Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Ben 24 Yaşında Bir Bayanım Henüz 1 Haftalık Evliyim Daha Doğrusu Nikahlıyım. Düğün Nisanda Olacak. Nikahlanma Nedenim Umutlarımı Öldürmek. Artık Başım Bağlı Sevdiğim İnsana Gidemem Düşüncesiyle Nikahladılar. Nikahlandığım Kişiyle Karı Koca İlişkisi Yaşamıyoruz. Benim Hikayem Biraz Karışık. Ben Başka Birisini Seviyorum ve Onsuz Bir Hayat Düşünemem. Neden Evlendin Diceksiniz ? Ailemin Baskısı Yüzünden. Evlendiğim Çocuk ve Aileside Başka Birini Sevdiğimi ve Bu İşi İstemediğimi Biliyordu. Ama Mecburen Evet Demek Zorunda Kaldım. Ama Onlar Beni Kabul Etmeseydin Sorun Yoktu. Ama Bile Bile Kabul Ettiler. Şimdi Ben Ne Yapacağım. Yapacağım Şey Şu Evi Terk Edeceğim. Şimdi Soracağım Sorular Başlıyor. Ben Evi Terk Edip Sevdiğim İnsana Gittiğimde Nikahlı Olduğum Ailenin Zati Onları İstemediğimi Bildiklerinden Pek Bir Mücadele Edeceğini Sanmıyorum. Ben Evi Terk Ettiğimde Bana Hukuken Beni Geri Alabilme Durumları Olabilirmi ? Yada Kaçacağım İnsana Hukuken Bir Dava Açılabilirmi ? Sonuçta Zorlan Kaçırılma Durumu Yok Ben Kendi İstedğim Doğrultusunda Ona Gidiyorum. Ben Şuan Ordudayım. Ama Kaçacağım Yer Bursa. Ben Bursadan Boşanma Davası Açtığımda Orduya Onlarda İşi Zorlaştırmadan Boşanma Davasını Onaylıcaklardır. Karşılıklı Bir Boşanma İsteği Olduğunda Neler Yapmalıyım ? Neler Yapılabilir ? Ben Orduya Gitmek İstemiyorum. Boşanma İşini Bursadan Yapmak İstiyorum ? İllaki Bir Araya Gelmek Zorundamıyım ? Hakim'in Bu Durum Karşısında Boşanmamızı Onaylıyacağını Düşünebilirmiyiz ? Fazla Uzatmadan.. Kısacası Böyle Bir Durum Karşısında Ne Yapmam Gerekir Bana Bilgi Verirseniz Sevinirim. Karşı Tarafdan Maddi Anlamda Bir İsteğim Yok. Tek İsteğim Boşanmak. Tek Kağıt Üzerinde Nikahlıyız. Karı Koca Bir İlişkimiz Yok Olmucakta. Şimdiden Teşekkürler.
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Tek bir yanıt EVET demeyin... Ne yapacaksanız önce yapın madem erişkinsiniz... Hayatınıza kabus çöktüreceğinize tedbiri önceden alın...
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Bazı Şeyler Göründüğü Gibi Değildir. Evet Haklısın EVET Dememem Gerekirdi. Ama Benim O Psikolojimi ve Yaşadıklarımı Bilemezsiniz. Her İnsan Bişiler Bilebilir Ve Bildiği Bişi Görüncede Böyle Böyle Yap Diyebilir. Ama Böyle Böyle Yap Dediği Kişi Öyle Yapabilecek Durumda mı Acep ? Bunu Bilemez. Sadece O Bildiği Şeyi Söyler. Beni Bu Duruma Sokan ve Böyle Bir Rezilliğe İtenler Sağolsun. Ben Sadece Ne Yapabilirim ? Ne Gibi Hukuki İşlemler Olabilir Diye Soru Yönelttim Sorumun Cevabını Alabilirsem Teşekkürler.. Alamazsamda Sağlık Olsun..
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
bu arada şunuda sormak istiyorum.. Avukat tutacaksam bu avukat ordudan mı olmak zorunda ? yane ben bursaya geldiğimde bi daha orduya dönüp orda işlemler yapabilecek pozisyonunda olamıcağım.. uzaktan bu işlemler yapılabilirmi ? bu konu hakkındada bilgi verebilirseniz memnun kalacağım.. teşekkürler..
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Eşiniz zina veya evi terk nedeni ile size boşanma davası açabilir. Siz evliliğin yürümemesine neden olan şahıs olarak dava açarsanız ve eşiniz boşanmayı kabul etmez ise Mahkeme boşanma talebinizi reddedebilir. Boşanma davası ikametgah mahkemenizde açılmak zorunda, yani Ordu'da.
Forumlarımızda arama yaparak boşanma hakkındaki detayları öğrenebilirsiniz.
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Sizin maddi anlamda bir beklentiniz olmayabilir. Ancak eğer yukarıda belirtilen nedenlerle (terk -zina) boşanma davası açılırsa ve kusurlu bulunursanız eşiniz sizden tazminat talep edebilir. Yapacağınız en hatalı hareket boşanmadan erkek arkadaşınızın yanına gitmek olur.
Bence bir avukata başvurmanız yararınıza olacaktır. Nikah için ailenizin size baskı yapmış olmasını gerekçe göstererek başka bir yol gösterebilir belki. Hukukçu olmadığım için yanlış bir şey söylemek istemiyorum.
