1 den 8´e kadar toplam 8 ileti bulundu.
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    Aug 2006
    Nerede
    İstanbul, Turkey.
    İletiler
    12
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Exclamation Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Değerli platform üyeleri,

    11.09.2008 tarihinde Bimeks Mağazası’ndan 856,10TL’ye (%18 KDV dahil) Medion marka dizüstü bilgisayar satın aldım. Notebooku satın alırken 1 yıllık Teknokask da yaptırdım (Teknokask hakkında detaylı bilgi için www.teknokask.com.tr). Teknokask kullanıcı hatalarını ve garanti kapsamı dışında kalan arızaları sigorta altına alıyor (sözleşmesi ektedir). Bir arkadaşım notebook şarj olurken şarj kablosuna takıldı ve bilgisayarın güç yuvası zarar gördü. Notebooktaki şarj yuvası yamulduğu için şarj cihazının ucu yuvaya girmiyordu. Bu sorun kullanıcı hatası ve garanti kapsamı dışında kalıyor. Sigortamız olduğu için notebooku Cepkask’a (Teknokask) götürdük (servis raporu ektedir). 26.01.2009 tarihli servis raporunda power kart ve blok kartın değiştirildiği yazıyor. –Teknokask cihazlara herhangi bir müdahale yapmadığını ve cihazları yetkili servise gönderdiklerini söylüyorlar. Kendi söylemleri aynen şöyledir: ‘Teknokask cihazları yetkili servislere göndermekle yükümlüdür.’ Biz notebookun yetkili servise gönderildiğini sanıyorduk. Oysa Teknokask cihazı Exper’in yetkili servise göndermiş. Bunu daha sonradan anlıyoruz. –

    Mart 2009’da notebook arızalandığı için ikinci kez Cepkask’a (Teknokask) götürüldü (servis raporu ektedir). İkinci servis raporunda ‘BGA değişimi yapılmıştır’ deniliyor. İkinci sorunumuz birinci sorundan tamamen bağımsız, notebookun anakartı ile ilgili bir sorundu. Yani garanti kapsamında olan bir sorundu. Biz sigortamız ile notebookun yetkili servisi sorunları kendi arasında çözüyor sanıyorduk.

    Sözleşmede yazılı ‘İşbu sigorta poliçesi tam zayi harici kısmı onarım gerektiren hasarları iki defaya mahsus teminat altına alır’ maddeden dolayı poliçemiz iptal edildi. Eylül 2009’da notebook ikinci kez görülen arızayı tekrarladı. Sigortamız olmasa bile garantimiz var deyip notebooku yetkili servise götürdüm. Yetkili servisin cevabı ‘cihazınıza yetkisiz müdahale olduğu için garanti kapsamı dışıdır’. Yetkili servise Cepkask’ı anlattım. Notebookun size daha önce iki kez gelmiş olması gerektiği söyledim. Ama notebook onlara daha önce hiç gitmemişti.

    Cepkask’ı aynı gün içerisinde (16.09.2009) ziyaret ettim. Notebookuma yetkisiz müdahale olduğu için garantimi kaybettiğimi söyledim. Yetkili servisin verdiği raporu ve durumu anlatan bir dilekçe ile yetkili kişiye teslim ettim (16.09.2009). Yetkili kişi konunun araştırılıp bana bilgi verileceğini söyledi. Notebook Exper’e incelemeye gönderildi. Yaklaşık 3 hafta Exper’de kaldı ve bir sonuç çıkmadı. Cepkask yetkilisinin cevabı ‘Medion çalıştığımız bir marka değil –Çalışmadığınız bir markaya neden sigorta yapıyorsunuz peki? – ama ben sorunu çözmek adına Medion’un yetkili servisi ile görüşeceğim’ dedi. 2 hafta sonra nihayet görüşebildiler. 26.10.2009 tarihinde Cepkask yetkilis beni arıyarak ‘Fatih Bey, Medion’un yetkili servisi yardımcı olmadı. Bu konuda size yardımcı olmadığım için üzgünüm’ dedi.

    Medion’un yetkili servisi ile ben de görüştüm. Yetkisiz müdahale olduğu için kesinlikle bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ana kartın değişmesi gerekiyor ve fiyatı 500 TL’yi buluyor. Medion’un yetkili servisi haklı. Garanti şartlarına uyulmadığı için cihazın garantisi iptal ediliyor.

