PDA

Tam Sürüm Bilgisini Göster : Reşit olmayanla ilişkiye girmek



mustafa46
03-04-2009, 04:54:07
Merhaba ben 21 yaşındayım internetten bir kızla tanıştım ve bana yaşını 17 ama 18ine girceğini fakat ufak gösterdiğini söyledi kızla aramızda sevgili olarak bir şeyler başladı sonra benle ilişkiye girmek istediğini söyledi bende kabul ettim ilişkiye girdikten sonra aklıma kimliğine bakmak geldi çünkü küçük gösteriyordu ve kimliğine baktığımda 1995 dogumlu olduğunu gördüm psikolojim bozuldu ve kızın herhangi bir hukuki hakka sahip olup olmadığını merak ediyorum yani şikayet ederse kendimi nasıl ispatlayabilirim yada onun söylediği yalandan ötürü ben suçlumuyum...

Oğuzhan Dayar
03-04-2009, 12:47:56
Evet suçlusunuz. Suçunuz da "reşit olmayanla cinsel ilişki" değil, "çocukla cinsel ilişki".

ÇOCUKLARIN CİNSEL İSTİSMARI

Madde 103 - (1) Çocuğu cinsel yönden istismar eden kişi, üç yıldan sekiz yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Cinsel istismar deyiminden;

a) Onbeş yaşını tamamlamamış veya tamamlamış olmakla birlikte fiilin hukukî anlam ve sonuçlarını algılama yeteneği gelişmemiş olan çocuklara karşı gerçekleştirilen her türlü cinsel davranış,

b) Diğer çocuklara karşı sadece cebir, tehdit, hile veya iradeyi etkileyen başka bir nedene dayalı olarak gerçekleştirilen cinsel davranışlar, anlaşılır.

(2) Cinsel istismarın vücuda organ veya sair bir cisim sokulması suretiyle gerçekleştirilmesi durumunda, sekiz yıldan onbeş yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.
(3) (Değişik fıkra: 29/06/2005-5377 S.K./12.mad) Cinsel istismarın üstsoy, ikinci veya üçüncü derecede kan hısmı, üvey baba, evlat edinen, vasi, eğitici, öğretici, bakıcı, sağlık hizmeti veren veya koruma ve gözetim yükümlülüğü bulunan diğer kişiler tarafından ya da hizmet ilişkisinin sağladığı nüfuz kötüye kullanılmak suretiyle veya birden fazla kişi tarafından birlikte gerçekleştirilmesi hâlinde, yukarıdaki fıkralara göre verilecek ceza yarı oranında artırılır.

(4) Cinsel istismarın, birinci fıkranın (a) bendindeki çocuklara karşı cebir veya tehdit kullanmak suretiyle gerçekleştirilmesi hâlinde, yukarıdaki fıkralara göre verilecek ceza yarı oranında artırılır.

(5) Cinsel istismar için başvurulan cebir ve şiddetin kasten yaralama suçunun ağır neticelerine neden olması hâlinde, ayrıca kasten yaralama suçuna ilişkin hükümler uygulanır.

(6) Suçun sonucunda mağdurun beden veya ruh sağlığının bozulması hâlinde, onbeş yıldan az olmamak üzere hapis cezasına hükmolunur.

(7) Suçun mağdurun bitkisel hayata girmesine veya ölümüne neden olması durumunda, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına hükmolunur.
Suçunuzun kanunda öngörülen cezası 8-15 yıl arası hapis cezasıdır. Suç şikayete bağlı bir suç değildir. Onun yalanından dolayı evet siz suçlusunuz. Kendinizi ispatlayamazsınız. Şahsi görüşüme göre hapis cezası ile cezalandırılırsınız. Hakkınızda soruşturmanın başlaması için gereken tek şey bir ihbar. Onu da benim yapasım var ya, neyse...

hasansevin
03-04-2009, 14:35:00
İhbar sonucunda savcılıkça ifadeniz alındıktan sonra çıkacağınız sorgu mahkemesinde tutuklu yargılanmanıza karar verilmesi de büyük olasılık...
Keşke bunu burada paylaşmasaydınız...

mustafa46
04-04-2009, 00:32:04
Evet suçlusunuz. Suçunuz da "reşit olmayanla cinsel ilişki" değil, "çocukla cinsel ilişki".

