Re: kayıp ssk kaydı lütfen yardım
Sayın sedu01,
Öncelikle başlığınızdaki lütfen yardım ibaresini siliniz. Zira bu ibareyi kullanmayanlara da cevap veriliyor. Sitenin kurallarını da lütfen okuyunuz.
"Türkçe imla kurallarına özen gösteriniz - Cümlelerinize büyük harf ile başlayınız - İletilerinizi doğru Kategoriye eklemeye özen gösteriniz. - Acil Yardım imdat gibi kelimeler kullanmayınız - Kurallara aykırı davranan üyeler ve forumları kilitlenecektir"
Esenlikler,
Re: kayıp ssk kaydı lütfen yardım
İşverenin, 1968 yılına ait hizmetle ilgili olarak 2007 yılında, size veya SSK'ya vereceği belge, babanızın sigortalılık süresinden sayılması için yeterli olmaz. 1968 yılındaki çalışmaya ait bordroların verildiğine dair bir belge ise, o belgeye göre araştırma yapılır ve eğer belgelerin zamanında verildiği SSK kayıtlarından doğrulanırsa, hizmet geçerli olur. Aksi halde, SSK tarafından sözkonusu hizmet kabul edilmeyecektir. Bu durumda, hak düşürücü süre geçmemiş ise dava açabilirsiniz.
Cevap: Re: kayıp ssk kaydı lütfen yardım
Kayıp ssk no
1977 yılında topkapı cevizlibağ fırat oto servisinde oto boyacı olarak çalıştım.
O zamana ait ssk kartımı kaybettim. Daha sonra unkapanı sgk kurumunda da numaramı bulamadım.
1990 yılında parsan da çalıştım fakat yeni ssk numarası ( 20122137 ) verdiler verdiler.
Eski ssk kayıtımı bulabilirmiyiz? 4.6.1990
ikamet ettiğim pendik kaynarca ssk müdürlüğünde aynı isimde 2 kişi çıktı fakat şahsıma ait bilgiler çıkmadı, unkapanı müdürlüğüne yönlendirdiler. Unkapanında daha önceden bir kaç kere denememe rağmen netice alamamıştım. Bu durumda hangi yollara başvurabiliriz?
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.