+ Konuyu Yanıtla
2 / 8 Sayfa İlkİlk 12345678 SonSon
11 den 20´e kadar toplam 72 ileti bulundu.
  1. #11
    Kayıt Tarihi
    Aug 2006
    Nerede
    Antalya, Merkez, Turkey.
    İletiler
    1.019
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Ama atladığınız şey, CB'nın Hükümeti kurma görevini kime vereceği ya da hiç kimseye vermeyebileceğidir.

    Ayrıca; Danıştay 1. Dairesi'nin 1989 yılında verdiği istişâri görüşteki karşı oyların da, tekrar okunması faydalı olacaktır.



    Hukuki NET Güncel Haber

    Cumhurbaşkanlığı seçimi ve Kanadoğlu'nun iddiası konulu yargıtay kararı ara
    Cumhurbaşkanlığı seçimi ve Kanadoğlu'nun iddiası konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #12
    Kayıt Tarihi
    Jun 2006
    Nerede
    Mersin / Türkiye
    İletiler
    759
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sevgili arkadaşlar,

    Cumhurbaşkanlığı seçimi için TBMM.nin en az 367 milletvekilinin katılımıyla toplanması gerektiğine ilişkin görüş, tamamen siyasal düşüncelerle ortaya atılmış Anayasa'ya aykırı bir görüştür.

    Anayasa'nın 96. maddesine göre, "Anayasada, başkaca bir hüküm yoksa, Türkiye Büyük Millet Meclisi üye tamsayısının en az üçte biri ile toplanır ve toplantıya katılanların salt çoğunluğu ile karar verir; ancak karar yeter sayısı hiçbir şekilde üye tamsayısının dörtte birinin bir fazlasından az olamaz."

    Buna göre, aksi Anayasa'da yazılı olmadığı sürece toplantı yeter sayısı üye tamsayısının üçte biridir.

    Toplantı yeter sayısı ile karar yeter sayısını birbirine karıştırmamak gerekir. Hiçbir milletvekili, "Av.Onur Tunga'nın avukatlık haklarının ortadan kaldırılmasına ilişkin Kanun" teklifinin görüşüleceği oturuma katılmak zorunda değildir. Kanun teklifini şu ya da bu nedenle komik bulan, Anayasa aykırı gören, teklifin saçmalık olduğunu düşünen bir milletvekili toplantıya katılmayabilir. Ancak toplantı yeter sayısı sağlanmış ve Kanun görüşülmeye başlanmışsa, sonradan toplantıya katılıp red oyu verebilir.

    İkincisi, Cumhurbaşkanlığı seçimi için TBMM.nin 367 milletvekilinin katılımıyla toplanması zorunlu kabul edilecek olursa, Anayasa'nın 105. maddesinin de aynı mantıkla yorumlanması gerekir. Maddeye göre, "Cumhurbaşkanı, vatana ihanetten dolayı Türkiye Büyük Millet Meclisi üye tamsayısının en az üçte birinin teklifi üzerine, üye tamsayısının en az dörtte üçünün vereceği kararla suçlandırılır."

    Bu mantıkla yola çıkarsak, T.C.nin bir Cumhurbaşkanı, TBMM.nin üye tamsayısının üçte birinin teklifi üzerine vatana ihanetle suçlanabilecek, ama bu konuda oylama yapılabilmesi için, üye tamsayısının dörtte üçünün toplantıda hazır bulunması gerekecektir. Eğer dörtte üç hazır değilse, vatana ihanet suçlaması görüşülemeyecek ve T.C.nin Cumhurbaşkanı, TBMM.nin üye tamsayısının üçte birinin vatana ihanet suçlaması altında görevine devam etmek zorunda kalacaktır. Bir başka anlatımla, TBMM.nin üye tamsayısının üçte biri, toplantı yeter sayısı sağlanamadığı sürece, T.C.nin Cumhurbaşkanını vatana ihanet suçlaması altına bırakabilecektir.