Suçunuzun kanunda öngörülen cezası 8-15 yıl arası hapis cezasıdır. Suç şikayete bağlı bir suç değildir. Onun yalanından dolayı evet siz suçlusunuz. Kendinizi ispatlayamazsınız. Şahsi görüşüme göre hapis cezası ile cezalandırılırsınız. Hakkınızda soruşturmanın başlaması için gereken tek şey bir ihbar. Onu da benim yapasım var ya, neyse...

Yani kasten yapacak kadar düşmedim kendi bana söylemedi ben onun kimliğine baktım ve gördüm zaten o günden beri dışarıya zor çıkıyorum ayrıca kızın açıklamasıda benle evlenmek istiyormuş o yüzden bu yola başvurmuş ailesinden sürekli baskı görüyormuş yoksa ben gerçekten yapmam bırakın yapmayı o yaştaki biriyle aklımın ucundan bile geçmez ve gerçekten kasten yapsam bunu araştırmam herşeyimi değiştiririm uğraşmam bunlarla fakat yalan söyledi bana

litigation
04-04-2009, 00:41:04
Ne kadar süren bir arkadaşlık ki sizinle evlenmek istediğini söyleyebiliyor? Ayrıca ilişkiye girdiğinizde kız olup olmaması da önemli. Ancak siz de tipinin ufak tefek olduğundan şüphelendiğiniz için kimliğine baktığınızı kabul ediyorsunuz. Bunu cinsel münasebetten önce yapmanız da mümkündü. Kız yaşından büyük gösterseydi bir nebze kandırılmaktan veya yanılmaktan bahsedebilirdiniz, ancak tam tersi ufak tefek diyorsunuz.

mustafa46
04-04-2009, 00:50:44
Ne kadar süren bir arkadaşlık ki sizinle evlenmek istediğini söyleyebiliyor? Ayrıca ilişkiye girdiğinizde kız olup olmaması da önemli. Ancak siz de tipinin ufak tefek olduğundan şüphelendiğiniz için kimliğine baktığınızı kabul ediyorsunuz. Bunu cinsel münasebetten önce yapmanız da mümkündü. Kız yaşından büyük gösterseydi bir nebze kandırılmaktan veya yanılmaktan bahsedebilirdiniz, ancak tam tersi ufak tefek diyorsunuz.

kız değildi zaten. Affınıza sığınarak söylüyorum çıplak görmeden süphelenmedim ki. Kimliğine bakmak aklıma o anda gelmedi. Oturup düşününce geldi. Ama iş işten geçmişti çoktan.

litigation
04-04-2009, 00:56:35
Bakın hepimiz insanız ve hata insanlar içindir. Bu vesileyle sizi bu forumda kınayanlar dahi olabilir buna da anlayışla bakmalısınız. Ancak hatalı olduğunuzu siz de kabul ediyorsunuz. Çünkü Türk Ceza Kanununa göre çocuk niteliğinde biriyle cinsel ilişkiye girmek suç. Ve farkında mısınız? 18 yaş nerede 14 yaş nerede... Malesef ağır derecede kusurlu ve hatalısınız. Dilerim bu sizin için hukuki problem olmaz.

detay002
09-04-2009, 23:47:02
sn.mustafa46;
konuyu okudum, senin bu durumda hapis cezası alman bence %99 gibi.. güzel kardeşim aynı sorunu bende yaşadım ama davamdan beraat ettim şükür.. sana tavsiyemdir, bırak 15-16-17 yaşında olmasını, 19 yaşından gün almayan birine yaklaşma bile.. ben şu an 21 yaşındayım, 16 yaşında biriyle ilişkiye bile girmediğim halde,sırf annesi bizi gördü diye olur olmadık saçma sapan bi karakol İFADESİYLE 1 sene uğraştım..benden şikayetçi olduktan sonra başka haltlar karıştırıp, evden kaçtığında, sırf ben kaçırmış olabilirim diye 2 günde içerde tuttular ama kismeye derdimi anlatamadım..canımsın,cicimsin,seviyorum,ölüyorum, evlenmek istiyorum diyen kız arkadaşım, beni 24 saatte aile baskısıyla ve ifadesiyle unutuverdi.. Şikayet ederse yanarsın.. bu kadar açık ve net..!benim çok masum bi fikrim war..evlilik yaşı 14'e indirilipte üzmez amcalara kız vereceklerine; 14-18 yaş arası kızlara, hırslarını ve arzurlarını pasifize edecek elektronik bir çip taksınlar, sende bende rahat rahat dolaşalım.. kimseler laf etmesin bu tavsiyeme :) yaşadık gördük

