+ Konuyu Yanıtla
1 den 4´e kadar toplam 4 ileti bulundu.

Konu: Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum

Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum Hızlandırılmış Mobil Sayfa Sürümü (AMP)
  1. #1
    Kayıt Tarihi
    Jul 2014
    Nerede
    Ankara
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum

    Herkese merhaba,

    2013 nisanda Vodafone Cepa AVM mağazasından kredi kartı ile bir tablet aldım, yani herhangi bir hatta taahhütte bulunmadan. Kısa bir sure sonra arızalandı ve ben Panora AVM Vodafone şubesine verdim. garanti azami tamir süresi geçince ben de şubeye gittim bir kaç defa ama cihazımdan ses seda yoktu. hiç ses çıkmayınca garanti sorumlusu firmaya(teleservice) bedel iadesi istediğime dair bir mail attım. ordan da bir ses seda çıkmayınca elimdeki belgelerle tüketici hakem heyetine başvurdum. ama halen oradanda bir sonuç çıkmış değil. sonucu beklerkende şikayetimi şikayetvar.com sitesinde yazdım ve tabletimin olduğu şubeden arandım gelin alın gibi bir şey söylendi, özürdilendi, unutulmuş denildi, numaranız yok denildi, başka Numara vermişsiniz denildi. halbuki doğru değil, elimde servis kağıdı var, bir kopyası da onlarda, hem sürekli kullandığım telefon numaram orda yazıyor, hem de terslim ettiğim tarih olan 13.08.2014 yazıyor. aynı zamanda Vodafone merkezden birileri tarafından da konu takip ediliyo belli ki bir mail geldi, gelen mail ve gerçekte olan tarihleri aşağıda sıralı olarak belirteyim;

    Gerçekte olan
    13.08.2013 : Benim vodafone'a cihazımı verdiğim tarih
    25.07.2014 : Hala vodafone'dan cihazımı almış değilim, şubede bekliyor.

    Vodafone'dan bana gelen mailed(bilgileri teleservice'den almış)
    27.09.2014 : cihazın servise teslim tarihi
    24.10.2014 : cihazın müşeriye teslim tarihi


    aradan neredeyse 1 sene geçicek, tüketici hakem heyetinden bir sonuç çıkmadı, ve Vodafone aslı olmayan, belgeyle kolayca doğrusunu ispatlayabileceğim tarihler belirten bir mail atıyor.

    ben bu süreçte ne yapmalıyım? 7-8 aydır tüketici hakem heyetinden sonuç çıkmadı, Vodafone kendini haklı çıkartacak şekilde tarihler veriyor, tabletin bulunduğu şubeye gittiğimde ise müdürleri tatilde oluyor(ne kadar doğru ise).



    Hukuki NET Güncel Haber

    Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum konulu yargıtay kararı ara
    Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum konulu hukuk haber

  2. # Nedir?
    Tavsiye Soru Cevap
    Kayıt Tarihi
    Bugün
    Nerede
    Avukat Dünyası
    İletiler
    Ne kadar?
     
  3. #2
    Kayıt Tarihi
    Jun 2008
    Nerede
    İstanbul
    İletiler
    871
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum

    Tüketici hakem heyetinden nasıl sonuç çıkmadı? Ne deniyor tüketici hakem heyetinden tarafınıza 6 aydır neden toplanmamışlar?
    Hukukçu değilim, tüm yazdıklarım kendi yorumlarımdır.

    “The future is unknowable but the past should give us hope.” –Winston Churchill

  4. #3
    Kayıt Tarihi
    Jul 2014
    Nerede
    Ankara
    İletiler
    2
    Dilekçeler Sözleşmeler
    0
    Dosya Yükleme
    0

    Tanımlı Cevap: Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum

    çankaya kaymakamlığına vermiştim dilekçemi. biraz kalabalık olduğunu da belirtmişlerdi. ama ben de bu kadar geç olacağını tahmin etmiyorum. sonuç çıkması belki biraz daha zaman alıyordur diye bekliyorum.