    Bu kabul edilebilir bir şey değildir. O nedenle, üye tamsayısının üçte birinin teklifi ile vatana ihanetle suçlanan Cumhurbaşkanı hakkında toplantı yapılabilmesi için, üye tamsayısının üçte birinin hazır olması yeterlidir. Ancak suçlamanın kabul edilebilmesi, üye tamsayısının dörtte üçünün kabul oyu vermesine bağlıdır. Toplantının üye tamsayısının üçte biri ile açılmasına rağmen, üye tamsayısının dörte üçü kabul oyu vermemişse suçlama düşecektir.

    Bu nedenle, Cumhurbaşkanlığı seçimiyle ilgili 102. maddenin de bu mantıkla yorumlanması gerekir.

    Sonuç itibariyle, Cumhurbaşkanlığı seçimi için TBMM.nin üye tamsayısının üçte birinin katılımıyla toplanması yeterlidir. Ancak seçimin gerçekleşmesi için 102. maddede öngörülen nitelikli çoğunluğun sağlanması gerekir, tıpkı 105. maddede olduğu gibi...

    Saygılarımla...

  4. #13
    Kayıt Tarihi
    Aug 2006
    Nerede
    Turkey.
    İletiler
    50
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın onur tunga,verdiğiniz örnek doğru olmamış 1/3le suçlanması teklif edildi diyorsunuz cumhurbaşkanı, ama 3/4 toplanamadığı için oylama yapılamadı ve cb suç zannı altında görevine devam etti,3/4 vatana ihanetten dolayı yüce divana gönderilmesi için gerekli sayı olduğuna göre oylama yapılsa bile cumhurbaşkanı yüce divana sevkedilemeyectir ve yine suç zannı altında görevine devam edecektir zaten bir kere 184 kişi teklif verdiği zaman bu zan altında kalacaktır,ancak unutulmaması gereken bir nokta da var ki herkes hakkındaki mahkeme hükmü kesinleşinceye kadar masumdur suç zannı altında kalması da önemli değildir.

  5. #14
    Kayıt Tarihi
    Jun 2006
    Nerede
    Mersin / Türkiye
    İletiler
    759
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın enough;

    Sanırım düşüncemi doğru anlatamamışım... Şunu demek istiyorum... Eğer Cumhurbaşkanının seçilebilmesi için TBMM.nin 2/3 çoğunlukla toplanması şart deniyorsa, nitelikli çoğunluğa ilişkin bir başka hüküm de 105. maddede de yer aldığından, Cumhurbaşkanının vatana ihanetle suçlanabilmesi için de, TBMM.nin 3/4 çoğunlukla toplanması gerekir. Oysa, TBMM.nin 1/3'ü Cumhurbaşkanı hakkında vatana ihanetten dolayı meclise teklif verebilmektedir.

    Aynı mantıkla, 3/4 nitelikli çoğunluk sağlanamadığı sürece vatana ihanet suçlaması ile ilgili olarak Cumhurbaşkanı hakkında oturum açılamayacak ve dolayısıyla TBMM bir karar alamayacak demektir.

    Siz, bir ülkenin Cumhurbaşkanı hakkında meclisin üçte birinin vatana ihanet suçlamasında bulunmasına rağmen, üye tamsayısının 3/4'ünün bir araya gelememesi sebebiyle meclisin toplanamamasının ve bu nedenle bir karar alamamasının ne demek olduğunun farkında mısınız?

    Cumhurbaşkanının seçilebilmesi ve vatana ihanet suçlamasının görüşülebilmesi için, TBMM.nin üye tamsayısının 1/3'nün hazır olması yeterlidir. Toplantı yeter sayısı sağlandıktan sonra iş, seçim ve suçlama için gerekli olan nitelikli çoğunluğun sağlanıp sağlanamadığına gelir. Seçim için gerekli nitelikli çoğunluk 102. maddede düzenlenmiştir. Suçlama içinse, 105. maddede yer alan 3/4 çoğunluk gerekir.

