+ Konuyu Yanıtla
1 / 2 Sayfa 12 SonSon
1 den 10´e kadar toplam 14 ileti bulundu.
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    Aug 2024
    Nerede
    MERSİN
    İletiler
    5
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Mersin tatilflix adlı turizm firmasına ocak 2024 de üye olduk (üyelik ücreti verildi) ve Alanya da 5 yıldızlı bir otelden 22-27 Temmuz arası tatil yapmak için tatil paketi aldık. Bir kaç ay sonra bana verilen Otel confirme numarasını nisan ayında oteli arayıp yerimi teyit ettirdim. Biz tatile gideceğimizi zannederken tatile 1 hafta kala yerlerimizin haziran ayında iptal edildiğini öğrendik. Bu durumu firma bize hiç bir şekilde haber vermedi. Madem tatil iptal oldu paramızı geri ver dedik. Firma sahibi çeşitli mazeretlerle bizi oyaladı geçenlerde de firma iflasını açıkladı. (benim şahsi telefonuma gönderilen iflas dilekçesi ile ilgili bir yazıydı) Gerçekte iflas edip etmediğini bilmiyorum. Ancak 14bin TL üyelik ve 20binTL Tatil için ödediğimiz parayı geri ödemedi. Ödeyemeyeceğini de bildirdi.

    Bilirkişi üstatlarımdan ricam, Paramı almak için nasıl bir yol izlemem lazım?

    1) Tüketici hakem heyeti aracılığı ile alayim desem iflas ettiğini söyledi. Sizce başvursam bir sonuç alır mıyım? Başvuramazsam hakkımı almak ve kişinin ceza almasını sağlamak için ne yapmam lazım?
    2) Sahibine dolandırıcılıktan dava açmak istiyorum.Sizce aşağıda yazanlar yeterli sebep midir?

    Neden dolandırıcılık: işin aslı şuymuş;
    Bu kişi bizim tatilleri jolly üzerinden rezerve etmiş. rezerv numaraları bize verildi o sırada. 1 ay boyunca da bizim peşin verdiğimiz ücreti o jolly e ödememiş dolayısıyla yerlerimiz iptal olmuş. Yani işin içinde kötü niyet var. Kendisi bize mağdurmuş gibi anlattı ama arkaplandaki durumu biz öğrendik.

    Cevap verenlere şimdiden gönülden teşekkür ediyorum



    Hukuki NET Güncel Haber

    Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı konulu yargıtay kararı ara
    Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #2
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    920
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Kredi Karti ile odeme yaptiysaniz ters ibrazda bulunabilirsiniz.

    https://susp.us/chargeback-bkm
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  4. #3
    Kayıt Tarihi
    Aug 2024
    Nerede
    MERSİN
    İletiler
    5
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Alıntı frmax rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Kredi Karti ile odeme yaptiysaniz ters ibrazda bulunabilirsiniz.

    https://susp.us/chargeback-bkm
    Fikir için sağolun ama alttaki linkte neyin nesi? BU YAZIYI OKUYAN KİM VARSA KESİNLİKLİKLE TIKLAMASIN. Ters ibrazda bulunmak için bizzat bankaya gidip chargeback formu doldurmak ve bankaya mail atmak gerekiyormuş. Bu link chrome a eklenti yapmak istiyor. frmax açıklarsanız sevinirim o linkin içeriğini?

    ayrıca harcama itirazında bulunacağım ancak forumlarda gördüğüm kadarıyla 120 gün süresi varmış. Yine de şansımı deneyeceğim.
    Konu Dumanyack tarafından (27-08-2024 Saat 23:19:21 ) de değiştirilmiştir.

  5. #4
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    920
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Alıntı Dumanyack rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Fikir için sağolun ama alttaki linkte neyin nesi? BU YAZIYI OKUYAN KİM VARSA KESİNLİKLİKLE TIKLAMASIN. Ters ibrazda bulunmak için bizzat bankaya gidip chargeback formu doldurmak ve bankaya mail atmak gerekiyormuş. Bu link chrome a eklenti yapmak istiyor. frmax açıklarsanız sevinirim o linkin içeriğini?

    ayrıca harcama itirazında bulunacağım ancak forumlarda gördüğüm kadarıyla 120 gün süresi varmış. Yine de şansımı deneyeceğim.
    Heyecana gerek yok, sadece url kisaltma kullandim linkin uzun hali su: https://bkm.com.tr/wp-content/upload...4%B1lavuzu.pdf

    yani soyledigime kaynak oalrak ekledim. Tabi aciklasam daha iyi olurmus simdi bakinca biraz garip durmus ozellikle forumun spam saldirisinda oldgunu gorunce.

