Merhaba sevgili forumdaşlar, Yaklaşık 6 ay öncesinde telefonumu istanbuldaki bir servise vermem sonucunda, bana 700 liralık bir ekran değişimi ücreti çıkardılar. Alanım olduğu için ve bunun cihazın kendi sorunu olduğunu bildiğimden dolayı bunun arkasından gittim. Tüketici hakem heyeti bildirmem sonucunda 4 gün önce bilirkişi incelemesiyle birlikte talebimin kabulune karar verilmiş. Şimdi benim sorum şu, ben bu talebi yaparken kabul edileceğinden pek umutlu olmayaraktan sadece ücretsiz onarım talebinde bulunmuştum. Bunu sıfır cihaz değişimine çevirmemin bir yolu var mıdır? 700 lira uyuşmazlık ücretiyle birlikte servisin hemen hemen telefonun tüm parçalarını değiştirmesi gerekiyor. (Ekran, Batarya, Şarj-Kulaklık soketleri, Şarj cihazı ve kulaklık, anten.) Yani halihazırda olan masraflar zaten telefonun ederinden fazla. Bunun bir yolu var mıdır? Teşekkürler.