    Üye tamsayısının 1/3'ü ile toplanan TBMM., Cumhurbaşkanı hakkında vatana ihanet suçlamasını görüştükten sonra 3/4 nitelikli çoğunluğu sağlayamazsa, suçlama gerçekleşmemiş olur.

    Dikkat edin, görüşülemediği için değil, görüşülmesine rağmen suçlama için gerekli çoğunluk sağlanamadığı için... İkisi farklı şeylerdir.

    Selamlar...

  6. #15
    Kayıt Tarihi
    Mar 2004
    Nerede
    istanbul, kadiköy, Türkiye.
    İletiler
    5.539
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın Av. Onur Tunga ;

    Görüşlerinize saygı duyuyor ancak katılmıyorum.
    Taktir edersiniz ki teklif başkadır, özel oturum başkadır. 105. maddeniz kıyaslansa kıyaslansa 101. madde ile kıyaslanabilir. Dikkat buyurursanız orada da Cumhurbaşkanının Meclis dışından aday gösterilmesi hükmünü 110 milletvekilinin teklifi ile olabileceği hükmüne amirdir.... Yani kıyaslama aday belirlemesi açısından doğru seçim açısından yanlış örnek olmuştur.
    102. Madde tartışma götürmeyecek şekilde açıktır. İlk ongün adaylar Tüm milletvekilleri bir dilekçe ile aday olabilir... Dışardan aday için 110 millet vekilinin TEKLİFİ gereklidir. Bu bir aylık süre özel gündem olduğundan başka bir gündemle meclis toplanamaz. Özel gündemde nitelikli çoğunluk olan 367 esasını getirmiştir.... Yani bu çoğunluk olmadan Cumhurbaşkanı seçilemeyeceğinden gündemde ÖZEL olduğundan 367 esastır... VE UNUTULMAMASI GEREKEN BU BİR SEÇİMDİR....
    105. Madde ise BİR SEÇİM DEĞİLDİR. KATILMAMANIN OY OLACAĞI BİR DURUMDUR. DOLAYISIYLA KANUN KOYUCU KATILMAMAYI RED KABUL ETMİŞ KATILIM OLMASI HALİNDE İSE OY SINIRI GETİRMİŞTİR. İKİSİ ARASINDA CİDDİ FARK VARDIR. Gene yüzbbeşinci madde ile Cumhurbaşkanının sadece ve sadece VATANA İHANETTEN dolayı görevden alınabileceği hükmüne amirdir. Bu teklifinde en az 150 milletvekilinin teklifi ile gündeme gelebileceği ( DİKKAT BUYURUNUZ OYLANMASI DEĞİL GÜNDEME GELMESİ 110 KİŞİNİN TEKLİFİ İLE ADAY OLMASI GİBİ ) GİBİ ZOR BİR NİTELİKLİ OY TEKLİFİ İLE MÜMKÜN OLABİLECEĞİ HÜKMÜNE AMİRDİR. Kaldı ki VATANA İHANET in neler olduğuda ayrı kanunlarla belirtildiğinden bir zorlama daha getirilmiştir. Tüm bu zorunluluklar açıldıktan sonra... Meclis gündemine geldiğinde tekrarı yenilemesi olmayan bir oylama sonucunda 413 milletvekilinin oyu ile olacağı olmaz ise gündemden düşeceği hükmüne amirdir... ÇÜNKÜ BİR SEÇİM DEĞİLDİR. Katılmayanın otomatik red oyu kullandığı kabul edilen tekrarı olmayan SONUÇLANDIRILAN BİR OLGUDUR. Dikkat ederseniz tek oturumda bu sayı oldu oldu olmadı RET OLDU hükmüne amir olup İDDİA SAHİPLERİNİN BU OYU BULMASINI ZORLAYAN BİR OLAYDIR ( seçimin tam tersi yani ) Eğer ikinci üçüncü dördüncü oylamalar olup CUMHURBAŞKANI VATANA İHANETTEN SUÇLU BULUNMAZSA SEÇİMLER YENİLENİR gibi bir hüküm olsaydı siz yüzde yüz haklı olurdunuz.
    Dikkat buyurursanız olay tam tersi.... Hani eskiden demirelin dediği gibi bul 226 yı indir..... Güvenoyu almak içinde sen bulacaksın ? YANİ SEÇİMDE İRADE İÇİN 367 ŞART Kİ SEÇİLSİN İNDİRMEK İÇİNSE BUYUR KARDEŞİM 413 KİŞİYİ TOPLA TOPLAYAMAZSAN RED OLDU BİTTİ.... Yani tekinde şeçilmesi için mecliste 367 kişi o an olacak ki SEÇİM OLSUN YOKSA OLMADIIIIIII Ötekinde topla 413 kişiyi indirme olsun yoksa OLMADIIII hükmüne haizdir ki ikiside doğrudur... Çünkü işbaşına gelmenin tersi işnaşından gitmek olduğu nasıl bir gerçekse... oylamanında aksi olması aynı gerçektir... Yoksa en az oyu alan sınıf başkanı olur indirmek için en yüksek oyu ararsın ki bu hukuk ruhuna terstir....
    Saygılarımla...

