+ Konuyu Yanıtla
1 den 10´e kadar toplam 10 ileti bulundu.
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    Aug 2006
    Nerede
    İstanbul, Turkey.
    İletiler
    12
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Exclamation Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Değerli platform üyeleri,

    11.09.2008 tarihinde Bimeks Mağazası’ndan 856,10TL’ye (%18 KDV dahil) Medion marka dizüstü bilgisayar satın aldım. Notebooku satın alırken 1 yıllık Teknokask da yaptırdım (Teknokask hakkında detaylı bilgi için www.teknokask.com.tr). Teknokask kullanıcı hatalarını ve garanti kapsamı dışında kalan arızaları sigorta altına alıyor (sözleşmesi ektedir). Bir arkadaşım notebook şarj olurken şarj kablosuna takıldı ve bilgisayarın güç yuvası zarar gördü. Notebooktaki şarj yuvası yamulduğu için şarj cihazının ucu yuvaya girmiyordu. Bu sorun kullanıcı hatası ve garanti kapsamı dışında kalıyor. Sigortamız olduğu için notebooku Cepkask’a (Teknokask) götürdük (servis raporu ektedir). 26.01.2009 tarihli servis raporunda power kart ve blok kartın değiştirildiği yazıyor. –Teknokask cihazlara herhangi bir müdahale yapmadığını ve cihazları yetkili servise gönderdiklerini söylüyorlar. Kendi söylemleri aynen şöyledir: ‘Teknokask cihazları yetkili servislere göndermekle yükümlüdür.’ Biz notebookun yetkili servise gönderildiğini sanıyorduk. Oysa Teknokask cihazı Exper’in yetkili servise göndermiş. Bunu daha sonradan anlıyoruz. –

    Mart 2009’da notebook arızalandığı için ikinci kez Cepkask’a (Teknokask) götürüldü (servis raporu ektedir). İkinci servis raporunda ‘BGA değişimi yapılmıştır’ deniliyor. İkinci sorunumuz birinci sorundan tamamen bağımsız, notebookun anakartı ile ilgili bir sorundu. Yani garanti kapsamında olan bir sorundu. Biz sigortamız ile notebookun yetkili servisi sorunları kendi arasında çözüyor sanıyorduk.

    Sözleşmede yazılı ‘İşbu sigorta poliçesi tam zayi harici kısmı onarım gerektiren hasarları iki defaya mahsus teminat altına alır’ maddeden dolayı poliçemiz iptal edildi. Eylül 2009’da notebook ikinci kez görülen arızayı tekrarladı. Sigortamız olmasa bile garantimiz var deyip notebooku yetkili servise götürdüm. Yetkili servisin cevabı ‘cihazınıza yetkisiz müdahale olduğu için garanti kapsamı dışıdır’. Yetkili servise Cepkask’ı anlattım. Notebookun size daha önce iki kez gelmiş olması gerektiği söyledim. Ama notebook onlara daha önce hiç gitmemişti.

    Cepkask’ı aynı gün içerisinde (16.09.2009) ziyaret ettim. Notebookuma yetkisiz müdahale olduğu için garantimi kaybettiğimi söyledim. Yetkili servisin verdiği raporu ve durumu anlatan bir dilekçe ile yetkili kişiye teslim ettim (16.09.2009). Yetkili kişi konunun araştırılıp bana bilgi verileceğini söyledi. Notebook Exper’e incelemeye gönderildi. Yaklaşık 3 hafta Exper’de kaldı ve bir sonuç çıkmadı. Cepkask yetkilisinin cevabı ‘Medion çalıştığımız bir marka değil –Çalışmadığınız bir markaya neden sigorta yapıyorsunuz peki? – ama ben sorunu çözmek adına Medion’un yetkili servisi ile görüşeceğim’ dedi. 2 hafta sonra nihayet görüşebildiler. 26.10.2009 tarihinde Cepkask yetkilis beni arıyarak ‘Fatih Bey, Medion’un yetkili servisi yardımcı olmadı. Bu konuda size yardımcı olmadığım için üzgünüm’ dedi.

