Belediyenin Açtığı İhaleye Vekalet ile girmek
Belediyenin açtığı ihalede ihale şartnamesindeki şartlardan biri Kuruma borçu olmamak. Eşim adına vaklet ile ihaleye girdim, ancak benim Kuruma borcum var, Vekilin şartname şartlarına uygun olmaması diğer katılımcının itirazı üzerine problem olur mu ?
İyi Çalışmalar
Cevap: Belediyenin Açtığı İhaleye Vekalet ile girmek.
Eşiniz Şirketin ortağı mı ,eşinizin adına olan şirketle hukuki ve fiili bağınız nedir.Siz de şirketin ortağı mısınız.Kurumla kastınız nedir.
Cevap: Belediyenin Açtığı İhaleye Vekalet ile girmek.
Şirket değil, şahıs işletmesi, eşim şahıs işletmesi olarak vergiye kayıtlı, Kurum ile belediye demek istedim.
Cevap: Belediyenin Açtığı İhaleye Vekalet ile girmek.
Sırf ihaleye girebilmek için ,borç engelini aşmak için eşinize ayrı bir şirket kurup onun üzerinden fiili olarak işlem yapmak amacı varsa , buna hukukta hukuku dolanma denir.Bu ortaya çıkarsa sorun çıkabilecektir.
Cevap: Belediyenin Açtığı İhaleye Vekalet ile girmek.
öyle bir durum yok. Eşim emlak bürosu olarak vergiye kayıtlı, Belediyenin açtığı ihale çay bahçesi işletmesi, şartnamede vergiye kayıtlı ise borcu yoktur yazısı, vergiye kayıtlı değil ise kayıtlı olmadığına dair yazı istiyor. Eşim vergiye kayıtlı ve borçu yoktur yazısı aldı, işi olduğu için bana vekalet verdi ben girdim ihaleye, şartnamede belediyeye borçu olan giremez diyor, vekilin borçu varsa giremez gibi bir madde yoktu.