2010 asker****

Adanaman
11-05-2009, 15:27:47
konuyu okudum, senin bu durumda hapis cezası alman bence %99 gibi.. güzel kardeşim aynı sorunu bende yaşadım ama davamdan beraat ettim şükür.. sana tavsiyemdir, bırak 15-16-17 yaşında olmasını, 19 yaşından gün almayan birine yaklaşma bile.. ben şu an 21 yaşındayım, 16 yaşında biriyle ilişkiye bile girmediğim halde,sırf annesi bizi gördü diye olur olmadık saçma sapan bi karakol İFADESİYLE 1 sene uğraştım..benden şikayetçi olduktan sonra başka haltlar karıştırıp, evden kaçtığında, sırf ben kaçırmış olabilirim diye 2 günde içerde tuttular ama kismeye derdimi anlatamadım..canımsın,cicimsin,seviyorum,ölüyorum, evlenmek istiyorum diyen kız arkadaşım, beni 24 saatte aile baskısıyla ve ifadesiyle unutuverdi.. Şikayet ederse yanarsın.. bu kadar açık ve net..!benim çok masum bi fikrim war..evlilik yaşı 14'e indirilipte üzmez amcalara kız vereceklerine; 14-18 yaş arası kızlara, hırslarını ve arzurlarını pasifize edecek elektronik bir çip taksınlar, sende bende rahat rahat dolaşalım.. kimseler laf etmesin bu tavsiyeme :) yaşadık gördük

detay002 kardeşim benim ağzına yüreğine sağlık.Sonuna öyle güzel birşey yazmışsınki hem güldüm hem hoşuma gitti.kardeşim bende aynı dertten muzdarip oldum yine sen kurtulmuşsun.Benimki biraz daha değişik.yani diyeceğim hırsızın hiçmi kabahati yok be kardeşim.O chip meselesini bende onaylıyorum.kimse başına gelmezse anlayamaz olayı.Kıza 17 yaşında diyorlar bakıyorsun yolda yolakta 30 luktan daha gönüllü duruyor.Buna bie çözüm bulunmazsa zaten ilerde Türkiyenin yarısının sicili bozuk olacak.Nasrettin hocanın söylediği gibi Hırsızada yüklenin kardeşim biraz.Detay kardeşim tekrardan ellerine sağlık ellerin dert görmesin.

detay002
11-05-2009, 23:53:16
sende sağolasın adanaman :) uamrım davan olumlu sonuçlanır..duamdasınız

detay002
12-05-2009, 00:01:13
sn mustafa46; zamanında yaptığım araştırmalarda bi yazı okumuştum. ""Kasıtlı suçun unsurunda yanılmada irade ile gerçek arasındaki fark iki şekilde ortaya çıkmaktadır ; İrade ile gerçek arasında hiçbir ayrılık bulunmasa idi fiil ya suç teşkil etmeyecek ya da gerçekte meydana gelenden farklı bir suç ortaya çıkacaktı. Örneğin cinsel ilişkiye girdiği kızın reşit olduğunu zannederek onunla cinsel ilişkiye giren sanık mağdurun yaşında hata yaptığı için suçun maddi unsurunda hata yapmıştır. Bu suçun taksirle işlenmesi mümkün olmadığına göre faile ceza verilmeyecektir."(Bkz:Adalet Bakanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı,YTCK Seminer Notları, Nuri Yiğit,
adalet.gov.tr/makale/156.doc)" yani sen tanıştığınız internet sitesinde kızın yaşının 18 olduğunu gösterebilirsen,yada o sitelerin mutlaka üyelik sözleşmeleri vardır(18 yaşından küçükler üye olamaz v.s) bunu göstererek belkide kendini haklı gösterebilirsin.bunu hukuk kabul ediyorsa bence suçlu değilsin. sonuçta mümeccin değilsin nerden bilebilirdin gerçek yaşını :D kimliğine bakmak zorunda da değilsin. birazda aşk katarsın işin içine. hakim amcalar zaten biliyor neyin ne olduğunu.. allah yardımcın olsun

gokhan216
31-10-2009, 18:25:32
İyi de kız kendi seni istemişse yani sen onu zorlamadıysan , yada birlikte olana kadar donjuan olup da sonra birden değişivermediysen seni neden şikayet etsin ki.