    Medion’un yetkili servisi ile ben de görüştüm. Yetkisiz müdahale olduğu için kesinlikle bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ana kartın değişmesi gerekiyor ve fiyatı 500 TL’yi buluyor. Medion’un yetkili servisi haklı. Garanti şartlarına uyulmadığı için cihazın garantisi iptal ediliyor.

    Notebookum Cepkaska ilk gittiği zaman sadece power yuvasında yamukluk vardı. Power kart ne kadar pahalı olabilir ki? 30 TL – 50 TL. Ben bunun yüzünden iki yıllık garantimi kaybettim. Power kartı takmaları için notebookun içini açmak zorundalar. Notebookun içini açan servis Exper’in servisi, yani cihaza müdahaleye yetkisi olmayan servis. Ben bu işlemlerin hepsinin Medion’un yetkili servise yapıldığını zannediyorum. Çünkü Cepkask ‘Biz cihazları yetkili servislere göndermekle yükümlüyüz’ diyor.

    Cepkask (Teknokask) müşteri memnuniyetini hiçe sayan, insanlara sigorta hakkında yeterli açıklamayı yapmayan, kurumsallıktan çok öte bir çalışma zihniyetine sahip bir firma.

    Şimdi ben hakkımı nasıl aramalıyım? Ne yapmalıyım? Cepkask’a başkaları da kanmasın. Tüketici Hakem Heyetine mi yoksa Tüketici Mahkemesi’ne mi başvurmalıyım?

    İlginize şimdiden çok teşekkür ederim.



    Eklenmiş Resim Eklenmiş Resim

  2. #2
    Kayıt Tarihi
    Jan 2010
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Mesajınızın içeriğini okudum... Haklı bir tarafınız olabilir evet, ancak ben de bu konu ile ilgili yaşadığım birşey paylaşmak isterim...Geçen sene ofisimde ve fotoğraf stüdyomda bulunan tüm bilgisayarlarıma teknokask yaptırdım...15 kişilik bir ekiple ve pek çok teknolojik aletle çalışıyoruz. Fotoğraf makinalarını da tenokask güvencesi ile sigorta yaptırdım. İlk yaptırdığımda önyargılıydım, karşılığını alıp alamayacağım kousunda tereddütleri vardı. Ancak sonra kullanıcı hatalarından kaynaklı bir kaç olay yaşadık. Hiç bir problem veya zorluk çıkarmadan hepsi ile ilgilendiler. Hatta beni tekrar arayıp kontrol bile ettiler. Çok ilgili ve insaniyetli davrandılar. Örneğin bir fotoğraf makinamı gereinden fazla serviste tuttukları için telefon açtığımda özür dileyip, kendi hataları olduğunu, telafi etmek istediklerini söylediler. Bu kadar da vurdumduymaz olamazlar. Sonuçta Türkiye' nin bu anlamdaki en büyük şirketi...İnsanlar neden hep bir problem yaşadıklarında forumlara saldırıyor da memnunluklarını belirtmiyorlar diye düşünerek, bu yazıya cevap yazmak istedim..
    Sevgiler...

  3. #3
    Kayıt Tarihi
    Jan 2010
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Teknosa'dan aldığım cep telefonu için Cepkask cep telefonu kaskosu yapılmıştı. Aldıktan 3 ay sonra cep telefonum kırıldı ve kullanılmayacak hale geldi. Bu durumdan sonra ben telefonumu Cepkask A.Ş genel müdürlüğüne gönderdim. 2 hafta sonra yolladığım modelin yenisini bana iade ettiler. Ben bu hizmeti tavsiye ediyorum bir çok olay gelebiliyor insanın başına önlem almak gerekir.

  4. #4
    Kayıt Tarihi
    Aug 2011
    Nerede
    istanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Merhaba,

    Bir hukukçu değilim. Fakat bu konu altına mesaj yazmak için özellikle üye oldum. Sebebine gelince, ben de bir Cepkask mağduruyum. Ve en önemlisi, fozy arkadaşın yazdığı mesaj altına gelen 2 mesaj ilgimi çok çekti. Neden mi?

