağlayıcının tüzel kişi olması halinde, bu fıkra hükmü yayın sorumlusu hakkında uygulanır.
    İdarî yapı ve görevler
    MADDE 10- (1) Kanunla verilen görevler, Kurum bünyesinde bulunan Başkanlıkça yerine getirilir.
    (2) Bu Kanunla ekli listedeki kadrolar ihdas edilerek Başkanlığın hizmetlerinde kullanılmak üzere 5/4/1983 tarihli ve 2813 sayılı Telsiz Kanununa ekli (II) sayılı listeye eklenmiştir. Başkanlık bünyesindeki iletişim uzmanlarına, Kurumda çalışan Telekomünikasyon Uzmanlarına uygulanan malî, sosyal hak ve yardımlara ilişkin hükümler uygulanır. İletişim Uzmanı olarak Başkanlığa atanan personelin hakları saklı kalmak kaydıyla, kariyer sistemi, Kanunun yürürlüğe girdiği tarihten itibaren altı ay içinde çıkarılacak yönetmelikle düzenlenir.
    (3) Başkanlığa Kanunla verilen görevlere ilişkin olarak yapılacak her türlü mal veya hizmet alımları, ceza ve ihalelerden yasaklama işleri hariç, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ile 5/1/2002 tarihli ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine tâbi olmaksızın Kurum bütçesinden karşılanır.
    (4) Kanunlarla verilen diğer yetki ve görevleri saklı kalmak kaydıyla, Başkanlığın bu Kanun kapsamındaki görev ve yetkileri şunlardır:
    a) Bakanlık, kolluk kuvvetleri, ilgili kamu kurum ve kuruluşları ile içerik, yer ve erişim sağlayıcılar ve ilgili sivil toplum kuruluşları arasında koordinasyon oluşturarak internet ortamında yapılan ve bu Kanun kapsamına giren suçları oluşturan içeriğe sahip faaliyet ve yayınları önlemeye yönelik çalışmalar yapmak, bu amaçla, gerektiğinde, her türlü giderleri yönetmelikle belirlenecek esas ve usûller dahilinde Kurumca karşılanacak çalışma kurulları oluşturmak.
    b) İnternet ortamında yapılan yayınların içeriklerini izleyerek, bu Kanun kapsamına giren suçların işlendiğinin tespiti halinde, bu yayınlara erişimin engellenmesine yönelik olarak bu Kanunda öngörülen gerekli tedbirleri almak.
    c) İnternet ortamında yapılan yayınların içeriklerinin izlenmesinin hangi seviye, zaman ve şekilde yapılacağını belirlemek.
    ç) Kurum tarafından işletmecilerin yetkilendirilmeleri ile mülkî idare amirlerince ticarî amaçlı toplu kullanım sağlayıcılara verilecek izin belgelerinde filtreleme ve bloke etmede kullanılacak sistemlere ve yapılacak düzenlemelere yönelik esas ve usûlleri belirlemek.
    d) İnternet ortamındaki yayınların izlenmesi suretiyle bu Kanunun 8 inci maddesinin birinci fıkrasında sayılan suçların işlenmesini önlemek için izleme ve bilgi ihbar merkezi dahil, gerekli her türlü teknik altyapıyı kurmak veya kurdurmak, bu altyapıyı işletmek veya işletilmesini sağlamak.
    e) İnternet ortamında herkese açık çeşitli servislerde yapılacak filtreleme, perdeleme ve izleme esaslarına göre donanım üretilmesi veya yazılım yapılmasına ilişkin asgari kriterleri belirlemek.
    f) Bilişim ve internet alanındaki uluslararası kurum ve kuruluşlarla işbirliği ve koordinasyonu sağlamak.
    g) Bu Kanunun 8 inci maddesinin birinci fıkrasında sayılan suçların, internet ortamında işlenmesini konu alan her türlü temsili görüntü, yazı veya sesleri içeren ürünlerin tanıtımı, ülkeye sokulması, bulundurulması, kiraya verilmesi veya satışının önlenmesini teminen yetkili ve görevli kolluk kuvvetleri ile soruşturma mercilerine, teknik imkânları dahilinde gereken her türlü yardımda bulunmak ve koordinasyonu sağlamak.
    (5) Başkanlık; Bakanlık tarafından 3348 sayılı Ulaştırma Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun ek 1 inci maddesi uyarınca, Adalet Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, çocuk, kadın ve aileden sorumlu Devlet Bakanlığı ile Kurum ve ihtiyaç duyulan diğer bakanlık, kamu kurum ve kuruluşları ile internet servis sağlayıcıları ve ilgili sivil toplum kuruluşları arasından seçilecek bir temsilcinin katılımı suretiyle teşkil edilecek İnternet Kurulu ile gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlar; bu Kurulca izleme, filtreleme ve engelleme yapılacak içeriği haiz yayınların tespiti ve benzeri konularda yapılacak öneriler ile ilgili gerekli her türlü tedbir veya kararları alır.