    Notebookum Cepkaska ilk gittiği zaman sadece power yuvasında yamukluk vardı. Power kart ne kadar pahalı olabilir ki? 30 TL – 50 TL. Ben bunun yüzünden iki yıllık garantimi kaybettim. Power kartı takmaları için notebookun içini açmak zorundalar. Notebookun içini açan servis Exper’in servisi, yani cihaza müdahaleye yetkisi olmayan servis. Ben bu işlemlerin hepsinin Medion’un yetkili servise yapıldığını zannediyorum. Çünkü Cepkask ‘Biz cihazları yetkili servislere göndermekle yükümlüyüz’ diyor.

    Cepkask (Teknokask) müşteri memnuniyetini hiçe sayan, insanlara sigorta hakkında yeterli açıklamayı yapmayan, kurumsallıktan çok öte bir çalışma zihniyetine sahip bir firma.

    Şimdi ben hakkımı nasıl aramalıyım? Ne yapmalıyım? Cepkask’a başkaları da kanmasın. Tüketici Hakem Heyetine mi yoksa Tüketici Mahkemesi’ne mi başvurmalıyım?

    İlginize şimdiden çok teşekkür ederim.

    Eklenmiş Resim Eklenmiş Resim

  2. #2
    Kayıt Tarihi
    Jan 2010
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Mesajınızın içeriğini okudum... Haklı bir tarafınız olabilir evet, ancak ben de bu konu ile ilgili yaşadığım birşey paylaşmak isterim...Geçen sene ofisimde ve fotoğraf stüdyomda bulunan tüm bilgisayarlarıma teknokask yaptırdım...15 kişilik bir ekiple ve pek çok teknolojik aletle çalışıyoruz. Fotoğraf makinalarını da tenokask güvencesi ile sigorta yaptırdım. İlk yaptırdığımda önyargılıydım, karşılığını alıp alamayacağım kousunda tereddütleri vardı. Ancak sonra kullanıcı hatalarından kaynaklı bir kaç olay yaşadık. Hiç bir problem veya zorluk çıkarmadan hepsi ile ilgilendiler. Hatta beni tekrar arayıp kontrol bile ettiler. Çok ilgili ve insaniyetli davrandılar. Örneğin bir fotoğraf makinamı gereinden fazla serviste tuttukları için telefon açtığımda özür dileyip, kendi hataları olduğunu, telafi etmek istediklerini söylediler. Bu kadar da vurdumduymaz olamazlar. Sonuçta Türkiye' nin bu anlamdaki en büyük şirketi...İnsanlar neden hep bir problem yaşadıklarında forumlara saldırıyor da memnunluklarını belirtmiyorlar diye düşünerek, bu yazıya cevap yazmak istedim..
    Sevgiler...

  3. #3
    Kayıt Tarihi
    Jan 2010
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Teknosa'dan aldığım cep telefonu için Cepkask cep telefonu kaskosu yapılmıştı. Aldıktan 3 ay sonra cep telefonum kırıldı ve kullanılmayacak hale geldi. Bu durumdan sonra ben telefonumu Cepkask A.Ş genel müdürlüğüne gönderdim. 2 hafta sonra yolladığım modelin yenisini bana iade ettiler. Ben bu hizmeti tavsiye ediyorum bir çok olay gelebiliyor insanın başına önlem almak gerekir.

  4. #4
    Kayıt Tarihi
    Aug 2011
    Nerede
    istanbul
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Merhaba,

    Bir hukukçu değilim. Fakat bu konu altına mesaj yazmak için özellikle üye oldum. Sebebine gelince, ben de bir Cepkask mağduruyum. Ve en önemlisi, fozy arkadaşın yazdığı mesaj altına gelen 2 mesaj ilgimi çok çekti. Neden mi?

    Her iki üye de Haziran 2010 tarihinde üye olmuş. Ve yalnızca birer mesajları var. Görünen o ki Cepkask'ın iyi saatte olsunları özellikle bu foruma kaydolup, bu konuya mesaj attılar. Çünkü bu başlık google'da cepkask diye arattırınca kendi sitelerinden hemen sonra yani 3. sırada çıkıyor. Yani pek çok kişinin ziyaret ettiği bir sayfa...

    Anlayacağınız bu adamlar işini gerçekten biliyor...

    Eğer Cepkask mağdurlarından yalnızca bir kısmını görmek istiyorsanız buyrun:

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku.../p/1/g/CepKask
    Konu Anti-Cepkask tarafından (10-08-2011 Saat 15:25:53 ) de değiştirilmiştir.