    A. SÜREÇLERİN YÖNETİMİ
    Harcama İtiraz kuralları dahilinde, ön ödemeli kart, banka kartı ve kredi kartı hamilleri işlem
    itirazlarını kart çıkaran Finansal Kuruluşlara iletmek hakkına sahiptir. Kart sahibi Finansal
    Kuruluş, müşteri itirazını Üye İşyerinin Üye İşyeri anlaşması olan Finansal Kuruluşa iletir. Bu
    iletim Finansal Kuruluşlar arasında sistemsel olarak gerçekleşir ve Chargeback (ters ibraz)
    olarak adlandırılır. İtirazlar Kartlı Sistem Kuruluşları tarafından belirlenmiş kurallar ve süreler
    dahilinde çözümlenmekte olup, finansal etkisi bulunabilmektedir.
    Üye İşyerleri, Finansal Kuruluşlar aracılığı ile kendilerine ulaşan her itirazı incelemek, gerekli
    araştırmayı yapmak ve Finansal Kuruluşlarına süresi içinde bilgi/belge akışını sağlamak ile
    yükümlüdürler.
    Üye İşyerleri, chargeback yolu ile itiraz süreci başlatılmış işlemler için iade süreci başlatmamalı,
    iade talep ediyorlar ise anlaşmalı oldukları Finansal Kuruluşları bilgilendirmelidirler.
    İtiraz süresi nasıl hesaplanır?
    İtiraz süresi, itirazın nedenine göre değişiklik göstermekte olup, hiçbir koşulda işlemin karta
    yansıma tarihinden itibaren 540 günü aşamaz.
    Bu süre içerisinde kalmak koşuluyla kart
    hamillerinin:
    • Ürün/hizmet temini ile ilgili itirazlarda, beklenen teslim tarihinden,
    • İade belgesi söz konusu olduğunda, iade belge tarihinden,
    • Diğer itiraz türlerinde ise işlemin karta yansıma tarihinden


    itibaren en fazla 120 günlük itiraz süreleri vardır.
    Otel işlemlerinde otelden ayrılma (check-out) tarihi, araba kiralama işlemlerinde arabanın iade
    edildiği gün, gemi seyahat işlemlerinde geminin limana döndüğü ve terkedildiği gün işlem
    tarihi olarak kabul edilir.
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  6. #5
    Kayıt Tarihi
    Aug 2024
    Nerede
    MERSİN
    İletiler
    5
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Alıntı frmax rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Heyecana gerek yok, sadece url kisaltma kullandim linkin uzun hali su: https://bkm.com.tr/wp-content/upload...4%B1lavuzu.pdf

    yani soyledigime kaynak oalrak ekledim. Tabi aciklasam daha iyi olurmus simdi bakinca biraz garip durmus ozellikle forumun spam saldirisinda oldgunu gorunce.
    Bilgi için çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi harcama itirazı yaptım. kkartimdan çekilen 6 aydan önce olduğu için internet bankacılı ile yapılamıyormuş direkt FORMU doldurup imzaladım camscanner ile tarayıp, dijital slipimle birlikte gönderdim. Bakalım sonuç ne çıkacak. sikayetvarda akbank ın harcama itirazlarına aylarca cevap vermedikleri yazıyor umarım öyle olmaz.

    Bu arada bugün tüketici hakem heyetine de başvurdum.

  7. #6
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    920
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Alıntı Dumanyack rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    Bilgi için çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi harcama itirazı yaptım. kkartimdan çekilen 6 aydan önce olduğu için internet bankacılı ile yapılamıyormuş direkt FORMU doldurup imzaladım camscanner ile tarayıp, dijital slipimle birlikte gönderdim. Bakalım sonuç ne çıkacak. sikayetvarda akbank ın harcama itirazlarına aylarca cevap vermedikleri yazıyor umarım öyle olmaz.