    Yönetmelikler
    MADDE 11- (1) Bu Kanunun uygulanmasına ilişkin esas ve usûller, Adalet, İçişleri ve Ulaştırma bakanlıklarının görüşleri alınarak Başbakanlık tarafından çıkarılacak yönetmeliklerle düzenlenir. Bu yönetmelikler, Kanunun yürürlüğe girdiği tarihten itibaren dört ay içinde çıkarılır.
    (2) Yer veya erişim sağlayıcı olarak faaliyet icra etmek isteyen kişilere, telekomünikasyon yoluyla iletişim konusunda yetkilendirme belgesi olup olmadığına bakılmaksızın, yer veya erişim sağlayıcı olarak faaliyet icra etmesi amacıyla yetkilendirme belgesi verilmesine ilişkin esas ve usûller, Kurum tarafından çıkarılacak yönetmelikle düzenlenir. Bu yönetmelik, Kanunun yürürlüğe girdiği tarihten itibaren beş ay içinde çıkarılır.
    İlgili kanunlarda yapılan değişiklikler
    MADDE 12- (1) 4/2/1924 tarihli ve 406 sayılı Telgraf ve Telefon Kanununun 2 nci maddesinin (f) bendine aşağıdaki cümle eklenmiştir.
    “Bu idarî para cezalarına ilişkin kararlara karşı, 6/1/1982 tarihli ve 2577 sayılı İdarî Yargılama Usulü Kanunu hükümlerine göre kanun yoluna başvurulabilir.”
    (2) 4/7/1934 tarihli ve 2559 sayılı Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun ek 7 nci maddesinin onuncu fıkrasının birinci cümlesinde yer alan “belirtilen” ibaresinden sonra gelmek üzere “telekomünikasyon yoluyla yapılan iletişime ilişkin” ibaresi eklenmiş, ikinci cümlesi “Oluşturulan bu Başkanlık bir başkan ile daire başkanlıklarından oluşur.” şeklinde değiştirilmiştir.
    (3) 5/4/1983 tarihli ve 2813 sayılı Telsiz Kanununun 5 inci maddesine aşağıdaki fıkra eklenmiştir.
    “Kurulca belirlenecek esas ve usûller çerçevesinde, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22 nci maddesinde belirtilen doğrudan temin usûlüyle serbest avukatlar veya avukatlık ortaklıklarıyla avukat sözleşmeleri akdedilebilir.”
    (4) 1/11/1983 tarihli ve 2937 sayılı Devlet İstihbarat Hizmetleri ve Milli İstihbarat Teşkilatı Kanununun 6 ncı maddesinin ikinci fıkrasının son cümlesi “4/12/2004 tarihli ve 5271 sayılı Ceza Muhakemesi Kanununun 135 inci maddesinin altıncı fıkrasının (a) bendinin (14) numaralı alt bendi kapsamında yapılacak dinlemeler de bu merkez üzerinden yapılır.” şeklinde değiştirilmiş; dördüncü fıkrasında yer alan “Ancak” ibaresinden sonra gelmek üzere “casusluk faaliyetlerinin tespiti ve” ibaresi eklenmiş; altıncı fıkrasının üçüncü cümlesinde geçen “Bu madde” ibaresi “Bu fıkra” olarak değiştirilmiştir.
    GEÇİCİ MADDE 1- (1) Başkanlığın kuruluştaki hizmet binasının yapımı, ceza ve ihalelerden yasaklama işleri hariç, Kamu İhale Kanunu ve Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine tâbi olmaksızın Kurum bütçesinden karşılanır.
    (2) Halen faaliyet icra eden ticarî amaçla toplu kullanım sağlayıcılar, bu Kanunun yürürlüğe girdiği tarihten itibaren altı ay içinde 7 nci maddeye göre alınması gereken izin belgesini temin etmekle yükümlüdürler.
    (3) Halen yer veya erişim sağlayıcı olarak faaliyet icra eden kişilere, Kurum tarafından, telekomünikasyon yoluyla iletişim konusunda yetkilendirme belgesi olup olmadığına bakılmaksızın, yer veya erişim sağlayıcı olarak faaliyet icra etmesi amacıyla bir yetkilendirme belgesi düzenlenir.
    Yürürlük
    MADDE 13- (1) Bu Kanunun;
    a) 3 üncü ve 8 inci maddeleri, yayımı tarihinden altı ay sonra,
    b) Diğer maddeleri yayımı tarihinde,
    yürürlüğe girer.
    Yürütme
    MADDE 14- (1) Bu Kanun hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.