  7. #16
    Kayıt Tarihi
    Jun 2006
    Nerede
    Mersin / Türkiye
    İletiler
    759
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın commodore1tr;

    Öncelikle, "102. Madde tartışma götürmeyecek şekilde açıktır." şeklindeki görüşünüzü paylaşmadığımı söylemek isterim. 102. maddenin tartışma götürmeyecek şekilde açık olması için, "Cumhurbaşkanlığı seçimi için TBMM.nin üye tamsayısının en az üçte ikisi ile toplanması gerekir." şeklinde bir hüküm ifade etmesi gerekirdi. Ancak ben söz konusu maddede toplantı yeter sayısına ilişkin en ufak bir emare dahi göremiyorum.

    Şunu mu demek istiyorsunuz; "Anayasa'ya göre, TBMM.nin Cumhurbaşkanını seçebilmek için 367 milletvekili ile toplanması gerekir, ama Cumhurbaşkanı hakkındaki vatana ihanet suçlamasının görüşülebilmesi için 184 milletvekilinin toplantıda hazır bulunması yeterlidir."

    Cumhurbaşkanının seçimi, hakkındaki vatana ihanet suçlamasının görüşülmesinden daha mı önemli değildir ki, seçim için gerekli toplantı yeter sayısı diğerinden daha fazla öngörülmüş olsun...

    TBMM. Cumhurbaşkanını seçebilmek için üye tamsayısının üçte biri ile toplanabilir ama onu seçmek için 102. maddedeki nitelikli çoğunluk gerekir. Yine TBMM., Cumhurbaşkanı hakkındaki vatana ihanet suçlamasının görüşülmesi için üye tamsayısının üçte biri ile toplanabilir ama suçlanabilmesi için üye tamsayısının dörtte üçünün kabul oyu gerekir.

    Hiçbir milletvekili -Cumhurbaşkanlığı seçimi dahil- herhangi bir konuda yapılacak toplantıya katılmaya zorlanamaz ama toplantı sonucunda verilecek karara katılma hakkı da engellenemez... Bu nedenle, seçim için nitelikli toplantı nisabı öngörülmüş olması doğru değildir, öngörülmemiştir de...

    Bakmayın siz kopan yaygaraya... Bir süre sonra Anayasa'nın doğru yorumu yapılır ve susulur ya da iş Anayasa Mahkemesi'ne gittiğinde reddedilir.

    Selamlar.