Emre Ünalan
05-11-2009, 10:12:12
dikkatli ol, kız şikayet etmesin seni. ederse hapis kaçınılmaz. bilmiyordum kandırıldım demek beraat ettirmez ama hafifletici sebep olur bir miktar.

Adanaman
18-04-2010, 08:09:20
yASA nın çocuk tanımı adamı sulu götürür susuz getirir.Bu kanun değişmeli çocuk tanımı yeniden yapılmalı.Millet bu yoldan para buluyor artık.Ne çocuğu onların bildiğini sosyal ewlerde çalışan kadın bilmiyor.

xcan
20-04-2010, 15:01:29
Aynısı bende oldu ama biz birbirimizi seviyorduk ve evlenecektik kız u çekti sonra dava etti beni ailesile karakola götürüldüm nöbetçi mahkemeye orda serbest bıraktılar mahkemeye çıktım ve sevdiğim kız bana zorla sahip oldun dedi deli gibi seven biri hemde bıçaklaymış şok oldum ve ağır cezaya gönderildi dava dosyası allah razı olsun ağır ceza mahkemesine insanı bari dinliyorlar ve dinlediler ben bütün herşeyden berahat ettim ve ilişkiye gidiğimizde yaşı 16 yaşındaydı ve o insan şimdi başkasıyla evli temyize gönderdiler 6 sene oldu daha gelecek gelsin ben ona dava açacam bilmediğiniz birşey var 16 yaşını doldurmuş kişi isteğiyle beraber olursa suç değil 18 değil eminim yaşadım gördüm

jitem_13
30-04-2010, 21:26:02
Ya kardeşim Tek birşey merak ediyorum. Neden ilişkiye girmeden önce kimliğine bakmadında girdikten sonra baktın??? Sanki burda bir üçkağıtçılık var gibi yani kızın 95 li oldugunu biliyodun ama yine de dayanamadın yaptın gibi bir durum var??

u.karaca
05-05-2010, 01:11:23
Ya kardeşim Tek birşey merak ediyorum. Neden ilişkiye girmeden önce kimliğine bakmadında girdikten sonra baktın???


kız değildi zaten. Affınıza sığınarak söylüyorum çıplak görmeden süphelenmedim ki. Kimliğine bakmak aklıma o anda gelmedi. Oturup düşününce geldi. Ama iş işten geçmişti çoktan.

Çıplak görünce fikir değişmiş belli :) bu durumlar baya bir karışık kız kendisi istese hatta erkek'e saldırmış olsa bile yine erkek suçlu :D

hukuksa
05-05-2010, 09:43:52
Ya kardeşim Tek birşey merak ediyorum. Neden ilişkiye girmeden önce kimliğine bakmadında girdikten sonra baktın??? Sanki burda bir üçkağıtçılık var gibi yani kızın 95 li oldugunu biliyodun ama yine de dayanamadın yaptın gibi bir durum var??

Kızın böyle bir işe kalkışması suç değilde nüfus cüzdanına bakmayı sonradan akıl eden oğlanın yapıtığı suç yani öyle mi? Bu kız böyle bir işe kalkışacak cesareti bulabilmişse zaten oğlan kadar kızda hatalıdır ve suçludur.Ayrıca bu ceza maddeleri adil mi ki de durumu savunuyorsunuz anlayabimiş değilim.