  4. #13
    Kayıt Tarihi
    Mar 2005
    Nerede
    istanbul, kadiköy, Turkey.
    İletiler
    1.580
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Kanun benim dediğimi diyor sayın Alparslan19 hiç kimse kumar borcundan dolayı şikayetçi olup dava açamaz. Ama bu ülke sınırları içerisinde!!

    İnternet hukukuyla ilgili oluşum ise benim özetlediğim durumdur. Öncelikle o sitenin içerik kural ve koşullarının incelenmesi gereklidir. Kanunu dikkatle okursanız temel olarak Türkiye içerisindeki servis sağlayıcılardan bahsedilmektedir. Eğer arkadaşınız Türkiye de bir site den oynadı ise hem bu kanun uygulanır hemde borçlar kanunu benim yukarıda ki yazım yurtdışı bağlantılı bir servis sağlayıcı üzerinden yapılan işlemlerdir.

    Gereksiz(haksız) zenginleşme kavramı bizim hukukumuzda vardır örneğin, bu bağlamda kişi Las Vegas a gidip kumar oynayıp borçlandı ise yada orada kredi kartıyla oynayıp tamamen kaybetti ise bu kanun ne yapabilir ki? Kişinin Las vegas ta borçlanıp kumar diye Türkiye den dava açması mümkün değildir. Kaldı ki yakın geçmişimizde Türkiye de de kumarhane varken kredi kartlarıyla oynanabiliyordu, siz hiç kaybedince mahkemeye gidip kazanan gördünüz yada duydunuz mu?

    Dediğim gibi burada yapılacak durum şartnameyi çok dikkatli okumaktır.

  5. #14
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Alıntı Tangör Evren rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Kanun benim dediğimi diyor sayın Alparslan19 hiç kimse kumar borcundan dolayı şikayetçi olup dava açamaz. Ama bu ülke sınırları içerisinde!!

    İnternet hukukuyla ilgili oluşum ise benim özetlediğim durumdur. Öncelikle o sitenin içerik kural ve koşullarının incelenmesi gereklidir. Kanunu dikkatle okursanız temel olarak Türkiye içerisindeki servis sağlayıcılardan bahsedilmektedir. Eğer arkadaşınız Türkiye de bir site den oynadı ise hem bu kanun uygulanır hemde borçlar kanunu benim yukarıda ki yazım yurtdışı bağlantılı bir servis sağlayıcı üzerinden yapılan işlemlerdir.

    Gereksiz(haksız) zenginleşme kavramı bizim hukukumuzda vardır örneğin, bu bağlamda kişi Las Vegas a gidip kumar oynayıp borçlandı ise yada orada kredi kartıyla oynayıp tamamen kaybetti ise bu kanun ne yapabilir ki? Kişinin Las vegas ta borçlanıp kumar diye Türkiye den dava açması mümkün değildir. Kaldı ki yakın geçmişimizde Türkiye de de kumarhane varken kredi kartlarıyla oynanabiliyordu, siz hiç kaybedince mahkemeye gidip kazanan gördünüz yada duydunuz mu?

    Dediğim gibi burada yapılacak durum şartnameyi çok dikkatli okumaktır.
    cevabınız için teşekkürler sayın tangör evran benim bahsetmek istediğim siteye dava açmak değil normal olarak bankaların buna izin vermesi yasak diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin lütfen şimdi 2 dakikayada ilgili sitenin sözleşmesini yazacağım sizlere

    sizler daha bilgilisiniz lütfen yardım edin başka forumlarda okudum bankaya itiraz dilekçesi yazıp alanlar varmış paralarını geriye

  6. #15
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Sözleşme çok Uzun Olduğu Için Yazmaktan Vazgeçtim çok Yer Kapliyor
    Konu alparslan19 tarafından (24-08-2008 Saat 13:40:22 ) de değiştirilmiştir. Sebep: ÇOK YER KAPLAMASI