  8. #17
    Kayıt Tarihi
    Mar 2004
    Nerede
    istanbul, kadiköy, Türkiye.
    İletiler
    5.539
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın Av.Onur Tunga ;
    Bu iş resmi nikah gibidir ;
    Nikah memurunun karşısına iki kişi çıkar, ikiside evet der ( Müracaat olmuştur daha önce ) Evlilik olur... ( Cumhurbaşkanı seçilir ) İkisi gelmez düğün olmaz...
    Boşanmada bir tarafın müracaatı yeterlidir... Öbür taraf zina yapmıştır .Boşanma davası açılır ( 184 kişinin oluru ) Öbür taraf boşanmaya karşıdır ( Cumhurbaşkanı vatana ihanet etmedi diyordur ) Ne şahit ne delil ortaya çıkar Hakim boşanmayı reddeder. ( Çoğunluk oluşmamıştır ) olay biter... Öbür taraf hiç yoktur gelmez bile gelmemek olmadı hayır şahit değilimdir....
    Kabul le red evet le hayır zit olaylardır. Birisinin oluşması için herkesin orada olması gerekmektedir. Olmazsa red edilmiş demektir olmadı kabul edilir. Olaya tersten bakarsanız aynı mantıktır. Vatana ihanet oylamasına katılmazsanız düşer... Vatana ihanet suçlaması gündemden kalkar... Ötekine katılmazsanız Cumhurbaşkanlığı seçimi düşer seçim yapılmadı kabul edilir. Seçim yapılmadı kabul edilince devamı ne olur ? Olmayan şeyin devamı olur mu?.

    Kaldı ki sizde aynı şeyi söylüyorsunuz benimle... Ama terse çevirmeye çalışıyorsunuz ''102. maddenin tartışma götürmeyecek şekilde açık olması için, "Cumhurbaşkanlığı seçimi için TBMM.nin üye tamsayısının en az üçte ikisi ile toplanması gerekir." şeklinde bir hüküm ifade etmesi gerekirdi. Ancak ben söz konusu maddede toplantı yeter sayısına ilişkin en ufak bir emare dahi göremiyorum.'' 367 oy sayısının olması gerekir ne demek ? Bu sayı olmazsa bu işlem bu talep bu önerge olmadı kabul edilmedi demek.... Vatana ihanete oturumuna katılmamak ne demek vatana ihanet etmedi katılmıyorum bu oturum olmadı vatana ihanet reddedildi demek aynı ikisi ..... Sadece sonucu değişik O sayı olmazsa ( tekinde 367 ötekinde 413) Öyle bir durum yok reddedildi görüşülmedi demek... Tekinde Cumhurbaşkanı görevine devam eder. Ötekinde seçim şartları oluşmamış oturum açılmamış olur ? Ne farkı var... ????

  9. #18
    Kayıt Tarihi
    Mar 2004
    Nerede
    istanbul, kadiköy, Türkiye.
    İletiler
    5.539
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Ama bir konuda sayın Av. Onur Tunga ya katılıyorum...
    Ne olursa olsun bir kanun bu kadar farklı yorumlanmamalıdır. Bu benim hemen hemen tüm iletilerimin ana konusudur. Ben hep derim ki Maalesef Türkiyede Gerek kanun Koyucu gerek uygulayıcıları ( Hakim Cumhuriyet Savcıları Avukatlar v.nb hukuki kurumlar ) Türkçeye hakim değiller. İstisnaları kaideyi bozmamak üzere Ne kanunlar anlaşılmakta nede mahkemede yapılan yazışmalar. Apayrı bir Türkçe... Kendilerinin bile yazdıktan sonra anlamadığı... Hukukun özü aslında kanunun yorumlanması değil uygulanmasında yatar... Yani oluş ve kabulde... Bir hakim kararını açıklarken kanunda her nekadar şöyle desede diye başlayan cümlesinden sonra hukukun yaşayan ruhu gelir... Biz daha ana kanun olna anayasayı çok farklı yorumladığımıza göre varın anlayın gari halimizi... En temel kanun buysa gerisi nasıldır acaba.... ?
    Bizim kanunlar ümlü kahin in kehanetleri gibi yorumla allah yorumla oradan çekersen buraya buradan çekersen oraya... Cinayet işleyen idam edilirki cinayeti işleyen karşı tarafı öldürmüşse cezası 36 hapisten az olamaz gibi bir kanun anca bizde vardır ... .Anla anlayabilirsen....

