Esrar bulundurmaktan 6 ay ceza aldım ve ertelendı,bu sene kpss ye gırıp devlet memuru olma gıbı bır nıyetım var,bu ceza atanmamda engel teşkil edermi.
tesekkuler
Printable View
Esrar bulundurmaktan 6 ay ceza aldım ve ertelendı,bu sene kpss ye gırıp devlet memuru olma gıbı bır nıyetım var,bu ceza atanmamda engel teşkil edermi.
tesekkuler
Acaba erteleme derken tecili mi yoksa hükmün açıklanmasının geri bırakılmasını mı kastediyorsunuz?
Tecil ise teorik olarak etkilemez ama pratikte aksi uygulamalar oluyor maalesef
Hükmün açıklanmasının geri bırakılması ise A grubu kadrolarda ve polislik vb.. mesleklerde sıkıntı yaratma ihtimali olur.
sanırım tecili
Engel olmaz rahat ol. Şubat ayında Devlet Memurları Kanunu değişti. Bir seneden az hapis cezası almak memuriyete engel değildir. Eskiden bu süre 6 aydı. Saygılarımla.
tesekkur ederim.