  7. #16
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    SAYIN ÜYELER BİRAZ ÖNCE BANKANIN İNTERNET ŞUBESİNDEN ONLİNE YARDIM ALARAK BİRİSİYLE GÖRÜŞTÜM VE SORDUM DEDİM Kİ:
    BANKANIZ KREDİ KARTIYLA BAHİS İSTELERİNE PARA YATIRMAK MÜMKÜN MÜ DEDİM HAYIR DEDİLER VE KANUNEN YASAK ZATEN DEDİLER VE AŞAGIDAKİ METNİ YOLLADILAR;
    TUGCED: 5583 Sayili Futbol Müsabakalarinda Müsterek Bahisler Tertibi Hakkinda Kanun ile Bazi Kanunlarda Degisiklik Yapilmasina Dair Kanunun 3.maddesi

    MADDE 5- Sabit ihtimalli ve müsterek bahisler ile sans oyunlarinin yurtdisinda düzenlenmis veya oynatilmis olup olmadigina bakilmaksizin, mevzuat uyarinca verilmis sabit ihtimalli ve müsterek bahisler ile sans oyununu düzenleme veya oynatma yetkisi bulunmaksizin veya mevzuatta öngörülen usûl ve esaslar disinda bu oyunlari internet, diger dijital ortamlar ile her ne sekilde olursa olsun düzenleyen veya oynatanlarin faaliyetleri mahallin en büyük mülkî amiri tarafindan durdurulur. Haklarinda tutulacak tutanak ile birlikte Cumhuriyet Bassavciligina sevk olunurlar. Bunlar hakkinda iki seneden bes seneye kadar hapis ve onbin güne kadar adlî para cezasi verilir. Adlî para cezasinin miktari suçtan elde edilen menfaatin üç katindan az olamaz ve suçun islenmesinde kullanilan her türlü araç, gereç, malzeme ile elde edilen gelir müsadere edilir.

    Birinci fikrada öngörülen fiillerin söz konusu oldugu hallerde sabit ihtimalli ve müsterek bahisler ile sans oyunlarina katilimi saglayan bilgi veya belgeleri, bunlarin oynanmasina yardimci olan bilgileri, ilgili ilan ve reklamlari veya bu oyunlar ile ilgili olarak para, kredi veya mali degeri olan bir menfaati saglayan yetkilendirmeyi herhangi bir iletisim araci kullanarak iletenler ile bu halleri bilmesine veya bilmesi gerekmesine ragmen, masraf niteliginde olsa dahi gelir elde edip etmediklerine bakilmaksizin sabit ihtimalli ve müsterek bahisler ile sans oyunlariyla ilgili olarak her ne sekilde olursa olsun mali olanak saglayan veya her türlü elektronik ortamda para, fon veya kredi transferi olanagi saglayanlar veya temsil eden belgeleri düzenleyenler veya sayilanlar dahilinde ödeme veya ödeme niteliginde islem yapanlar ile bu fiilleri islememekle beraber, bunlardan gelir elde edenler ayni sekilde cezalandirilir.



    ŞİMDİ BURADA YAZDIĞINA GÖRE DE ANLAŞILIYOR Kİ BANKADA SUÇLU DURUMA DÜŞÜYOR VE CEZA ALIYOR DEĞİL Mİ

  8. #17
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    avukat bi büyüğüm bana bu konuda gerekli ve detaylı bilgi verirse sevinirim sadece bankaya itira dilekçesi yazmam yeterli olacak mıdır

  9. #18
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    bugün sabahtan akşama bu konuyu araştırdım her yönden biz kazanıyoruz chargeback olayı da varmış bu sayade bahis firması ıslak imza fatura vs... sunamayacağı için para iade edilecek gözüküyor.