    Bu arada bugün tüketici hakem heyetine de başvurdum.
    Harcama itirazı tipleri
    Kart hamilinin yapacağı Harcamaitirazı nedenleri 6 temel başlık altında toplanmaktadır:
    I. Belge talepleri
    II. Kart Hamilinin işlemi hatırlamaması
    III. Provizyon hatası itirazları
    IV. Kart hamili onayı dışında gerçekleşen işlemlere itirazlar (Dolandırıcılık İtirazları)
    V. Süreç hatası itirazları
    VI. İptal/İade işlem itirazları
    VII. Ürün/Hizmet temini itirazları
    Sikayetini hangi tip altinda yaptiginiz da onemli. Sizin elinizde iptal ile ilgili bir belge var ise suresi elinizdeki belgeden basliyor. Yada Urun hizmet temini seklinde yaparsaniz rezervasyon tarihinizde basliyor.

    Ama gidip dolandiricilik diye yaparsaniz ve 3d secure ile islem yaptiysaniz itiraziniz reddedilir.
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  8. #7
    Kayıt Tarihi
    Sep 2006
    Nerede
    Turkey.
    İletiler
    375
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    şikayet eden kişi ödemeyi aracı kurum olan t.. ye yapıyor bu firma da jolly turdan alacağını beyan ediyor. parayı alıp sonra jollyden kendisi iptal ederse, aracıya yapılan ödeme 3d de olsa burada yine dolandırıcılık söz konusu olur diye düşünüyorm aracıya yapılan ödemenin 3d olup olmaması durumu değiştirmez. aracıya yapılan ödeme rıza dışında değil. kullanıcı aracı rızam olmadan kartımdan çekti demiyor rızası ile çekiyor ama hizmetin karşılığını alamıyor. benim yorumum bu şekilde.
    firmanın iflas etmiş olması işi zora sokar malesef. bu arada önemli olan aracı kendisi mi iptal etti yoksa iflas ettiği için yaptıkları rezervasyonlar mı iptal oldu? son zamanlarda birçok firma konkordato olayını suistimal ediyor malesef.

  9. #8
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    920
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    IV. Kart hamili onayı dışında gerçekleşen işlemlere itirazlar (Dolandırıcılık İtirazları) 3d secure varsa onay vardir. dediginiz VII. Ürün/Hizmet temini itirazları kategorisine giriyor.
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  10. #9
    Kayıt Tarihi
    Sep 2006
    Nerede
    Turkey.
    İletiler
    375
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    o zaman kendi başımdan geçen olayı anlatayım daha 2 gün önce oldu
    yabancı bir siteden yurtdışı araç kiralamak için kart bilgilerimi girdim 3d secure ile. ödeme tamamlanmadan hata mesajı verdi. işlem başarısız dedi. adamlara yazdım bize gelen para yok işlem olmamış dedi.
    bankamı aradım ödeme gerçekleşmiş. slipde çıkıyor zaten. bu durumda 3d secure var diye dolandırıcılık itirazı yapılamaz mı?

    soruyu soran kişiye dönersek,
    eğer kişi ödemeyi t.. ye yaptı ve bu site parayı alıp kendisi sonradan iptal etti ise, ilk ödeme esnasında t.. sitesi üzerinden ödeme yapılırken 3d olup olmaması durumu değiştirmez diyorum ben.
    3d konusu davalarda genelde şu şekilde gündeme geliyor, kişinin hiç haberi olmadığı bir harcama oluyor diyor ki bu harcamayı ben yapmadım haberim yok. ama o harcamada 3d varsa (bazı tuzaklar ile olabildiği durumlar var) o durumda kişinin itirazı sonuçsuz kalıyor.
    t.. jolly den kendisi mi iptal etti jolly belirli sebeplerden ötürü mü iptal etti burası t.. nin niyetini ortaya çıkarır t.. iptal etti ise direk dolandırıcılığa yönelik diye yorumlanabilir.
    Konu cemalgurler tarafından (02-09-2024 Saat 00:36:18 ) de değiştirilmiştir.