    Her iki üye de Haziran 2010 tarihinde üye olmuş. Ve yalnızca birer mesajları var. Görünen o ki Cepkask'ın iyi saatte olsunları özellikle bu foruma kaydolup, bu konuya mesaj attılar. Çünkü bu başlık google'da cepkask diye arattırınca kendi sitelerinden hemen sonra yani 3. sırada çıkıyor. Yani pek çok kişinin ziyaret ettiği bir sayfa...

    Anlayacağınız bu adamlar işini gerçekten biliyor...

    Eğer Cepkask mağdurlarından yalnızca bir kısmını görmek istiyorsanız buyrun:

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku.../p/1/g/CepKask
    Konu Anti-Cepkask tarafından (10-08-2011 Saat 15:25:53 ) de değiştirilmiştir.

  5. #5
    Kayıt Tarihi
    Oct 2012
    Nerede
    ankara
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    İstanbul bilişimden aldığım 2500 TL lik TV im sıvı teması nedeniyle bozuldu Teknokaska gönderdik 2 ay teknokaski arayıp durdum beni deli ettiler ukala cevaplar bilgisiz elemanlar papağan gibi ayni şeyi söylemeleri vs vs kısacası intihar etme teknokaska urun gönder o derece velhasıl urunum onarılamaz dediler 3 ay sonra ve para iadesi yapılacak dendi %75 i çok şükür kurtuldum dedim 1 ay boyunca aradım her arayışımda yetkili kişi burada değil ödemeden sorumlu bayanın taziyesi var vs vs oyaladılar koskoca şirketi sanki tek kişi yönetiyor taziyesi olan (Allah rahmet eylesin) bayan orda olmadığından ne bilgi veriyorlar nede kimseye bağlıyorlar ve telefonda çildirdim taki bugüne, bugünde Cennet adında bir hanımefendiyle görüştüm oda bu ayin 5 inde size ödeme yapacağız dedi ben hiç mi hiç inanmıyorum... yaklaşık 1500 dk. kontörüm gitti

    Benim ne yapmam gerekiyor simdi kime başvurmalıyım nereye şikâyet edebilirim maddi manevi.
    asamalar ne bilgisi olan varsa Allah rızası için söylesin.

  6. #6
    Kayıt Tarihi
    Nov 2012
    Nerede
    Ankara
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Cepkask, sikayetvar.com sitesinde 100′e yakın belki biraz daha fazla şikayete bir tane cevap yazma gereği duymayan bir firma.Müşterilerine ne derece saygı duyduğunu, ve tüketici sorunlarını çözüme kavuşturduğunu az çok anlayabiliriz. Bu şikayetlerden yola çıkarak tüketicinin dikkat etmesi gereken bir kaç durumdan bahsedeceğim.

    Telefon ya da bilgisayar satın aldığınızda satıcı kişiler aldığınız ürünün yanında Kırılma, Sıvı teması, Hırsızlık, Gasp, Yüksek voltaj, Doğal afet, Kapkaç gibi riskler için sigorta hizmet paketi de satmaya çalışıyor. Bu teminatları duyduğunuzda bu teklif size çok cazip gelebilir. Ama işin aslı düşünüldüğü gibi değil. Kırılma, Hırsızlık gibi genel bir ifadeyle verilen bu teminatlar sanıldığı gibi bütün kırılma ya da hırsızlık olaylarını kapsamıyor.

    Hizmet paketini satın almadan önce sigorta poliçenizi mutlaka okuyun. Kopyasını mutlaka satıcı kişilerden isteyin.

    Poliçede, hırsızlık için teminat verdiğinde kesin bir şekilde ne tür hırsızlık olduğunu belirtir, teminat dışı kalan durumları da ayrıca belirtir. Evden hırsızlık olayları teminat kapsamında iken, park edilmiş araba içerisinde unutulduğu zaman yapılan hırsızlık teminat kapsamında olmayabilir bunlara dikkat etmek gerekir.