  10. #19
    Kayıt Tarihi
    Jun 2006
    Nerede
    Mersin / Türkiye
    İletiler
    759
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın commodore1tr;

    Toplantı yeter sayıları ne olursa olsun, TBMM.nin Cumhurbaşkanı seçmek için toplanamaması ile Cumhurbaşkanı hakkında ileri sürülen vatana ihanet suçlamasını görüşmek üzere toplanamamasının sonuçları birbirinden farklıdır.

    Birincisinde elbette seçim yapılamamış olur ama, ikincisinde öneri reddedilmiş (kabul edilmemiş) sayılamaz, sizin de satır arasında dediğiniz gibi, görüşülememiş olur. Görüşülememesi de suçlamanın reddedildiği, kabul edilmediği anlamına gelmez.

    Kabul edersiniz ki, böyle bir konunun görüşülememiş olması çok vahim bir durumdur. Anayasa'nın 102'nci maddesindeki toplantı çoğunluğuna ilişkin mantığınızı 105'inci maddeye uygularsanız, meclis üye tamsayısının üçte birinin ortaya attığı vatana ihanet suçlamasının görüşülebilmesi için gerekli toplantı yeter sayısını 413'e çıkarırsınız ki, bu sayı sağlanamadığı sürece ihanet suçlaması -dikkat edin reddedilmiş sayılmayacak- [u]görüşülememiş </u> olacak ve meclis üye tamsayısının üçte biri, Cumhurbaşkanını böyle bir suçlama altında görev yapmaya zorlayabilecektir.

    Dolayısıyla, 105'deki dörtte üç çoğunluk gibi 102'deki üçte iki çoğunluk da toplantı yeter sayısına ilişkin çoğunluklar değildir, her ikisi de karar yeter sayısına ilişkindir.

    "Görüşülemedi" demek reddedildi demek değildir. İkisi farklıdır. Allah aşkınıza, "Türk Ticaret Kanunu" tasarısının görüşüleceği gün meclisin çoğunluk sağlanamaması sebebiyle toplanamaması, Kanunun "reddedildiği" anlamına mı gelir?

    Kaldı ki, Anayasa'nın 102'nci maddesinin birinci fıkrasında yer alan "Cumhurbaşkanı, Türkiye Büyük Millet Meclisi üye tamsayısının üçte iki çoğunluğu ile ve gizli oyla seçilir." hükmünden hemen sonra, üçüncü fıkrasında, "En az üçer gün ara ile yapılacak oylamaların ilk ikisinde üye tamsayısının üçte iki çoğunluk oyu sağlanamazsa üçüncü oylamaya geçilir..." hükmü yer almaktadır.

    Üçüncü fıkradaki, "oylamaların ilk ikisinde ..üçte iki çoğunluk oyu sağlanamazsa..." ifadesi bile birinci fıkradaki üçte iki çoğunluğun toplantıya değil, oylamaya (seçime-karara) ilişkin olduğunu göstermektedir.

    Bir habere göre, Anayasa hukukçusu Prof. Dr. Ergun Özbudun, Kanadoğlu'nun bu konuda ortaya attığı görüşü 'hukuki fantezi' diye değerlendirerek, "Hukuk kurallarının mantık ötesinde zorlanması suretiyle istenilen sonuçlara ulaşmak mümkün değildir." dedi.

