Merhaba iyi günler,
Kisa mesafede calisan (mesela 5 km`ye kadar) Walkie-Talkie ismiyle taninan telsiz cihazlarinin kullanimi icin herhangi bir kayit olma yada ücret ödeme gibi bir zorunluluk var midir? Tesekkur ederim, iyi günler.
Printable View
Merhaba iyi günler,
Kisa mesafede calisan (mesela 5 km`ye kadar) Walkie-Talkie ismiyle taninan telsiz cihazlarinin kullanimi icin herhangi bir kayit olma yada ücret ödeme gibi bir zorunluluk var midir? Tesekkur ederim, iyi günler.
PMR telsizlerde izne gerek yoktur. Kısa dalga ve standart frekans telsizler için amatör telsiz ehliyeti alman gerekir.
Telsiz Yönetmeliği veya kanununa bakın:)