hukuksa
05-05-2010, 09:46:35
Aynısı bende oldu ama biz birbirimizi seviyorduk ve evlenecektik kız u çekti sonra dava etti beni ailesile karakola götürüldüm nöbetçi mahkemeye orda serbest bıraktılar mahkemeye çıktım ve sevdiğim kız bana zorla sahip oldun dedi deli gibi seven biri hemde bıçaklaymış şok oldum ve ağır cezaya gönderildi dava dosyası allah razı olsun ağır ceza mahkemesine insanı bari dinliyorlar ve dinlediler ben bütün herşeyden berahat ettim ve ilişkiye gidiğimizde yaşı 16 yaşındaydı ve o insan şimdi başkasıyla evli temyize gönderdiler 6 sene oldu daha gelecek gelsin ben ona dava açacam bilmediğiniz birşey var 16 yaşını doldurmuş kişi isteğiyle beraber olursa suç değil 18 değil eminim yaşadım gördüm

16 yaşında ki bir kimseyle cebir,tehdit olmaksızın kendi rızasıyla ilişkiye girildiğinde şikayet durumunda.Sanık 6 ay - 2 yıl arası ceza ile yargılanır.Buda Türk Ceza Kanununun 104. maddesidir.

u.karaca
05-05-2010, 10:19:01
Kızın böyle bir işe kalkışması suç değilde nüfus cüzdanına bakmayı sonradan akıl eden oğlanın yapıtığı suç yani öyle mi? Bu kız böyle bir işe kalkışacak cesareti bulabilmişse zaten oğlan kadar kızda hatalıdır ve suçludur.Ayrıca bu ceza maddeleri adil mi ki de durumu savunuyorsunuz anlayabimiş değilim.
Mağdur her zaman bayandır çünkü güçsüz, korunmasız, savunmasız'dır :) Adalet Mülkün Temelidir.

tufann19
24-08-2010, 15:48:26
merhaba arkadaşlar ben kız arkadaşımla bundan 1,5 yıl önce kendi rızasıyla ilişkiye girdik ve sonra kızın ailesi şikayetçi oldu tutuklandım sonra şikayeti geri aldılar evlenecektik kızın 15 yaşına girmesine 1 ay vardı bende 18 yaşına gireli 1 ay olmuştu şikayeti onlar geri alıncxa ara tahliyede çıktım sonra ben dışardayken kızın ailesi kızı bana vermekten vaz geçti ama savcı dosyayı kapatmamış mahkemeye çağırdılar kızın adli tıp rapor sonucunda psikolojisi bozuk çıkmamış hepsi olummu avukatımda var sizce ceza alırmıyım cevaplarsanız teşekkür ederim

Canyoldas
26-11-2010, 02:43:02
Merhaba Öncelikle Böyle bir platformda insanlara yardımcı olduğunuz için tskler.
Benim Bir Maruzatım Olcak. Bundan 6 sene Önce bir kızla arkadaslığım oldu fakat herhangi bir cinsel ilişkim olmadı, Sonra ayrıldıktan sonra bu kız Ünv Kazanıyor Ailesi Buna ayrı bir ev tutuyor erkekler le yediği içtiği hat safada olduğu gibi. Bu kız tutup Biriyle kaçıyor. sonra ailesi bunu Polis kontrolunde tekrar alyor. sonra aile kızı istiyor kızın anne ve babası erkek tarafı kürt olduğu için kızı vermiyor. erkek tarafıda vermesseniz vermeyin çoçuğunuz nasıl olsa kız deil deyip aileye laf vurup gidiyor. Sonra ailesi kızı sıkıştırıyor Kız benim adımı veriyor Ciddi psikolojik bunalım içerisindeyım bugun avukat aradı kendi ailemide alıp adamın avukatının yanına gittik. avukat bana bu şahısla cinsel yolla birliktelik yasadın mı dedi. bende olmadığını izah ettim. Benim 6 ay sonra düğünüm var dedim. başıma geldiği için ailece şok durumdayız. Kızın babası Olayı arastırıp beni mahkemeye vereceğini söyledi. Korku yoluylada olsa babasının böyle bir seyi kıza zorla söylettirip seneler önce cafede oturup cay içtiği bir adama böyle iftirayı atıp ellerine ne gecer ne yapmam gerekior. LÜTFEN YARDIMCI OLUN NE yapmam gerekior.
Ben 27 yasındayım Bu arada
Kız da 26. arkadaslığım bundan 6-7 sene öncesiydi.