    Daha fazla örnek vermek gerekirse farkında olmadığınız kırılma gibi bir hasar olduğunda ”Çarpma ya da düşürme sonucu” oluştu derseniz, sigorta kapsamında iken, “Farkına varmadan, düşme, çarpma olmadan kırıldı, veya bozuldu” derseniz sigorta kapsamı dışına çıkabilir.

    Elinizden düşürüp kırıldığında teminat kapsamında iken, balkondan düşürdüğünüzü beyan ettiğiniz durumda ise teminat kapsamı dışına çıkabilir.

    Poliçede en aşağıdaki gibi teminat kapsamı yazar, hasarın nasıl oluştuğuna dair dilekçe yazarken teminat kapsamı çerçevesinde yazın ve gerçekleşen hasarı bu kapsamda sigorta firmasına bildirin. Yalan beyanda bulunun demiyorum ama aksi halde sorumluluk kabul etmezler. “Üretici firma hatası, Ağır kullanıcı ihmali, vb.” gibi tamamen duygusal nedenlerden üretici firmayı ya da kullanıcıyı sorumlu tutarlar. Bildirim yaparken en ufak noktaya bile dikkat etmek gerekiyor.

    Sigorta firmaları gerçekleşmiş bir riski sigorta poliçesinde yazan teminatların dışına çıkarabilmesiyle ve sigorta kapsamı dışında kalan durumları kabul ettirmesiyle, hasar tutanağı veya dilekçenize bakarak kendi çıkarları doğrultusunda kitabına uydurarak, bahanesini bulup reddettiği müddetçe para kazanıyor...

    Teminat Kapsamı
    Elektronik Cihaz Sigortası Genel ve Özel Şartları uygulanmak koşuluyla; 0-1000 Euro satış bedeli arasındaki
    muhtelif marka ve modeldeki cep telefonları için;
    1.1. Sıvı teması sonucu doğan korozyon hasarları,
    1.2. Çarpma, Düşme sonucu oluşacak kırılmalar,
    1.3. Hırsızlık, Gasp, Kapkaç;
    Hırsızlıktan maksat; Cep telefonunun kapalı bir mahalden kırılma ve zorlanma yolu ile çalınmasıdır.
    Gasp ve Kap-Kaç ise zorlama, tehdit, fiziksel müdahale ve şiddet kullanarak yapılan hırsızlıklardır.
    1.4. Deprem hariç her türlü doğal afet sonucu oluşan hasarlar,
    1.5. Yangın, Yıldırım ve İnfilak sonucu oluşacak hasarlar,
    1.6. Kavrulma, Kararma, Duman ve İs sonucu oluşacak hasarlar,
    1.7. Yüksek voltaj, Kısa devre ve Endüksiyon akımının etkisinden oluşan hasarlar,
    Teminat kapsamına alınmıştır.
    İşbu sigorta poliçesi kısmi onarım gerektiren hasarları 2 (iki) defaya mahsus teminat altına alır.
    Cepkask sadece sıfır ve faturalı Cep Telefonlarına teminat verir.

  7. #7
    Kayıt Tarihi
    Mar 2013
    Nerede
    denizli
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Türkiye ile ilgili hayallerimi haksızlığı haram parayı gelecek hakkında düşündüklerimi değiştiren bir firma.

  8. #8
    Kayıt Tarihi
    Aug 2014
    Nerede
    izmir
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Kesinlikle uzak durulması gereken dolandırıcı bir firmadır.

  9. #9
    Kayıt Tarihi
    Dec 2014
    Nerede
    istanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    CEVABA BAKARMISIN,gülermisin ağlarmısın
    sn;ugur yıldız
    şirketimize 03...numaralı faturanız ile yaptıgınız muracatta,samsung marka g900fq model 3538.....imei numaralı cep telefonunuzun 22.11.2014 tarıhınde meydana gelen hasar ile ilgili olarak düzenlenen 191... numaralı dosya incelenmişti...
    ilgili beyanınızda da anlaşıldıgı gibi hasarın oluşumunda ağır ihmalinizin oldugu kanısına varılmıştır.
    bu sebeple cepkask cep telefonu hizmet paketi sertifikası 2.12.''Ağır ihmal,kasıtlı zarar vermek;elektronik cihazınızın maruz kalabileceği hasar durumlarında musterinin gerekli koruma ve önlemi almadıgı durumlardır.Maddesi gereğince onarım talebinizi üzülerek karılayamıyoruz.
    Konuyu bilginize sunarı
    CEPKASK AŞ..


