PDA

Tam Sürüm Bilgisini Göster : Kızlık Bozma - 16 yaş






Masum_SeRSeRi
23-11-2007, 21:15:58
Merhaba Ben 22 Yasindayim Adim İsmaİl Benİm Bİr Kiz Arkadasim Vardi Ve Onunla Kendİ İsteĞİyle İlİŞkİye Gİrdİk Ve Onunla Telefonda Tanismistik Kendİsİ Trabzon'da Oturuyor Bende Balikesİr'de ÖĞrencİyİm Benİm Yanima GelmİŞtİ Ve Kendİsİ İlİŞkİye Gİrmek İsteĞİnİ SÖyledİ Ve Gİrdİk Ben Kizi 18 Yasinda Olarak BİldİĞİm İÇİn Razi Oldum Ve Burdayken Babasi OĞrenmİŞ Sonra Kendİsİ Gerİ DÖndÜ Trabzon'a Balikesİr'den...
Gİdİnce Babasi ŞİkayetÇİ Olmus Benden.kiz 16 Yasindaymis Ve Bana Yalan SÖylemİŞ.ben Polİslere Ve Savciya İfade Verdİm Mahkeme Ne Zaman BaŞlar Bİlmİyorum Kiz Kendİ İsteĞİyle İlİŞkİye Gİrdİ Ve Ben Bİlmİyordum 16 YaŞinda OlduĞunu. Evlenmezsemde Aİlesİ ÖlÜmle Tehdİt Ettİ Bende Onlardan ŞİkayetÇİ Oldum Ben Kizla Evlenmek İstemİyorum Kiz Benden Şİkayetcİ Dİye GÖrÜnÜyor Ama Kizla Konustum Ben ŞİkayetÇİ Olmadim Herseyİ Babam Ayarlamis Ben Sadece İmza Attim Dedİ Bana...
Kiz İlİŞkİye GİrdİĞİmİz Sirada Kiz DeĞİldİ Yanİ Kizlik Zari Yirtikti Hamİle Falanda DeĞİl Ben Bu İŞten Ceza Alirmiyim ÖĞrenmek İstİyorum EĞer Alirsam Ne Kadar Alirim???

Av.O.Murat Uçak
23-11-2007, 21:36:30
Şikayet geri alınmadıkça ceza alma ihtimaliniz var. Cezanın miktarını kestirmek zordur lakin; Siciliniz temiz ise erteleme ya da adli para cezasına çevrilme ihtimali vardır.
Av. O.M.U

Oğuzhan Dayar
24-11-2007, 03:08:35
Bu suçtan dolayı ceza almamanız mümkündür.

Sözkonusu suç;

REŞİT OLMAYANLA CİNSEL İLİŞKİ

TCK Madde 104 - (1) Cebir, tehdit ve hile olmaksızın, onbeş yaşını bitirmiş olan çocukla cinsel ilişkide bulunan kişi, şikâyet üzerine, altı aydan iki yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

Ayrıca,

HATA

Madde 30 - (1) Fiilin icrası sırasında suçun kanunî tanımındaki maddî unsurları bilmeyen bir kimse, kasten hareket etmiş olmaz. Bu hata dolayısıyla taksirli sorumluluk hâli saklıdır.

(2) Bir suçun daha ağır veya daha az cezayı gerektiren nitelikli hâllerinin gerçekleştiği hususunda hataya düşen kişi, bu hatasından yararlanır.

(3) Ceza sorumluluğunu kaldıran veya azaltan nedenlere ait koşulların gerçekleştiği hususunda kaçınılmaz bir hataya düşen kişi, bu hatasından yararlanır.

(4) (Ek fıkra: 29/06/2005-5377 S.K./4.mad) İşlediği fiilin haksızlık oluşturduğu hususunda kaçınılmaz bir hataya düşen kişi, cezalandırılmaz.

Yani kısaca; sizin mağdurun reşit olmadığını anlamamanız kaçınılmaz bir sonuçsa suçun kastında hata var demektir. Kast suçta maddi bir unsurdur. Bu suç da sadece kastla işlenebilecek bir suçtur. Mağdurun size reşidim demesi ayrıca mağdurun fiziki bütünlüğünden reşit olabileceğinin açık bir şekilde anlaşılması durumunda; siz cinsel ilişkiyi yani söz konusu suçu kasıt ile değil taksir ile işlemiş oluyorsunuz. Bu suç da taksirle işlenemeyeceğinden, suçlu bulunmazsınız.

Anladınız mı?

Yani mahkeme günü geldiğinde, duruşmaya gittiğinizde;
"Hâkim Bey, mağdur bana reşit olduğunu beyan etti. Ayrıca mağdurun dış görünüşünden de reşit bir kişi tablosu çıkıyor. Mağdurla olan cinsel ilişkimin suç olacağını bilsem kesinlikle ilişkiye girmezdim. Söz konusu kişiyi 18 yaşından büyük zannettim. Onunla ilişkiye girmeme mağdurun reşidim beyanları sebep olmuştur. Zaten benim mağdurun reşit olmadığını anlamam, mağdurun beyanı sayesinde namümkün idi." diyebilirsiniz.

Kızlık bozma, adı altında ayrı bir suç yoktur.

Sanırım mağdurun babasından şikâyetçi olmuşsunuz. En iyisini yapmışsınız. Bu şikâyetinizi de duruşma esnasında iletirsiniz hâkime. Ayrıca kızın şikâyetçi olmak istemediğini ancak ailesinin bunu ona zorladığını da duruşma esnasında söyleyin.

Kısaca hangi çerçevede savunma yapacağınızı sanırım anladınız. Bunun aksi yönünde ifade verdiyseniz savcılıkta ya da emniyette duruşma esnasında ifadenizi değiştirdiğinizi beyan ediniz. Ama öyle yaptığınızı zannetmiyorum.

Sanırım kafanızdaki tüm soru işaretlerini giderdim.
Başka sorunuz olursa tekrar iletirsiniz.

Unutmadan, bir avukata da başvurunuz. Onlar sizi savunmak için var. Biz sadece bilgi veririz, onlar sizi çok daha iyi şekilde savunur...

Masum_SeRSeRi
24-11-2007, 13:40:02
Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için...
Ben zaten ifademde aynı sizin dediğiniz gibi verdimm mahkeme günü de hakim beye aynı ifadeyi vericem zaten olayın doğrusuda bu dün kız aradı ve mahkeme 2 haftaya kadar başlıcakmış dedi... Avukat zaten tutucam....

Bilgileriniz için çok teşekkür ederim çok saolun....

Kardanadam55
07-07-2009, 20:37:49
Ya anlamadığım kızlık bozulup bozulmadığı. Eğer ki daha önceden ilişkiye girmiş ise böyle bir durumdan ancak inkar ile ceza almadan kurtulabilirsin. Yok bozdum diyorsan da sayın avukatın verdiği bilgilerden faydalanabilirsin. Yanlız kıssadan hisse bi anlık zevk uğruna kendi hayatınızı riske atmayın. Bu işler tehlikeli işler. Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki yok yan baktı yok laf attı diye 15 kişi birbirini öldürüyor. Hiç gerek yok böyle şeylere. Son sözüm lütfen onun dikine gitmeyin. Kim dikine giderse mutlaka basına bir şer gelecektir. Saygılar.