  5. #4
    asipahioglu Misafir

    Tanımlı Cevap: Vodafone cihazı ücret iadesi alamıyorum

    Değerli arkadaşım,


    4077 kanunun hükümlerini uygulamak için Tüketici İlçe Hakem Heyetleri, Tüketici İl Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri mevcuttur. Ortalama olarak 3 ay içerisinde sizin şikayetinizi konu almaları gerekiyor. Eğer Tüketiciye verdiğiniz evrağın teslim alındığına dair bir evrak mevcut ise, o evrak ile şikayetinizin sonucuna ulaşmadığından ötürü suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Lakin ben bu şekilde bir sonucu izlemenizi istemem. Çünkü siz bir tüketicisiniz ve Tüketici Hakem Heyetleri sizin şikayetinizle muhakkak ilgilenmiştir.

    Lakin, sizin iletişim bilgilerinden tüketici sürekli aranmaz. Bu sebeple bağlı olduğunuz muhtarlığa gitmenizi önerebilirim. Size tebliğ etmiş olabilirler. Şikayetiniz sonrasında Hakem Heyetine keşke ne zaman toplanacakları hakkında bilgi isteseydiniz. Kararları çünkü Hakem Heyeti panolarına da asıyorlar. Yahut şikayetiniz hakkında bilgi dahi isteyebilirsiniz. Gene önerim Tüketici Hakem Heyetlerinde bir çok hukukçu mevcut. Sizin onlara tüketici problemleriyle gitmeniz demek, sizi yanıtsız bırakmayacakları anlamını taşıyor olacaktır. Tekrar Hakem Heyetini ziyaret etmenizi önerebilirim.

    _____

    ...... Tüketici Hakem Heyeti 'ne


    ..........Tarihi itibarıyla ....... firması hakkında ...... şikayetimi iletmiştim. Lehime yahut aleyhime vermiş olduğunuz kararın bir nüshasını tarafıma vermenizi talep eder,

    Bilginizi rica ederim.


    Tüketici isim ve soyisim
    __________


    Tüketici Hakem Heyetine yukarıdaki yazıyı bir dilekçe halinde hazırlayıp da vermenizde faydanız olabilir. Böylelikle verilen bir karar var ise, o kararı da almış olabilirsiniz.

+ Konuyu Yanıtla

Bu sayfada bulunan kavramlar:

vodafone cihaz iade

vodafone cihaz iade iade

vodafone cihaz iadesi

vodafone cihaz iade kosullari

http:www.hukuki.netshowthread.php114330-Vodafone-cihazi-ucret-iadesi-alamiyorum

vodafone telefon iade

Forum

Benzer Konular :

  1. [Tüketici mahkemeleri] Ayipli mal ücret iadesi
    Oncelikle herkese merhabalar 2018 in ocak ayinda internet uzerinden gittigidiyor uzerinden bir mağazadan samsung s8 plus cep telefonu aldim 3 ay...
    Yazan: kimyager42 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 1
    Son İleti: 16-11-2018, 19:17:34
  2. [Para iadesi] ücret iadesi
    26/01/2016 da aldığım Sony Xperia Z5 Premium cihazımı 5 defa aynı sıkıntılar üzerine servise verdim ve son üç gidişinde ürün onarılmadan bana teslim...
    Yazan: aliecemis Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 16-03-2017, 09:55:27
  3. [Para iadesi] para iadesi sürecini beklerken cihazı kullanma
    Merhabalar, Paralel ithalat olarak satın aldığım akıllı telefonumu 8 ay sonra bootloop(açılmama) sorunu ile servise gönderdim. 20 iş günü içinde...
    Yazan: ngrkem Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 5
    Son İleti: 07-08-2016, 15:05:17
  4. Hepsiburada Para iadesi alamıyorum
    Bluetooth kulaklığımı beğenerek ve hepsiburadayı hoş ve güzel buldugum icin güvenerek aldım. Ürün hızlı kargo olmasına rağmen geç geldi(neyse). ...
    Yazan: ccash53 Forum: Tüketici Hakları
    Yanıt: 0
    Son İleti: 17-11-2009, 16:59:28
  5. Özel okul ücret iadesi cevabı alamıyorum !!!!
    Aşağıda birkaç başlık önce ilettiğim soruma cevap alamıyorum. Yardımcı olursanız memnun olurum. saygılar. Z.İ
    Yazan: zain126 Forum: Diğer Hukuki Sorular
    Yanıt: 0
    Son İleti: 02-03-2007, 09:49:51