  10. #19
    Kayıt Tarihi
    Mar 2008
    İletiler
    158
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Alıntı alparslan19 rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    sayın tangör evran borçlar kanunu baştan aşağı dikkatlice okudum ve buraya da yazıyorum hemen iligi maddeyi
    Valla Helal olsun Alparslan. Öncelikle tebrike diyorum, bu azmin için. Bayağı araştırmışsın. Ben borçlar kanununu okumayı bırakmıştım sıkıntıdan, çok karışık gelmişti bana. Dediğin gibi bilişim suçları kapsamında da bankanın sana bu izni vermemesi gerekiyordu. Keşke hiç oynamasaydın. Bu yüzden ülkemizin dövizleri yabancıların eline kayıp gidiyor. Ama banka paranın kimelre ödenip kimlere ödenemeyeceğini belirleyebilirdi. Örneğin İnternet sitelerinden yapılan kumar alışverişleri nakit çekim işlemi olarak görülür. Bankanın bunu engelleme şansı vardı. İzin vermesi onun suçu bence. Ayrıca eğer kumar sitesi yasal bir site ise Türkiye kanunlarına uygun olarak Türkiyeden bağlanan kullanıcılara bahis oynatmaması gerekirdi. Mesela Willhill, betandwin ve globet gibi bahis siteleri yeni çıkan kanundan sonra Türk ip lerine bahis oynatmıyorlar. Tangör Evren arkadaşımızda sanırım bundan bahsetmiş. Eğer bu site sözleşmede kendi yasalarında yasak olanların oynayamayacağından bahsettiği halde oynatmışsa sanırım suçlu duruma düşüyor. Kurtarmak istediğin para çok büyük bir miktar. bence profesyonel yardım için bir avukata başvurmalısın. bana da sanki paranı geri alırmışsın gibi geliyor ama bu kesinlikle kumar sitesini etkilemez. anca kred
    i kartını kullandığın bankanın zarar hanesine yazar. Dövizimiz yine gitti yurtdışına. Bu arada ikinci bir nokta da kulalndığın servis sağlayıcı (Türk Telekom, Superonline, Smile veya mobil servis sağlayıcı) senin o siteye erişimini engellemeliydi. onlarda da hata var. bunuda kullanabilirsin.

  11. #20
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    İletiler
    39
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Re: İnternet Üzerinden Kumar

    Sayin Elpida Rumuzlu Kardeşim Ben öncelikle Sana Teşekkür Ederim Senin Dediğin Borçlar Kanundan Yola çiktim Ve Herşeyi Buldum Bak şimdi Kisaca Sana özet Geçeyim Benim Haklarimi

    Kumar Borcu Yasada Borç Olarak Sayilmiyor. Yani Ben Kredi Kartiyla Oynadim Bankada Aracilik Etti Ve Bankaya Borçlandim Ya Istersem Bankaya Bu Kredi Karti Borcunu ödemem çünkü Banka Benden Bunu Talep Etme Hakki Yok Ve Hakkimda Takip,icra Vs.. Işlem Yapamiyor.
    Bankanin Bunu Oynatmaya Izin Vermesi Kanunen Yasak.bu Yüzden Bazi Kişiler Bankaya Dilekçe Yazip 1 Yil önceki Paralarini Bile Almişlar.
    Türktelekomun Bu Siteye Erişimi Engellemesi Lazim Engellemediği Için Kanunen Türktelekom Da Suçludur.
    şimdi En önemli Nokta Bankalara Itiraz Ettiğimizde Banka Bunu Değerlendiriyor Ve Uluslararasi Kart Merkezi Visa Ve Mastercard La Olan Sözlemesine Dayanarak Chargeback Olayina Gidiyor.ilgili Firmadan Işlemin Gerçekleştiğine Dair Döküm Istiyor Fatura Vs... Gibi
    En önemlisi Geçerli Sayilan şey Sitenin Kendini Ispatlamasi Için 3d Secure Güvenlik şifresini Müşteri Girmişse Firma Hakli Durumda Girmediyse Para Mutlak Ve Mutlak Geri Iade Edilmek Zorunda. Bu Site Son 1.5 Ay Ki Işlemlerde 3d Secure Güvenlik şifresi Istemediği Için Benim Kimlik Doğrulamam Yapilmadan çekilmiştir Ve Para Iade Edilmek Zorundadir Uluslararasi Kart Sözleşmelerine Göre.
    Bu Bilgilere Dün Sabahtan Akşama Kadar Uğraşarak öğrendim.bakin Ilginç Olay şöyle Mesala Internetten Kredi Kartiyla Parça Kontür Aldiniz. 3 Ay Sonra Itiraz Etseniz Bile Bankaya Chargeback Olayindan Parayi Geri Aliyorsunuz Eğer 3d Secure Güvenlik Işlemi Sormadiysa Site. Neden Mi Site Sahibinden Satiş Yapildiğina Dair Fatura Döküman Isteniyor Islak Imza Da Olmadiği Için Adam Hem Parayi Geri Iade Etmek Zorunda Hemde Kontur Bunun Cabasi Kaç Kişinin Başina Gelmiş. Islak Imza Yoksa özellikle Mail Order Işlemiyse Ve 3d Secure şifresi Girilmemişse Para Geri Iade Edilmek Zorundadir Uluslararasi Visa Ve Mastercard şirketleri Bunu Söylüyor...:d:d HERKESİN BİLGİLERİNE HERALDE DEVRİM NİTELİĞİNDE YAZILAR BUNLAR GERÇEKTEN SADECE BAHİS İÇİN DÜŞÜNMEYİN BEN KANDIRILDIM BU DURUMA GELDİM BAŞKA İŞLEMLER İÇİN KANDIRILDIĞINIZI DÜŞÜNÜYORSANIZ İNŞALLAH BU BİLGİLER İŞİNİZE YARAR
    Konu alparslan19 tarafından (25-08-2008 Saat 07:54:45 ) de değiştirilmiştir.