  11. #10
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    920
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Turizm acentesinden peşin aldığımız tatil iptal edildi ve ücret iadesi yapılmadı

    Alıntı cemalgurler rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    o zaman kendi başımdan geçen olayı anlatayım daha 2 gün önce oldu
    yabancı bir siteden yurtdışı araç kiralamak için kart bilgilerimi girdim 3d secure ile. ödeme tamamlanmadan hata mesajı verdi. işlem başarısız dedi. adamlara yazdım bize gelen para yok işlem olmamış dedi.
    bankamı aradım ödeme gerçekleşmiş. slipde çıkıyor zaten. bu durumda 3d secure var diye dolandırıcılık itirazı yapılamaz mı?
    provizyon hatasi (ekran goruntusu var ise) yada surec hatasi.

    Alıntı cemalgurler rumuzlu üyeden alıntı İletiyi Göster
    soruyu soran kişiye dönersek,
    eğer kişi ödemeyi t.. ye yaptı ve bu site parayı alıp kendisi sonradan iptal etti ise, ilk ödeme esnasında t.. sitesi üzerinden ödeme yapılırken 3d olup olmaması durumu değiştirmez diyorum ben.
    3d konusu davalarda genelde şu şekilde gündeme geliyor, kişinin hiç haberi olmadığı bir harcama oluyor diyor ki bu harcamayı ben yapmadım haberim yok. ama o harcamada 3d varsa (bazı tuzaklar ile olabildiği durumlar var) o durumda kişinin itirazı sonuçsuz kalıyor.
    t.. jolly den kendisi mi iptal etti jolly belirli sebeplerden ötürü mü iptal etti burası t.. nin niyetini ortaya çıkarır t.. iptal etti ise direk dolandırıcılığa yönelik diye yorumlanabilir.
    bu da urun hizmet temini yada iptal / iade.

    belgeyi okursaniz orata tum tanimlar var. ozellikle beriltilmis buradaki dolandiricilik tanimi 3. kisinin sizi dolandirmasi durumu, tck da ki dolandiricilik tanimi ile ayni degil.

    IV. Kart hamili onayı dışında gerçekleşen işlemlere itirazlar (Dolandırıcılık
    İtirazları)
    ï‚· Üye İşyeri, kart hamilinin onayı olmaksızın işlem yapmamalı ve işlemin şifre ya da imza
    ile tamamlanmasını sağlamalı ve satış belgelerini okunaklı bir şekilde destekleyici
    dokümanlar ile birlikte saklamalıdır.
    ï‚· Üye İşyeri, kart hamilinin onayı olmaksızın karttan arka arkaya birden fazla çekim
    yapmamalıdır. Bu tarz çekimlerde işlemlerin finansal riski Üye İşyerindedir.
    ï‚· Kart hamilinin onayı olmaksızın tamamlanan yüz yüze olmayan işlemlerin -
    mail/telephone order, internet (3D Secure vb. güvenli yöntemler kullanılan işlemler
    hariç),
    tekrarlanan işlemlerin (devre mülk-sigorta çekimleri, vs.) - finansal sorumluluğu
    Üye İşyerine aittir. Bu tarz işlemlerle ilgili itirazlarda Üye İşyeri, kart hamiline hizmet
    verildiğini gösteren kart hamili imzalı belge, alındı belgesi, mail order formu; kart
    hamilinin elektronik ortamda ürün ve hizmet aldığı durumlarda, kart hamilinin yazılı
    kayıt onayı ve işleme katılımını gösteren her türlü fax, e-mail ve mektup belgelerini
    ibraz etmelidir. Ancak bu belgelerin ibrazı, İşyerinin finansal sorumluluğunu ortadan
    kaldırmaz.
    ï‚· Yurt dışı menşeili ticari kartlar ile yapılan internet işlemlerinde, İşyeri 3D Secure uyumlu
    olsa dahi, işlem şifresiz olarak tamamlanırsa, kart hamili itirazı olması halinde finansal
    sorumluluk Üye İşyerindedir.
    ï‚· Üye İşyeri, yüz yüze gerçekleşen işlemlerde, kartın ön yüzünde kabartmalı olarak basılı
    bulunan kart numarasının ilk 4 hanesi ile kart numarasının altında yazılı olarak bulunan
    4 rakamın aynı olduğunu teyit etmelidir.
    ï‚· Kredi kartı fotokopisi ya da elle yazılmış \ tuşlanmış kart bilgilerini içeren slipler geçerli
    satış belgesi değildir.
    ï‚· İşlemle ilgili olarak, slip haricindeki belgeler üzerindeki imzalar yeterli değildir. Üye
    İşyeri, otel konaklaması veya araç kiralaması sonrasında, ek masraflar için gecikmeli
    olarak karttan ek tahsilat yaptı ise, itiraz söz konusu olduğunda gecikmeli gerçekleşen
    işleme ait olan belgeler ile birlikte, orijinal konaklama ve kiralamaya ait diğer belgeleri
    de ibraz etmelidir. (konu hakkında, Compliance bölümünde “Kart Hamiline Gecikmeli
    Olarak Yansıtılan İşlemler” başlığında detaylı bilgi bulabilirsiniz)
    ï‚· Yüz yüze olmayan havayolu işlemleri ile ilgili olarak kart hamillerinin işlemlerin kendileri
    tarafından yapılmadığı gerekçesi ile gelen itirazlarında, Üye İşyeri itiraza ait uçak bileti,
    uçuş kartı, uçuş manifestosu, fazla bagaj belgesi vs. gibi işlemin kart hamiline ait
    olduğunu gösteren ek belgeleri Finansal Kuruluşlarına ibraz etmelidir.
    ï‚· İşbu dokümanın “Müşteri İtirazlarını Kontrol Altında Tutmak” bölümünde de bilgi
    verildiği şekilde Dolandırıcılık Bildirimi ve\veya chargeback sayısı, tutarı ve\veya
    15
    bunların İşyerinde gerçekleşmiş toplam işlemlere oranının Kartlı Sistem Kuruluşları veya
    Ödeme Sistemi İşleticileri tarafından belirlenen eşiklerin üstünde olması durumunda,
    İşyeri belge/doküman temin edebilse bile, İşyeri Finansal Kuruluşunun belgeleri kart
    hamili Finansal Kuruluşuna gönderme hakkı kalmayacak ve bu işlemlerin finansal
    sorumluluğu İşyerine ait olacaktır
    Konu frmax tarafından (02-09-2024 Saat 18:05:30 ) de değiştirilmiştir.
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