    ...............................................

    benim beyanım;Motorumla ilerlerken telefonumun cebimden kayıp düşmesi sonucu sürüklendi ve ekran kısmının sağ ust kosesi ve kasanın sağ üst kosesi hasar gördü gereğinin yapılmasını arz ederim...

    .............................................
    yani demem o ki trajikomik bi durumdayım;28.1012014 tarihinde aldığım 2000 tl civarındaki telefonumu 22.11.2014 tarihinde düşürdüm,(kaza yapmamak için yaptığım hareket sonucu düştü)yani telefonum 1 aylık bile değilken onu hangi mantıkla bilerek ve isteyerek yere atayım hasarlı bir telefona sahip olmak isteyeyim ki,şikayetim bu yöndeydi bu kaskoyu yaptırmamdaki amaç ne !hukuki bi sürece girmek istiyorum bu sureçdede telefonumun değişimini talep edeceğim yardımcı olurmusunuz...

  10. #10
    Kayıt Tarihi
    Mar 2015
    Nerede
    Ankara
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Bu nasıl bir sigorta anlayışı

    Eşime Smasung Note 3 aldım. Telefonu AVEA bayinden aldım. Alırken CEPKASK A.Ş. nin ürünü satın aldım. Niyetimiz neyid telefon suya düşer, yere düşer kırılır veya bozulursa garanti kapsamında olmayan husular ile ilgili teminat altında aldırmak idi. O gün geldi telefon yere düştü ve kasası kalem yerinden çatladı. Bizde hemen ürünü aldığımız AVEA (Ankara kentpark TEG iletişime) gittik. Mağzadaki arkadaşlar bir ilgili bir ilgili durumu anlattık kendilerinden bu kasko paketi ve telefonu aldığımızı ilettik. Arkadaşların cevabı çok komik bizi ilgilendirmiyor CepKask ile görüleceksiniz. Ya son kullanıcya sattığın ürün ile ilgili destek vermeyeceksen niye satıyorsun. Neyse hemen ilgili CepKASK firmasını bu konuda ne yapabiliriz diye kendi internet sitelerindeki sayfaya yazı yazdım cevap gelmedi. Sonra kendi sitelerine biraz daha baktıktan sonra hasar kaydı oluşturmam gerektiğini ve başvuru yapabilmek için yok beyan formu, telefonun şifresi, adres formu vb. kargo ile kendilerine göndermemiz gerektiği filan derken ilgili evrakları tanzim et, bu esnada firmaya telefonu gönderiyorum, şifremi veriyorum eee benim bütün özel bilgilerim orada o zaman telefonu yedekle özel program ve verileri temizle derken, 1 aydan kısa bir sürede beyanı yanlış girmeden (ne gerek var aç poliçeyi oku onun dışından bir şey yazma ve ürün ile ilgi hasar kaydını her şeyi hazırladıktan sonra ürünü kargoya vermeden hemen önce ve evrak tarihilerini de kargoya vermeden hemen önceki günün tarihini at yani yalan söyle mağdur olmamak için) telefonu arkadaşlara gönderdim. Ha bu arada giderken ve gelirken kargo ücretini ben ödüyorum. Yuh kardeşim zaten burdan firmanın firma olmadığı belli. Sonra ürün geliyor. Ve ürünü 5 gün içerisinden ulaştırmadığınızdan ve bu çok komik hasarın aşınma, paslanma gibi doğal kullanımından kaynaklardan hasar olduğu için teminat dışıdır şeklinden cevap geliyor. Bu arada bern bu ürünü alırken dışında yüzeysel bir bilgi ve almadan göremediğim poliçede bunlar yazıyor. Yani bana yaptığı poliçeyi parayı almadan göstermiyor. Evet ülkemiz artık en az bir avukat kadar hukuk bilgisi, en az bir doktar kadar sağlık bilgisi olunduğu gerçeği ile yüz yüze olduğumuzu gösteriyor. Şimdi ben mağdurum firma kaliteli firma olsa beni mağdur etmez ona servisle anlaşsa maliyeti en fazla 30 TL ve zaten kaskom bitmek üzere ben derim ki 1 sene daha yaptırayım. Bu arada bu kaskoyu ben 200 TL ye yaptırdım karı 130 TL. Ha şimdi ben telefon almaya devam edeceğim. Ama bir daha ne cepKASK'tan ne de başka bir firmadan telefonumu kaskolattırmama ne gerek var hem zaman kaybı hem de para kaybı her halükarda para vermemek için bir bahane bulacaklar.
    Firma adı önemli. Örnek bundan 1 yıl önce mackbook aldım. ve şarj adaptörü bozuldu. Ve teknik servise götürdüm ankarada bıraktım. Adamlar 5 gün sonra beni aradılar ürününüzü gelip alabilirsiniz. Sordum neyi vardı dediler ki adaptörü bozulmuş yenisini amerikadan istedik. 5 günden mi geldi dedim hayır 2 günden geldi de bize gelmesi Türkiye'de 3 gün sürdü diye. Arkadaş iphonunu düşürdü ve ekranın görüntüsünde bir sorun oldu, o da garantiden halladebilir miyim diye götürdü, dediler ki arkadaşa düşme olmuş ama önemli değil dediler ve ekranının değiştirdiler. Firma var firma var. Sonuç