İlgili Hukuk terimleri

Yetkileriniz

  • Yeni konu açma yetkiniz yok
  • Konuya cevap verme yetkiniz yok
  • Dosya ekleme yetkisi yok
  • İleti düzenleme yetkisi yok
  •  


2022 tarihli Hukuk Blog |  Arabulucu |  Hukuk Kitapları |  Alman Hukuku |  Özel Güvenlik AŞ. |  İş İlanları |  Ankahukuk |  Psikolog |  Site Ekleme |  Sihirli Kadın |  Sağlık |  Satılık Düşecek Domainler |  Bayefendi |  Afternic Alanadı satış (Domain alımı) | 

™ Marka tescili, Patent ve Fikri mülkiyet hakları nasıl korunuyor?
Hukuki.Net’in Telif Hakları ve 2014-2022 yılları arası Marka Tescil Koruması Levent Patent tarafından sağlanmaktadır.
♾️ Makine donanım yapı ve yazılım özellikleri nedir?
Hukuki.Net olarak dedicated hosting serveri bilfiil yoğun trafiği yönetebilen CubeCDN, vmware esx server, hyperv, virtual server (sanal sunucu), Sql express ve cloud hosting teknolojisi kullanmaktadır. Web yazılımı yönünden ise content management (içerik yönetimi) büyük kısmı itibari ile vb olup, wordress ve benzeri çeşitli kodlarla oluşturulan bölümleri de vardır.
Hangi Diller kullanılıyor?
Anadil: 🇹🇷 Türkçe. 🌐 Yabancı dil tercüme: Masaüstü sürümünde geçerli olmak üzere; İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Hintçe, Rusça ve Arapça. (Bu yabancı dil çeviri seçenekleri ileride artırılacak olup, bazı internet çeviri yazılımları ile otomatik olarak temin edilmektedir.
Sitenin Webmaster, Hostmaster, Güvenlik Uzmanı, PHP devoloper ve SEO uzmanı kimdir?
👨‍💻 Feyz Pazarbaşı & Istemihan Mehmet Pazarbasi[İstanbul] vd.
® Reklam Alanları ve reklam kodu yerleşimi nasıl yapılıyor?
Yayınlanan lansman ve reklamlar genel olarak Google Adsense gibi internet reklamcılığı konusunda en iyi, en güvenilir kaynaklar ve ajanslar tarafından otomatik olarak (Re'sen) yerleştirilmektedir. Bunların kaynağı Türkiye, Amerika, Ingiltere, Almanya ve çeşitli Avrupa Birliği kökenli kaynak kod ürünleridir. Bunlar içerik olarak günlük döviz ve borsa, forex para kazanma, exim kredileri, internet bankacılığı, banka ve kredi kartı tanıtımları gibi yatırım araçları ve internetten para kazanma teknikleri, hazır ofis kiralama, Sigorta, yabancı dil okulları gibi eğitim tanıtımları, satılık veya kiralık taşınmaz eşyalar ve araç kiralama, ikinci el taşınır mallar, ücretli veya ücretsiz eleman ilanları ile ilgili bilimum bedelli veya bedava reklamlar, rejim, diyet ve özel sağlık sigortası gibi insan sağlığı, tatil ve otel reklamları gibi öğeler içerebilir. Reklam yayıncıları: ads.txt dosyası.
‼️ İtirazi kayıt (çekince) hususları nelerdir?
Bahse konu reklamlar üzerinde hiçbir kontrolümüz bulunmamaktadır. Bu sebep ile özellikle avukat reklamları gibi Avukatlık kanunu vs. mesleki mevzuat tarafından kısıtlanmış, belirli kurallara tabi tutulmuş veya yasaklanmış tanıtımlardan yasal olarak sorumlu değiliz.
📧 İletişim ve reklam başvuru sayfası nerede, muhatap kimdir?
☏ Sitenin 2022 yılı yatırım danışmanı ile irtibat ve reklam pazarlaması için iletişim kurmanız rica olunur.
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.