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
eşim olarak hiç bir zaman olarak görmediğim o kişinin eli elime bile değmemiştir. bu iğrenç olaya sürükleyen beni herkez bu olayın farkında ? ben kaçtığımda kimse ağzını açıp bişi diyemez. herşey ortadaydı nikah yapılırken. nerde görülmüş ? ben istemediğimi belirtip. ama ailemin zoruyla evet demek zorunda kalıyorum. onlarda böyle birini kabul ediyorlar ? benim gibi birini kabul ederken bazı şeylere o zaman katlanacaklar.. buna kumar oynamak denir. kız belki bize alışır diye beklemek. peki alışmadım ne olacak ? hem benim hemde çocuğun hayatı kararacak ? belki zorlan birliktelik kurmaya çalışacak benle.. sonra istemediğim bir çocuğum olacak ? ve onunda hayatı kararacak ? hakim bey bunları göremezmi bilemezmi ? burada ben mi suçlu ? daha kendi özür irademle hayatımı kurmama izin vermiyorlar. mal gibi beni başkasına veriyorlar ? nerde benim haklarım. nerde benim özgürlüğüm ? İllaki canıma mı kıymam gerekiyor ? yada birinimi öldürmem gerekiyor ? istemiyorum diye. yane cidden haklılarmış demekki bana hemen nikah kıydırdılarki istediklerini yapabilsinler. demek nikahlı olununca onların malı oluyormuışum. kaçamam gidemem bırakamam.
Avukata Vekalet veremem mi ? ben orduda nasıl dava açacağım ? taa bursadan kalkıp gitcem dava açmaya orduya ? ben orda nerde kalacam ne yapacam ? sizce beni orda rahat bırakırlarmı ? bana tazminat açar diyorsunuz ? ben açamam mı onlara ? zorlan evlendirilmekten ? psikolojimi bozmaktan ? benim zor durumumdan yararlanarak nikah kıymaktan ? ben kaçıyorum ama zina etmeye değil ? nere kaçacağım başka ? başka gidecek yerim mi var ? Koskoca Sülalede Bi sahip çıkan yok. kimin kapısına gidipte ben burada biraz kalam boşanma davası açayım sonra sevdiğime gideyim dicem ? hiç bişi anlamıyorum yeminle. artık çok sıkıldım ne yapcağımı şaşırdım. intihar edenleri şimdi daha iyi anlıyorum. insan çaresiz kalınca gerçekten herşey yapabiliyormuş..
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
bu yukardaki sorular bana mı geldi bilmiyorum şu bölüm doğru erkek ile bayan arasında çok fark vardır ? bir bayan baskı kurulduığunda başkaldıramaz. psikolojik olarak çabuk etkilenir ? şu var ben evlendim ama evlendiğim kişiyle daha el ele bile tutuşmadık ? aynı yatakta değil ayrı yataklarda yatıyoruz ? Evlendiğim kişiye ben başkasına aitim onu seviyorum ve senle asla ama asla birlikte olmayacağım dediğimde. zamanla unutursun diye cevap verdi. Bir Erkek Böyle Birşeyi Kabullenebiliyorsa Yazık Ne Diyeyim. Hem Başımdan Geçen Bu Olayları Hakime Anlattığımda Beni Sizce Suçlu Görebilecek Kadar Bencil Olabilir mi? Bunu Hakaret Olarak Algılamayın. Hakim Mutlu Bir Yuva Kurulduığunda Ufak Sorunlar Varsa Ve Boşanılmak İsteniliyorsa. Ne Yapar ? Uyarır genelde O yuvanın bozulmamasını ister. Ama Benim Olayımda ? Bir Yuva Yok. Sadece Evlenilmek İçin Evlendirildim. Ben Koşa Zıplaya Kimseye Gitmedim ? Kendi istedğimle Kabul Etmedim ? Ortada Bir Yuva Yok. Hiç Birşey Yok. Altı Üstü Kağıtta Sadece Bir İmza Var ? Bu İmza Bu KAdar Önemlimi ? Ortada Yuva Yok. Bir İmza Var Diye Ömür Boyu Böyle Kalmak Zorundamıyım ? Psikolojik Olarak Çökeltildim Dediğimde herkez Başka Şeyler Diyor. gene Aynı şeyler kabul etmeseydin neden ettin ? Psikolojiye İnanmıyorsanız ? BU Psikolojiyi Okuyanlar Daha Ne Diyor Okuyor ? Psikoloji Yoksa Daha Ne Diye İnsanlar İntihar Ediyor ? Bişileri Sırf Söylemek İçin Söylemeyin.. İnsanların yerine Kendinizi Koyarak Söyleyin. Herşey Bu KAdar Basitse Bu İmza Bu KAdar Önemliyse ? herkez Zorlan birbirine Nikah kıydırtır.. Sonra Hayvan Gibi Kullanır.. Boşanma Olayına Gelince Ben Boşanmak istemiyorum Diyip.. gene Hayvan gibi kullanır.. ne basit herşey..
Re: Yeni Evliyim Boşanmak İstiyorum Ama ?
Sayın X
Hukukçu olmadığımı birkez daha hatırlatarak size hukuki yardım almanızı öneriyorum tekrar. Avukat tutacak paranız yoksada hukuki yardıma ücretsiz sahip olabilirsiniz. Burada kimse sizi yargılamıyor. Kanunlar hoşunuza gitsede gitmesede böyle. Diyelimki aynı şey sizin başınıza geldi. Yani nikahlı eşiniz başkasıyla gitti. Aynı haklar sizin olacaktı. İmza attığınız o defter pekçok sorumluluk getiriyor. Siz sevdiğinize gittiniz ve eşiniz (yasal olarak nikahlı olduğunuz kişi) boşanmayı kabul etmedi diyelim. Üç yıl ne yapacaksınız?