Re: Bakaya suçu - askerlik
2006 ağustos'unda lisans programindan mezun oldum. sonra yüksek lisans başvurusu yapmak için askerlik durum belgesi aldim. 2007 kasım'ına kadar askerlikle bir ilişiğimin olmadığı kağıdı ile yüksek lisansa kayıt yaptırdım. askerlik tecilimin yapılması için öğrenci işlerine dilekçe yazdım ama sanırım bir karışıklık olmuş ve kağıt gönderilmemiş. 2007 aralık ayindan itibaren bakaya gözüküyorum. 2008 ağustosunda okulla ilişiğim kesildi. 2008 ağustos dönemine kadar olan bölümden öğrenci olduğumu ispatladım yalnız aralık dönemi için bir mazeretim yoktu. şuan da hakkımda dava açıldı. dava sebebi olarak bakaya kalıp 7 gün içinde kendi gelenler yazıyor. sizce ne sonuç çıkar?