  5. #5
    Kayıt Tarihi
    Oct 2012
    Nerede
    ankara
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    İstanbul bilişimden aldığım 2500 TL lik TV im sıvı teması nedeniyle bozuldu Teknokaska gönderdik 2 ay teknokaski arayıp durdum beni deli ettiler ukala cevaplar bilgisiz elemanlar papağan gibi ayni şeyi söylemeleri vs vs kısacası intihar etme teknokaska urun gönder o derece velhasıl urunum onarılamaz dediler 3 ay sonra ve para iadesi yapılacak dendi %75 i çok şükür kurtuldum dedim 1 ay boyunca aradım her arayışımda yetkili kişi burada değil ödemeden sorumlu bayanın taziyesi var vs vs oyaladılar koskoca şirketi sanki tek kişi yönetiyor taziyesi olan (Allah rahmet eylesin) bayan orda olmadığından ne bilgi veriyorlar nede kimseye bağlıyorlar ve telefonda çildirdim taki bugüne, bugünde Cennet adında bir hanımefendiyle görüştüm oda bu ayin 5 inde size ödeme yapacağız dedi ben hiç mi hiç inanmıyorum... yaklaşık 1500 dk. kontörüm gitti

    Benim ne yapmam gerekiyor simdi kime başvurmalıyım nereye şikâyet edebilirim maddi manevi.
    asamalar ne bilgisi olan varsa Allah rızası için söylesin.

  6. #6
    Kayıt Tarihi
    Nov 2012
    Nerede
    Ankara
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Cepkask, sikayetvar.com sitesinde 100′e yakın belki biraz daha fazla şikayete bir tane cevap yazma gereği duymayan bir firma.Müşterilerine ne derece saygı duyduğunu, ve tüketici sorunlarını çözüme kavuşturduğunu az çok anlayabiliriz. Bu şikayetlerden yola çıkarak tüketicinin dikkat etmesi gereken bir kaç durumdan bahsedeceğim.

    Telefon ya da bilgisayar satın aldığınızda satıcı kişiler aldığınız ürünün yanında Kırılma, Sıvı teması, Hırsızlık, Gasp, Yüksek voltaj, Doğal afet, Kapkaç gibi riskler için sigorta hizmet paketi de satmaya çalışıyor. Bu teminatları duyduğunuzda bu teklif size çok cazip gelebilir. Ama işin aslı düşünüldüğü gibi değil. Kırılma, Hırsızlık gibi genel bir ifadeyle verilen bu teminatlar sanıldığı gibi bütün kırılma ya da hırsızlık olaylarını kapsamıyor.

    Hizmet paketini satın almadan önce sigorta poliçenizi mutlaka okuyun. Kopyasını mutlaka satıcı kişilerden isteyin.

    Poliçede, hırsızlık için teminat verdiğinde kesin bir şekilde ne tür hırsızlık olduğunu belirtir, teminat dışı kalan durumları da ayrıca belirtir. Evden hırsızlık olayları teminat kapsamında iken, park edilmiş araba içerisinde unutulduğu zaman yapılan hırsızlık teminat kapsamında olmayabilir bunlara dikkat etmek gerekir.

    Daha fazla örnek vermek gerekirse farkında olmadığınız kırılma gibi bir hasar olduğunda ”Çarpma ya da düşürme sonucu” oluştu derseniz, sigorta kapsamında iken, “Farkına varmadan, düşme, çarpma olmadan kırıldı, veya bozuldu” derseniz sigorta kapsamı dışına çıkabilir.

    Elinizden düşürüp kırıldığında teminat kapsamında iken, balkondan düşürdüğünüzü beyan ettiğiniz durumda ise teminat kapsamı dışına çıkabilir.

    Poliçede en aşağıdaki gibi teminat kapsamı yazar, hasarın nasıl oluştuğuna dair dilekçe yazarken teminat kapsamı çerçevesinde yazın ve gerçekleşen hasarı bu kapsamda sigorta firmasına bildirin. Yalan beyanda bulunun demiyorum ama aksi halde sorumluluk kabul etmezler. “Üretici firma hatası, Ağır kullanıcı ihmali, vb.” gibi tamamen duygusal nedenlerden üretici firmayı ya da kullanıcıyı sorumlu tutarlar. Bildirim yaparken en ufak noktaya bile dikkat etmek gerekiyor.

    Sigorta firmaları gerçekleşmiş bir riski sigorta poliçesinde yazan teminatların dışına çıkarabilmesiyle ve sigorta kapsamı dışında kalan durumları kabul ettirmesiyle, hasar tutanağı veya dilekçenize bakarak kendi çıkarları doğrultusunda kitabına uydurarak, bahanesini bulup reddettiği müddetçe para kazanıyor...

