Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunurken....
Forumu taradım ama ilgili herhangi bir yardımcı konuya rastlamadım.
Varsa bile affola.. :)
Şimdi savcılığa şikayette bulunacam(tehtit, hakaret, küfür, telefonla taciz) ama bunun için baya bir para vermen lazım falan dediler. :S
Savcılığa suç duyurusunda bulunurken böyle bir durum var mı.. ?
Ki böyle bir durum varsa ne kadar mevla gerekir.
Re: Savcılığa Suç Duyurusunda Bulunurken....
Duyduklarınız tamamen gerçek dışı. Yapacağınız şikayet başvurusu herhangi bir harca tabi değildir, sizden masraf talep edilmez.