    Ne olursa olsun cepkask gibi cep telefonu kaskolama firmalarından uzak durun. Gerek yok zaten hasarınızı gidermemek için ellerinden geleni yapacakalar.

Benzer Konular :

  1. Yanıt: 95
    Son İleti: 16-08-2015, 14:06:26
  2. Cepkask Hakem heyeti
    Yazan: hmzmh Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 25-01-2015, 00:51:46
  3. Kaybolan Cepkask Poliçesi
    Yazan: khellem Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 06-05-2014, 15:34:28
  4. Kıbrıs'a dikkat ediniz!
    Yazan: trip Forum: Güncel - Siyaset - Tarih - Tartışma
    Yanıt: 11
    Son İleti: 20-07-2010, 15:45:45
  5. Sigorta Yaptırırken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
    Yazan: Mehtap Deniz Forum: Ticaret Hukuku
    Yanıt: 0
    Son İleti: 24-02-2009, 00:42:19

Bu sayfada bulunan kavramlar:

cepkask şikayet

teknosa kasko

cepkask mağdurlarının sayısı binlerce kişiyi buldu

cepkask hasar takip

telefon kaskosu

teknosa cep kasko

teknosa kasko kapsamı

teknosa telefon kaskosu

teknokask hasar

telefon kaskosu teknosa

cepkask sorgulama

teknokask şikayetteknosa kasko yorumcepkask takiptelefon kaskosu sorgulamacepkask güvenilir micepkask sözleşmesicepkask nereye şikayet edilirtelefona kasko yaptırmakolaya ait imzalı beyan nasıl yazılırcepkask hasar takip sorgulamateknosa teknokaskcep telefonu kaskosu fiyatlarıcep kaskobimeks telefon kaskosu
Forum

İnternet Araçları

İnternet Araçları

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  



Hukuk Blog |  2015 tarihli Yasal Siteler Dizini |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Fiyat1 |  Alman Hukuku |  ISP Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikoloğum |  Taşınmaz ilanları |  Internet Rehberi |  Türkiye Portalı |  Site Ekleme |  Türkçe-İngilizce Sözlük |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Sanal Turk |  Satılık Düşecek Domainler |  Playbarn Levent |  Terapi  |  Kral |  Teknoloji Haberleri  | 
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2015 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
Hukuki.Net sunucusu yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN teknolojisi kullanmaktadır.
Reklam Alanları: Sitenin 2015 yılı reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.