    Prof. Dr. Ergun Özbudun'un görüşleri şöyle; "Kanadoğlu, tamamen farklı iki kavram olan 'karar yeter sayısı' ile 'toplantı yeter sayısı'nı karıştırıyor. Anayasa'nın 96. maddesine göre, toplantı yeter sayısı, üye tam sayısının üçte biridir. 96. madde, Anayasa'da 'başkaca bir hüküm yoksa' demektedir. Ne Anayasa'nın ne de TBMM İçtüzüğü'nün herhangi bir maddesinde toplantı yeter sayısıyla ilgili başkaca bir hüküm vardır. Anayasa'nın çeşitli maddelerinde karar yeter sayısıyla ilgili özel hükümler bulunduğu halde, toplantı yeter sayısıyla ilgili olarak 96. maddenin değindiğim yönünden başka hiçbir hükmü yoktur. Kanadoğlu, 102. maddedeki karar yeter sayısının aynı zamanda toplantı yeter sayısı da olduğunu iddia etmektedir. Oysa bu ikisi tamamen farklı kavramlardır ve Anayasa'nın 96. maddesinde toplantı ve karar yeter sayısı başlığı altında ayrı ayrı düzenlenmektedir. Böyle bir kararın Anayasa Mahkemesi'nce içtüzük düzenlemesi niteliğinde görülerek iptal edilebileceği iddiasında da isabet yoktur."

    İyi bayramlar ve mutlu yıllar dilerim.


  11. #20
    Kayıt Tarihi
    Aug 2006
    Nerede
    Antalya, Merkez, Turkey.
    İletiler
    1.019
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı

    Sayın Av. Onur Tunga'ya;

    Peki, bir tek kişi çıkar da, Cumhurbaşkanı hakkında, vatana ihanet suçlamasıyla Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunursa ne olur?

+ Konuyu Yanıtla
2 / 8 Sayfa İlkİlk 12345678 SonSon

Benzer Konular :

  1. 2001/1 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği Örgütü Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesini bulamıyorum
    Değerli hukukçu arkadaşlar; 2001/1 sayılı ve 02/01/2001 tarihli Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreterliği Örgütü Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin...
    Yazan: VEGETA Forum: Kamu Hukuku
    Yanıt: 1
    Son İleti: 08-03-2012, 10:26:57
  2. Cumhurbaşkanlığı seçimi Anayasa laiklik AKP
    Bu satırların sahibi olarak çok uzun zamandan beri ve özellikle Cumhurbaşkanlığı seçim süreci başlamadan önce ve 9 Mayıs a kadar ki sürede defaaten...
    Yazan: commodore1tr Forum: Güncel - Siyaset - Tarih - Tartışma
    Yanıt: 37
    Son İleti: 25-10-2010, 13:52:50
  3. Cumhurbaşkanlığı seçimi Anayasa Mahkemesi tarafından iptal edildi.
    Cumhurbaşkanlığı seçimi Anayasa Mahkemesi tarafından iptal edildi. Hadi hayırlısı.
    Yazan: c.sudem Forum: Anayasa Hukuku
    Yanıt: 16
    Son İleti: 13-01-2008, 20:55:17
  4. Anayasa Mahkemesi'ni Suçlayan Kanadoğlu'na Takipsizlik
    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nın verdiği takipsizlik kararında, Kanadoğlu'nun Yüksek Mahkeme için söylediği aymazlık sözünün eleştiri amacıyla...
    Yazan: Av.Duygu Tekay Forum: Güncel - Siyaset - Tarih - Tartışma
    Yanıt: 0
    Son İleti: 22-06-2007, 20:56:25
  5. Kanadoğlu'nun yeni savı
    Yargıtay Onursal Cumhuriyet Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, Anayasanın değiştirilmek istenilen maddelerinden bazılarının anayasaya aykırı olduğu...
    Yazan: commodore1tr Forum: Anayasa Hukuku
    Yanıt: 0
    Son İleti: 30-05-2007, 17:35:15

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


Hukuk Blog |  2020 tarihli Yasal Siteler Dizini |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Fiyat1 |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Taşınmaz ilanları |  Internet Rehberi |  Türkiye Portalı |  Site Ekleme |  Türkçe-İngilizce Sözlük |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Terapi  |  Berk Gürman |  Phukuk |  Bayefendi |  Arabuluculuk Eğitim Merkezi |  AfternicAlanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2020 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı [İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2020 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.