u.karaca
27-11-2010, 02:24:00
edit fazla oldu

u.karaca
27-11-2010, 02:28:37
Merhaba Öncelikle Böyle bir platformda insanlara yardımcı olduğunuz için tskler.
Benim Bir Maruzatım Olcak. Bundan 6 sene Önce bir kızla arkadaslığım oldu fakat herhangi bir cinsel ilişkim olmadı, Sonra ayrıldıktan sonra bu kız Ünv Kazanıyor Ailesi Buna ayrı bir ev tutuyor erkekler le yediği içtiği hat safada olduğu gibi. Bu kız tutup Biriyle kaçıyor. sonra ailesi bunu Polis kontrolunde tekrar alyor. sonra aile kızı istiyor kızın anne ve babası erkek tarafı kürt olduğu için kızı vermiyor. erkek tarafıda vermesseniz vermeyin çoçuğunuz nasıl olsa kız deil deyip aileye laf vurup gidiyor. Sonra ailesi kızı sıkıştırıyor Kız benim adımı veriyor Ciddi psikolojik bunalım içerisindeyım bugun avukat aradı kendi ailemide alıp adamın avukatının yanına gittik. avukat bana bu şahısla cinsel yolla birliktelik yasadın mı dedi. bende olmadığını izah ettim. Benim 6 ay sonra düğünüm var dedim. başıma geldiği için ailece şok durumdayız. Kızın babası Olayı arastırıp beni mahkemeye vereceğini söyledi. Korku yoluylada olsa babasının böyle bir seyi kıza zorla söylettirip seneler önce cafede oturup cay içtiği bir adama böyle iftirayı atıp ellerine ne gecer ne yapmam gerekior. LÜTFEN YARDIMCI OLUN NE yapmam gerekior.
Ben 27 yasındayım Bu arada
Kız da 26. arkadaslığım bundan 6-7 sene öncesiydi.

Kız reşitmiş ve 6 yıl olmuş yenimi aklına gelmiş?
Ailesi ne kadar sıkıştırırsa sıkıştırsın fark etmez, hakimin önünden neleri geçiyor, neleri her iftira atılan içeri girseydi sokakta adam kalmazdı.
Adli tıptan alınacak raporda pek işe yaramaz çünkü 6 yıl önceki bir şeyi bulmaları mümkün değildir.
Fazla sıkıntı yapmana gerek yok her şeyi olduğu gibi anlatırsın olur biter bir şey çıkacağını sanmıyorum tabi yazdıkların doğduysa...

Ayrıca; Evlilik vaadi ile kızlık bozmak suç değildir. Ama kız reşit değil ise sorun olabilir. Yazdıkların doğru ise hiç bir şey olmaz.