Kilitli Konu
2 / 83 Sayfa İlkİlk 12345678910111222324252627282 ... SonSon

Benzer Konular :

  1. Sanal bahis üzerinden oynanan kumar hakkinda bilgi almak istiyorum
    1 sene icinde imajbet adli sitede yegenim ailesinin haberi olmadan canli roulette oyunu oynamis banka havalesiyle 1.000₺ 5.000₺ gibi odemeler yapmis...
    Yazan: lovepoor90 Forum: Bilişim Hukuku
    Yanıt: 4
    Son İleti: 10-11-2015, 13:19:10
  2. İnternet üzerinden kumar oynatmak
    İnternette kaçak olarak kumar oynatan bir site domain ismini alırken benim oturduğum eve ait adresi iş adresi olarak göstermiş. Ip numarası benim ip...
    Yazan: tempestspor Forum: Bilişim Hukuku
    Yanıt: 6
    Son İleti: 16-01-2014, 02:06:46
  3. Türkiye'de internet üzerinden kumar oynamak suç mu?
    Bir yıl önce sanırım İnternet üzerinden kumar oynamayı yasaklayan bir yazı çıkmış. Bu yasanın ayrıntıları neler? Forumda aradım ama bulamadım....
    Yazan: Zeratul55 Forum: Bilişim Hukuku
    Yanıt: 55
    Son İleti: 03-04-2011, 21:30:40
  4. İnternet üzerinden kumar
    internet üzerinden kumara (oynamak oynatmak değil) bir deniliyorki suç sayılacak sonra deniliyorki oynıyanlardan vergi alınacak bir deniliyorki...
    Yazan: grudgeofman Forum: Bilişim Hukuku
    Yanıt: 8
    Son İleti: 04-05-2010, 15:19:59
  5. İnternet üzerinden araştırma
    Günümüzde internet vasıtası ile pekçok bilgiye daha hızlı ve daha doğru ulaşılabilmekte. Acaba internet vasıtası ile adli sicil kaydı sorgulaması,...
    Yazan: hakak01 Forum: Diğer Hukuki Sorular
    Yanıt: 0
    Son İleti: 19-09-2006, 14:19:56

Bu sayfada bulunan kavramlar:

acetelecoms

arma pazarlamaacetelecoms netwww.acelecoms.netarma pazarlama iç ve istanbulinternet üzerinden kumar şikayetwww.acetelecoms.netacetelecoms.netcontentkumarda her şeyimi kaybettimaceletelekomsherseyimi kaybettimdedisuan0304aceteleyurt disinda play65 oynaniyormukumar kaybettim Forumhttps:www.hukuki.netshowthread.php43446-internet-uzerinden-Kumarpage59Devlet memur piyongo oynamsi sucmudurhttp:www.hukuki.netshowthread.php43446-internet-uzerinden-Kumardedisuan 0304vakifbankla calisan surumu kolay bahis sitesiwww acetelecoms netacetelecoms neher seyimi kaybettimwwww.acetelecoms
Forum

İlgili Hukuk terimleri

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


Hukuk Blog |  2020 tarihli Yasal Siteler Dizini |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Fiyat1 |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Taşınmaz ilanları |  Internet Rehberi |  Türkiye Portalı |  Site Ekleme |  Türkçe-İngilizce Sözlük |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Terapi  |  Berk Gürman |  Phukuk |  Bayefendi |  Arabuluculuk Eğitim Merkezi |  AfternicAlanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2020 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı [İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2020 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.