Re: Bağ-Kur Öğrenci Durumu
Alıntı:
memo85 rumuzlu üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar. Benim sorum şu, ünivcersitede öğrenci olanlar anne veya babası üzerinde sigortalı olabilmekteler, öğrencilikleri bitine kadar. Bu durumun bir yaş sınırlaması var mı? Yüksek lisans ve doktora yapanlar da enstitülere bağlı öğrenci oldukları için bu haktan faydalanabilirler mi? İlginize teşekkürler.
Yüksek öğrenime devam ederken, erkek çocuk 25 yaşına kadar bu haktan faydalanabilir.
Re: Bağ-Kur Öğrenci Durumu
Çok teşekkür ederim arkadaşım. Sağolasın.
Re: Bağ-Kur Öğrenci Durumu
Arkadaşlar Erdoğan Beyin dediğine göre bugün Bağ-Kura gittim ve babam üzerinde sağlık güvencesinden faydalanmak istedim, yüksek lisans öğrencisiyim ve öğrenci belgemi görünce yüksek lisans öğrencisi isen bu haktan faydalanamazsın dediler. Gerçekten doğru mu? Yasa 25 yaşına kadar lisans eğitimi alanlar için geçerli imiş, fakat bitirmemiş lisansa devam ediyor olmak gerekiyormuş. Teşekkür ederim.