    Teminat Kapsamı
    Elektronik Cihaz Sigortası Genel ve Özel Şartları uygulanmak koşuluyla; 0-1000 Euro satış bedeli arasındaki
    muhtelif marka ve modeldeki cep telefonları için;
    1.1. Sıvı teması sonucu doğan korozyon hasarları,
    1.2. Çarpma, Düşme sonucu oluşacak kırılmalar,
    1.3. Hırsızlık, Gasp, Kapkaç;
    Hırsızlıktan maksat; Cep telefonunun kapalı bir mahalden kırılma ve zorlanma yolu ile çalınmasıdır.
    Gasp ve Kap-Kaç ise zorlama, tehdit, fiziksel müdahale ve şiddet kullanarak yapılan hırsızlıklardır.
    1.4. Deprem hariç her türlü doğal afet sonucu oluşan hasarlar,
    1.5. Yangın, Yıldırım ve İnfilak sonucu oluşacak hasarlar,
    1.6. Kavrulma, Kararma, Duman ve İs sonucu oluşacak hasarlar,
    1.7. Yüksek voltaj, Kısa devre ve Endüksiyon akımının etkisinden oluşan hasarlar,
    Teminat kapsamına alınmıştır.
    İşbu sigorta poliçesi kısmi onarım gerektiren hasarları 2 (iki) defaya mahsus teminat altına alır.
    Cepkask sadece sıfır ve faturalı Cep Telefonlarına teminat verir.

  7. #7
    Kayıt Tarihi
    Mar 2013
    Nerede
    denizli
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Türkiye ile ilgili hayallerimi haksızlığı haram parayı gelecek hakkında düşündüklerimi değiştiren bir firma.

  8. #8
    Kayıt Tarihi
    Aug 2014
    Nerede
    izmir
    İletiler
    1
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Cepkask (teknokask) yaptırırken dikkat ediniz!

    Kesinlikle uzak durulması gereken dolandırıcı bir firmadır.

Benzer Konular :

  1. Kaybolan Cepkask Poliçesi
    Yazan: khellem Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 06-05-2014, 15:34:28
  2. Yanıt: 93
    Son İleti: 16-01-2014, 09:24:57
  3. CepKask'a dava açmak istiyorum.
    Yazan: UfukT Forum: Diğer Hukuki Sorular
    Yanıt: 1
    Son İleti: 20-03-2013, 23:19:02
  4. Kıbrıs'a dikkat ediniz!
    Yazan: trip Forum: Güncel - Siyaset - Tarih - Tartışma
    Yanıt: 11
    Son İleti: 20-07-2010, 15:45:45
  5. Sigorta Yaptırırken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
    Yazan: Mehtap Deniz Forum: Ticaret Hukuku
    Yanıt: 0
    Son İleti: 24-02-2009, 00:42:19

Bu sayfada bulunan kavramlar:

teknosa kasko kapsamı

cepkask mağdurlarının sayısı binlerce kişiyi buldu

cepkask arıza halinde yapilmasi gereken

teknosa kasko

cepkask şikayet

cepkask hasar takip

teknosa kasko sorgulama

cepkask online hasar takibi

teknokask kırılan notebook un yenisini vermedi

cep telefonları için cep kask hangi duşmelerde hasarı kabul ediyor

teknosa ozel sigorta

cepkask sözleşmesi

cepkask nereye şikayet edilir

teknosa cep kasko

cepkaskhasar

kaskolu telefon degistirmek

cepkask dilekçesi

cep kask yalani

cepkask sözleşme

teknokask sivi temasi

cepkask mahkeme

telefon kaskosu yalani

kirilan telefon kaskoda nasil yapilir

cepkask nasil kullanilie

teknosa cepkask ekran catlama

Forum

İnternet Araçları

İnternet Araçları

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  



Hukuk Blog |  2014 tarihli Yasal Siteler Dizini |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Fiyat1 |  Alman Hukuku |  ISP Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikoloğum |  Taşınmaz ilanları |  Internet Rehberi |  Türkiye Portalı |  Site Ekleme |  Türkçe-İngilizce Sözlük |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Sanal Turk |  Satılık Düşecek Domainler |  Playbarn Levent |  Kral | 
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2011-2014 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
Hukuki.Net sunucusu yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN teknolojisi kullanmaktadır.
Reklam Alanları: Sitenin 2011-2014 yılı reklam pazarlaması MEDYACİN İletişim Reklam Pazarlama Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından yapılmakta olup, reklam talepleri için Medyacin Ltd. Şti. ile iletişim kurmanız rica olunur.