kubilay09 rumuzlu üyeden alıntı
X banka olan gecikmiş kredi kartı borcundan dolayı kartım kullanıma kapatıldı. Aradan geçen 3-4 ay sonra müşteri hizmetlerinden telefonla arandım ve istersem sözleşme yapıp taksitler halinde borcumu ödeyebileceğimi bildirdiler. Bankanın şubesine giderek bir sözleşme imzaladım. Bir miktar peşin ödedim ve kalan borcumu 6 ay taksit yaptım. Taksitlerimi her ay düzenli öderken bir kez daha telefon geldi ve 25 YTL olan kart aidatımı süresinde ödemediğim için sözleşmenin iptal olacağını ve icraya verileceğimi, ancak o gün saat 16.00 ya kadar yatırmam halinde sözleşmemin geçerli olacağını bildirdiler. Kartım aylardır kapalı olmasına rağmen yinede 25 YTL ücreti o gün saat 15.00 de ödedim. Yine her ayın 15 inde kalan taksitlerimi ödemeye devam ettim. Bir gün tebligat geldi ve 100 YTL borcum kalmasına rağmen 285 YTL olarak icraya verileceğim bildirildi. Şimdi ben imzaladığım sözleşme gereği taksitlerimi süresinde öderken sözleşme harici gelen 25 YTL yi son ödeme tarihinde ödemediğim için SÖZLEŞMEMİ İPTAL ETMEYE hakları varmı diye soruyorum. Yardım için şimdiden teşekkür ederim.