Bu konuda bir avukattan yardım almalısınız.
Printable View
Bu konuda bir avukattan yardım almalısınız.
avukattan yardım alamıyoruz arkadasım para istiyorlar avukat tutsak neredeyse 500 ytl zaten dava 500 ytl lik dava ayrıca o kadar parayı nerden bulucaz dişimizden tırnagımızdan arttırdık bi telefon aldık o da klonlu cıktı şansa bak :( :( :(
Dilekçe yazımı konusunda buradan da bir yardım almanız mümkün değildir.
Sayın Kraldj
Sizin zaten avukat yardımına ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum.
Çünkü kendi yazdıklarınıza göre zaten temyiz hakkınız yok.
Hakim ile görüştüm var dedi diyorsunuz. Kusura bakmayın bir Tüketici Mahkemesi Hakimi TSHH kararına yapılan itiraz sonrası verdiği kararın temyiz edilebileceğini size söylemez. Hadi işin Tüketici Mahkemesi bölümünü geçelim Yasal olarak temyiz edebilmeniz için kesin parasal sınırlar vardır. Bu nedenle bile temyiz edemezsiniz. 2008 yılı itibarı ile 1250 YTL nin altındaki tutarları yine temyiz edemezsiniz. Bu tutarlar kesindir. Bir Hukuk sitesine yazıyor soruyorsunuz bari google a "Temyiz parasal sınırları" yazarak, bir basit arama yapın gerçeği kendi gözünüz ile görün.
Ben yasanın ilgili hükümleri ile size yazdım sizi bu yazdıklarım bağlamadı.
Kusura bakmayın gönül sizin duymak istediklerinizi yazmayı istiyor ama iş hukuk ise gerçek bu. Lütfen bir zahmet ilgili mahkemeye gidip ve yüz yüze gerçekten kalem deki memur ile yada yada kalem müdürü ile görüşün gerçekleri kendiniz duyun.
Son bir not daha; Foruma yazdığınız tarih 23.10. 2008 Bu kesin karar için Bir temyiz hakkınız olduğu var sayılsa dahi yasal Temyiz süresi dahi geçmiş durumda.
İstinaf yoluna başvurulabilen kararlar
HUMK Madde 426/A – (Ek: 26/9/2004 – 5236/15 md.)
İlk derece mahkemelerinden verilen nihaî kararlara karşı istinaf yoluna başvurulabilir.
Miktar veya değeri birmilyar lirayı geçmeyen malvarlığı davalarına ilişkin kararlar kesindir.
Alacağın bir kısmının dava edilmiş olması durumunda birmilyar liralık kesinlik sınırı alacağın tamamına göre belirlenir.
Alacağın tamamının dava edilmiş olması durumunda, kararda asıl isteminin kabul edilmeyen bölümü birmilyar lirayı geçmeyen taraf, istinaf yoluna başvuramaz.
İlk derece mahkemelerinin diğer kanunlarda temyiz edilebileceği veya haklarında Yargıtaya başvurulabileceği belirtilmiş olup da bölge adliye mahkemelerinin görev alanına giren dava ve işlere ilişkin nihaî kararlarına karşı bölge adliye mahkemelerine başvurulabilir.
Yukarıda kaltı çizilen 1 milyar liralık sınır 2008 yılı için 1250 YTL dr.
benim mahkeme karar kağıdımda itiraza kapalıdır yazıyor yani temyize gidilmez.nokia itiraz edemez.siz de sizin aleyhinize sonuçlandığından siz de itiraz edemzsiniz zaten karar kağıdını alıp okuduysanız ordada yazar.kapalı diyorsa kapalıdır.temyiz yolu kapalıdır diye biliyorum ben de.
Bu konuda benim de canım sıkkın, daha önce konu ile ilgili açmış olduğum başlıkları okursanız göreceksiniz. Adaletin böyle tecelli etmesi bu bakımdan çok ilginç, ne yazıkki canı yanmayan anlamıyor durumu, ben konu ile ilgili tartışma açalı neredeyse bir hafta olacak bir allahın kulu bile cevap vermedi. Bu konuda tüketici mahkemesi Vatikandaki Papanın Tenasül Organı vazifesi görüyor anlayacağınız !!!