tormentum ignis
01-12-2010, 14:37:36
yazılan iletilerin çoğunu okudum. bir kısmınız bu cezanın haklı olduğunu söylerken bir yandan da 18 yaşından küçük birayler tarafından madur bırakıldıklarını söylüyorsunuz. bu elbette mümkün bir şey. fakat bunların tarafların psikolojilerini nasıl etkilediğine bakmak lazım derim ben. ben de buraya bir mağdur olarak yazıyorum fakat sizden farklı olarak henüz reşit olmayan taraf benim. olaylar hakkında ufak bir özet geçiceğim.
biriyle tanıştım ... tanışmamız üzerinden aylar geçti. bu süre içinde çocuk(20 yaşını bitirmiştir!) sevgilisnden ayrıldı. biz zamanla yakın arkadaştan tabiri caizse kankadan fazlası olmuştuk birbirimiz için. ama ne o herhangi bir şeyi açık açık söyliyebiliyordu ne ben söyleyebiliyordum. geçen sene bu zamanlarda hasta olduğumdan ve raporlu olduğumdan gündüzleri evde yanlız olurdum o da pizza film falan getirirdi yanlız kalmıyım hasta hasta diye .... işte tam o zamanlar birbirimizim hayatında kankadan fazlası olcağımıza karar verdik ve bir ilişki başladı. ama arkadaş ortamında sorun yaratmasın diyerelten bunu saklı tutuyorduk. bir süre sonra eski sevgilisine döndü. benim bundan 2 hafta sonra haberim oldu. tavırları değişir diyerek bekledim ama o gayet memnundu halinden. en sonunda ne o kıza bunu yapmayahkkın var ne de beni bu duruma düşürmeye hakkın var diyerek uzaklaştım. (o kız da ben de reşit değiliz ve aynı tipyetdi ilişkilerimiz sadece ben gizliydim) sonra ayrıldılar. bana karşı davranışları çok çirkinleşti. ben de benden uzak diyerek bir aşkasıyla çıkmaya başladım. ama birbirimizden uzak kalamadım bu sürede hamile kaldım. ona baştan sadece süphelendiğimi söyledim. öyle saçma sapan bir ruh haline girdi ki. henüz reşit olmadığımdan kürtaja da gidemediğimden (ailem bunları bilemezdi) kendim düşürmeye çalıştım. şanslıyım başardım ama bu dönemde çıktiğim fiziksel acıları kimse anlayamaz. sonra ayrılırsam o çocuktan çıkıcağımızı söyledi. ayrıldım. (bu noktada hepinizin zaten bildigi ama hatırlatma gereği duyduğum bir şey var: aşık bir kadın/kız (artık ne derseniz) aptaldır.) ve o başkasıyla çıkmaya başladı. bir gü bütün arkadaşlar toplandığımızda bizde sevgilisini de getirdi ve ben 2 sini de çağırmamıştım bile (bı kız da 18 değil!) ve bir ara kızı içeri götürüp benim yatağımda birlikte oldu. kimse hiç birşey bilmediğinden aramızda geçenleri sadece bu ev kerhane diil diyerek bağırmaktan başka bir şey yapamadım. sonra kız arkadaşı gitti ama çocuk da dier herkes gibi kaldı. tek fark o davetli değildi. ertesi sabah herkes daha uyurken tekrar benimle birlikte olmaya kalktı ama bu sefer yemezdi öyle birşey yapmak. o zamandan beri hala benimle ilgili bir olay olsa bana çelme takmak sinir etmek işimi bozmak elinden ne gelirse ypıyor ve ben onu hayatımdan uzak tutmaya çalışmaktan başka bir şey yapamıyorum. ona ne kadar bana yaklaşırsan hayatını karartırım desem de yer yer onu korurken buluyorum kendimi.
şimdi hiç kimse bana 1 sene önceki ben ile şu anki ben arasında fark olmadığını söyleyemez. çevremdeki herkesten korkar hale gelmemiştim o zamanlar. ve ya kendime acı çektirmek zorunda da hissetmemiştim hiç hayatlarımız mahvolmasın diyerek. benim de hatalı olmadığım yerler olduğunu söylemek imkansız bunu kabul ederim ama en büyük hatam aşık olmaktı. bir ilkten böyle bir darbe yemek.
eğer biriniz benim ailem olsaydı ve ya ben sizin yakın arkadaşlarınızdan birisi olsaydım, siz bu durumda bana ne yaptırırdınız?
ben daha bir çocuk olarak boyundan büyük işlere kalkıştığımın elbet farkındayım. fakat sonuçta psikolojik olarak da fiziksel olarak da mağdur durumdayım. peki ya avukatın olsaydınız ?

Canyoldas
06-12-2010, 03:54:20
Sayın Karaca Anlattıklarım Olduğu gibidir. babasının Büyük bir çöküntü içinde olduğunu gördüm, ama kendisinede bu olayın başınıza geldiği içinde gercekten çok üzgün olduğumu. ama Olayı arastırmadan kızınızla veya kızınızın kaçtığı çoçukla tekrar bi görüşmeden bana böyle bir iftira atmayın dedim. Böyle bir durumdan bende çok yara aldım.. Bu konular çok hassas olduğu için kime içimi döküyüm bilemedim buraya yazma gereği bulundum.. yazdıklarınıza göre Hukuki yönden birseyler yapamazlar gibi. Bizim bire bir görüştüğümüz avukat ( Yani kızın babasının Avukatı) size evlilik vaadiyle kızlık bozma davası acacağından bahsetmişti. böyle saçma sapan seylerin insanın ilk defa duyunca ne yapacağını sasırıyor İşte. Vaktinizi Aldım Çok tesekkür ederim Avukat Bey. Kolay gelsin