+ Konuyu Yanıtla
1 / 2 Sayfa 12 SonSon

Bu sayfada bulunan kavramlar:

Benzer Konular :

  1. Disiplin Cezası nedeniyle 2013te yurt dışı görevim İptal edildi, 2023'te ceza iptal edildi. Tekrar görevlendirilebilir miyim?
    Merhabalar; 2013 yılında büyükelçilik okulunda Sınıf Öğretmeni olarak görev yapmaktayken okuttuğum sınıf olmasına rağmen diğer devrede...
    Yazan: tepekoy Forum: İdare Hukuku
    Yanıt: 0
    Son İleti: 01-02-2023, 12:25:09
  2. [Para iadesi] İade edilen ürünün ücret iadesi yapılmadı.
    Selamın aleyküm.İyi forumlar.Ben internet üzerinden bir saat almıştım.Alırken renk seçeneği yoktu resimde siyahdı.Siparişi verdikten sonra...
    Yazan: GurkanA Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 2
    Son İleti: 21-07-2020, 21:18:42
  3. [Para iadesi] Cep Telefonu Para iadesi Yapılmadı
    Merhaba Ocak 2017 de almış olduğum Lenovo P2 telefon alındığı günden beri hoparlöründe müzik dinlerken cızırtı problemi vardı, yazılımsal...
    Yazan: Yaşar ÖLMEZ Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 08-08-2017, 20:10:02
  4. Vergi iadesi ödemesi yapılmadı
    merhabalar. 2007 ağustos ayında işimi bırakıp başka bir kuruma gçtim. ancak 2006 yılına ait vergi iadesi alacağım eski işyerim tarafından da hala...
    Yazan: nesibegnl Forum: Vergi Hukuku
    Yanıt: 2
    Son İleti: 11-02-2008, 12:47:49
  5. Sigortam yapılmadı hem de 2 aydır ücret verilmiyor
    subatta özel bi hastane ile 2ay deneme süreli 1yıllık bi sözleşme yaptık.calışma izinlerini aldıkları tarihten itibaren gecerli olacaktı.1martta...
    Yazan: diyetisyen Forum: Sosyal Güvenlik Hukuku
    Yanıt: 3
    Son İleti: 26-04-2007, 12:57:23

İlgili Hukuk terimleri

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.